Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з повірки, технічного обслуговування та ремонту газових лічильників та коректорів (власний бюджет)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-07-000716-a a1d41074e266490a9e85e69453e7b6f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Мадай

+380372546749 ecpteplo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 34519280
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А
Контактна особа: Наталя Олександрівна Мадай
+380372546749
ecpteplo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 послуга
Послуги з повірки, технічного обслуговування та ремонту газових лічильників та коректорів (власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Комунальників,4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:28
1 вимоги до учасника.doc
07 серпня 2020 09:28
3 список.doc
07 серпня 2020 09:28
2 Договір повірки_ремонту.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Повірка та ремонт лічильників та коректорів газу
Дата подання: 12 серпня 2020 10:45
Дата відповіді: 12 серпня 2020 11:28
Згідно Технічних вимог: - Транспортування об’єктів надання послуг здійснюєтся силами та за рахунок виконавця. Питання: - передбачаеться передача одночасно всієї партії лічильників та коректорів або це буде окремими партіями (якщо да, то скільки таких партій можливо бути)? Передбачена лі можливість пересилки обладнання перевізником "Нова пошта" (за рахунок Виконавця)? - Строк виконання послуг: протягом 20-ти календарних днів з моменту укладання угоди, з обов’язковим поверненням об’єктів повірки замовнику до 18.09.2020 р. Питання: все обладнання повино бути передано Виконавцю в термін до 25.08.20 (з урахуванням терміну на перевезення). Якщо до цього терміну обладнання не буде передано, до 18.09.20 строк виконання не реальний. Як бути в цієї ситуації? - Передбачено лі виконання ремонту обладнання, в разі не проходження повірки? Якщо да, то який передбачений об'єм робіт з ремонту (іноді ремонт може бути дорожчим чим придбання нового лічильника)? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за питання. Отже, стосовно кількості партій обладнання - ви можете уточнити у Юрія Бабюка, начальника газової служби нашої установи, ось його номер 050 626 3971; так, пересилка новою поштою може бути за рахунок виконавця; строки виконання робіт прописані орієнтовні, оскільки дану процедуру закупівлі замовник проводить уже 3й раз - то все ж в разі успішного її проведення вони можуть бути трошки скориговані на етапі підписання угоди , +- 5 днів (коли ми будемо розуміти звідки виконавець чи місцевий, чи з іншого міста - оскільки лише саме перевезення може займати багато часу), проте учасник повинен розуміти, що виконання даних послуг для нас є терміновою потребою, тому це буде потрібно робити максимально швидко; в предметі закупівлі передбачений ремонт і він врахований у вартості, стосовно об*ємів - зрозуміло, що вони будуть визначені лише після проходження повірки, це буде вирішуватись в робочому порядку. Також хочу наголосити, що якщо потенційний учасник має сумніви стосовно того, чи він встигне виконати якісно дані послуги у орієнтовні терміни нами вказані - то на нашу думку, краще утриматись від участі в даній закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#31559582
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2020 09:25

Документи

21 серпня 2020 09:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РАДМІРТЕХ " У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#31559582
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2020 09:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 13:39
додаткова_радм_пов.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 09:40
договір 178.tif укладений
28 серпня 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 178
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML