Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
118 750,00 UAH
UA-2020-08-07-000607-c 9fee9e5482554c919db27a7704fdfa7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довга Інна Валентинівна

+380414321089 osvuoberd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, площа Центральна, 1
Контактна особа: Довга Інна Валентинівна
+380414321089
osvuoberd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 12:21
Очікувана вартість: 118 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 593,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Комп’ютерне обладнання (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90, склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 11:13
Оголошення БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-000607-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 31 серпня 2020 15:50
Скарга
По-перше, ми надали документ " Таблиця відповідностей ", з описом технічних вимог замовника, та порівняння з запропонованим учасником товару.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 10:19
Вимога відхилена.
По-перше, в Протоколі №33 від 31.08.2020 року не було вказано про відсутність документу «Таблиця відповідностей», а про те що «Учасник не надав Додаток 1 «Технічні вимоги» з описом технічних вимог, скріплені підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи учасника». Звертаю Вашу увагу, що це різні документи.
По-друге, Пропозиція не відповідає п.8 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» оскільки вимагалося «Погодження з основними умовами договору Додаток 2. (Проект договору Додаток 2 заповнений згідно пропозиції учасника, скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору)». Відтак, Учасником в складі пропозиції надано Додаток 2 «Проект договору» до оголошення, не заповнений згідно пропозиції учасника, а саме з відсутністю інформації, що не підтверджує погодження учасника з основними умовами договору та не відповідає вимогам оголошення. Звертаю Вашу увагу на те, що це Проект договору, де зазначається початкова сума пропозиції Учасника, також є інші пункти які повинен заповнити Учасник, а саме: п.п.7.1, п7. «Інші умови. Відповідно до ст.55 Господарського Кодексу України суб’єкт господарювання належить до _________» та Специфікація до Договору в якій потрібно зазначити найменування товару, ціну за одиницю товару та сума разом.
По-третє, в оголошенні Замовника в п.п.2.3. чітко прописано, що Учасник повинен надати в складі пропозиції для підтвердження якості товару хоча б один із перелічених документів, а саме «Посвідчення якості/ декларація виробника/ сертифікат відповідності/ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сканований оригінал документа)». Натомість Учасник надав довідку, в якій вказав, що товар який буде поставлятися не підлягає обов’язковій сертифікації (з посиланням на законодавство України ). Учасник в складі пропозиції не надав жодного з перелічених документів для підтвердження якості товару.
По-четверте, Уповноважена особа не відхилила Учасника з підстави відсутності печатки на документах, так як в оголошені прописано «скріплені підписом та печаткою (в разі наявності)».
А отже у Замовника відсутні підстави, щодо скасування свого рішення та обрання переможцем ФОП Виничука А.Ю.
Номер вимоги: UA-2020-08-07-000607-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3447101710
Дата подання: 31 серпня 2020 16:00
Скарга
По-перше, ми надали документ " Таблиця відповідностей ", з описом технічних вимог замовника, та порівняння з запропонованим учасником товару.
По-друге, ми надали проект договору підписаний учасником, але не заповнений згідно пропозиції учасника, тому, що ціна може змінитися під час аукціону.
По-третє,ми надали довідку, в якій вказано, що товар який буде поставлятися не підлягає обовязковій сертифікації ( з посиланням на законодавство України )
По-четвете, ми як ФОП, працюємо без печатки, про що й надали відповідну довідку.
Отже, виходячи з вищесказанного, ми вимагаємо відмінити нашу дискваліфікацію. В інакшому випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів оскарження, що призведе до затягування процедури закупівлі й накладання штрафних санкцій на осіб, які відповідають за процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 10:19
Вимога відхилена.
По-перше, в Протоколі №33 від 31.08.2020 року не було вказано про відсутність документу «Таблиця відповідностей», а про те що «Учасник не надав Додаток 1 «Технічні вимоги» з описом технічних вимог, скріплені підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи учасника». Звертаю Вашу увагу, що це різні документи.
По-друге, Пропозиція не відповідає п.8 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» оскільки вимагалося «Погодження з основними умовами договору Додаток 2. (Проект договору Додаток 2 заповнений згідно пропозиції учасника, скріплений підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору)». Відтак, Учасником в складі пропозиції надано Додаток 2 «Проект договору» до оголошення, не заповнений згідно пропозиції учасника, а саме з відсутністю інформації, що не підтверджує погодження учасника з основними умовами договору та не відповідає вимогам оголошення. Звертаю Вашу увагу на те, що це Проект договору, де зазначається початкова сума пропозиції Учасника, також є інші пункти які повинен заповнити Учасник, а саме: п.п.7.1, п7. «Інші умови. Відповідно до ст.55 Господарського Кодексу України суб’єкт господарювання належить до _________» та Специфікація до Договору в якій потрібно зазначити найменування товару, ціну за одиницю товару та сума разом.
По-третє, в оголошенні Замовника в п.п.2.3. чітко прописано, що Учасник повинен надати в складі пропозиції для підтвердження якості товару хоча б один із перелічених документів, а саме «Посвідчення якості/ декларація виробника/ сертифікат відповідності/ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (сканований оригінал документа)». Натомість Учасник надав довідку, в якій вказав, що товар який буде поставлятися не підлягає обов’язковій сертифікації (з посиланням на законодавство України ). Учасник в складі пропозиції не надав жодного з перелічених документів для підтвердження якості товару.
По-четверте, Уповноважена особа не відхилила Учасника з підстави відсутності печатки на документах, так як в оголошені прописано «скріплені підписом та печаткою (в разі наявності)».
А отже у Замовника відсутні підстави, щодо скасування свого рішення та обрання переможцем ФОП Виничука А.Ю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 100 800,00
UAH з ПДВ
83 999,16
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 84 000,00
UAH з ПДВ
84 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" 84 000,14
UAH з ПДВ
84 000,14
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 100 800,00
UAH з ПДВ
100 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 100 800,00
UAH з ПДВ
100 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:47
EPSON L3150 L3151.pdf
17 серпня 2020 15:47
Лист щодо санкцій.pdf
17 серпня 2020 15:47
Технічні вимоги.pdf
17 серпня 2020 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

19 серпня 2020 13:36
Електронний підпис
19 серпня 2020 13:35
Довідка.pdf
19 серпня 2020 13:35
Пропозиція.pdf
19 серпня 2020 13:35
Гарантійний лист 2.pdf
19 серпня 2020 13:35
Гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 13:35
Проект ДОГОВОРУ.pdf
19 серпня 2020 13:35
Лист.pdf
19 серпня 2020 13:35
Установчі док.підпис.pdf
19 серпня 2020 13:35
Відомості ФОП Виничук.pdf
19 серпня 2020 13:35
Довідка без печатки.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 11:05
Електронний підпис
19 серпня 2020 10:40
цінова.pdf
19 серпня 2020 10:40
таблиця порівняльна.pdf
19 серпня 2020 10:40
паспорт.pdf
19 серпня 2020 10:40
лист санкції.pdf
19 серпня 2020 10:40
лист на обробку даних.pdf
19 серпня 2020 10:40
лист згода з договором.pdf
19 серпня 2020 10:40
код.pdf
19 серпня 2020 10:40
документи зуб о.о..pdf
19 серпня 2020 10:40
додаток 1.pdf
19 серпня 2020 10:40
довідка пояснення.pdf
19 серпня 2020 10:40
довідка додаток 1.pdf
19 серпня 2020 10:40
гарантійний лист.pdf
19 серпня 2020 10:40
відомості.pdf
19 серпня 2020 10:40
витяг зуб о.о..pdf
19 серпня 2020 10:40
Epson L3150.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 14:25
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:41
Пропозиція ТОВ В.М.pdf
14 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:24
Статут ТОВ ВМ.pdf
14 серпня 2020 09:24
Пропозиція ТОВ В.М.pdf
14 серпня 2020 09:24
Витяг з ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 83 999,16
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 16:45
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 84 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 11:21
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
Переможець 84 000,14
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 09:33

Документи

26 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:42
Протокол рішення

Документи

31 серпня 2020 11:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 11:18
Протокол рішення

Документи

04 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:27
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА"
#3097209703
84 000,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 09:33
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:27
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:51
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 12:02
Договір укладений
17 вересня 2020 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 84 000,14
UAH