Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. Центральна, 124 с. Яблунівка, Іллінівської сільської ради, Костянтинівського району, Донецької області»
Очікувана вартість
263 953,00 UAH
UA-2020-08-07-000693-b 6e093d0c251f4c219f0bf1125267bad0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Каушнян Вікторівна

380626742017 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Віта Каушнян Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 263 953,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. Центральна, 124 с. Яблунівка, Іллінівської сільської ради, Костянтинівського району, Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85144, Україна, Донецька область, Костянтинівський район, село Яблунівка, вул. Центральна, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 10:52
Проект договору підряду.doc
07 серпня 2020 10:51
Форма цінової пропозиції.doc
07 серпня 2020 10:50
Технічні і якістні вимоги.doc
07 серпня 2020 10:50
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК" 248 161,04
UAH з ПДВ
248 161,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:56
9. Охорона праці.pdf
14 серпня 2020 11:56
8.2 Копії дипломів ІТР.pdf
14 серпня 2020 11:56
7.4 Дозвіл оригінал.pdf
14 серпня 2020 11:56
7.3 Дозвіл копія.pdf
14 серпня 2020 11:56
7.2 Ліцензія оригінал.pdf
14 серпня 2020 11:56
7.1 Ліцензія копія.pdf
14 серпня 2020 11:56
6.2Опис 2019.pdf
14 серпня 2020 11:56
6.1 Статут.pdf
14 серпня 2020 11:56
25. Кошторис.pdf
14 серпня 2020 11:56
20. Резюме підприємства.pdf
14 серпня 2020 11:56
2. Витяг з ЕДПОУ.pdf
14 серпня 2020 11:56
13.2 Документи на МТБ.pdf
14 серпня 2020 11:56
12.3 Акти Трансазовбуд.pdf
14 серпня 2020 11:56
12.2 Договір 3 ДПРЧ.pdf
14 серпня 2020 11:56
12.2 Відгук 3 ДПРЧ.pdf
14 серпня 2020 11:56
12.2 Акти 3 ДПРЧ.pdf
14 серпня 2020 11:56
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"
#39709485
Переможець 248 161,04
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСК"
#39709485
248 161,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп.уг.№4 к дог.№22.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 13:59
Доп угода 3 дог.22.pdf зміни до договору
23 квітня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 09:53
ДУ 2дог.26.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:18
ДУ 1 дог.22.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:15
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:37
Договір 22 від 22.08.2020 Яблубнівка.pdf укладений
26 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт до 30 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи складні епідеміологічні обставини які склалися в країні, в тому числі і на підприємстві підрядника, та коригування проекту в зв’язку з уточненням обсягів та видів робіт, не передбачених проектом, що заплановані на 2020 рік, відповідно до графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження виконання робіт до 31 серпня 2021 року враховуючи складні епідеміологічні обставини.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни на підставі твердого кошторису закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. Центральна, 124 с. Яблунівка, Іллінівської сільської ради, Костянтинівського району, Донецької області» 1 роботи 220 085,71
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 248 161,04
UAH (в тому числі ПДВ 41 360,17 UAH)