Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3 лота: Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань; Лот 2. – Медичні матеріали – 11 найменувань; Лот 3. - Медичні матеріали – 7 найменувань
Очікувана вартість
2 530 000,00 UAH
UA-2020-08-07-000577-a 5009e19601e24756989f1c97de55de9e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мельник

+380412416725 olena416725@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Ольга Мельник
+380412416725
olena416725@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 530 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


3 лота:
Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань –219330 штук;
Лот 2. – Медичні матеріали – 11 найменувань – 230000 пар;
Лот 3. - Медичні матеріали – 7 найменувань – 4446 одиниць.
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 серпня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:16
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc
07 серпня 2020 09:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
07 серпня 2020 09:16
ТД _ МЕД МАТЕРIАЛИ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бланк "Цінової ( Тендерної ) пропозиції"
Дата подання: 11 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 13 серпня 2020 09:09
Доброго дня, Шановний Замовник, підкажіть будь-ласка, чи потрібно Учаснику надавати у складі своєї тендерної пропозиції - "Форму Цінової (Тендерної) пропозиції"? ( В тендерній документації, дана "Форма" - відсутня ) , Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Вельми шановний Учасник умовами тендерної документації не затверджено форми «Тендерна пропозиція», враховуючи визначення поняття тендерної пропозиції згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», отже, Ви повинні надати обов’язково ті документи/інформацію які зазначені по тексту тендерної документації, з урахуванням технічної роботи електронних майданчиків, Ваша цінова пропозиція – це електронне поле, яке Ви повинні заповнити під час подання своєї тендерної пропозиції та відповідних документів. Також не заборонено надавати документи/інформацію які Ви вважаєте за потрібне надати в тому числі цінову (тендерну) пропозицію та/або розрахунок тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення!
Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 09:39
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:56
Доброго дня! Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, чи правильно ми розуміємо, що згідно наступного формулювання: "Оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ТА/АБО відповідний лист від імені УЧАСНИКА, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника" - можна надати гарантійний лист від Учасника (який не являється виробником заявленої продукції) і даного листа буде достатньо для участі в даній закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме Додатком 1 до неї, передбачено надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, та/або відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника. Отже дана умова передбачає альтернативу, тобто достатньо надати відповідний лист від Учасника, проте звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право перевірити інформацію/документи тендерної пропозиції на достовірність. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник, та у разі, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону то його буде відхилено. Дякуємо за звернення!»

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань
Опис предмету закупівлі:
Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань –219330 штук.
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання».
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 350,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 серпня 2020 11:01
Закінчення: 25 серпня 2020 11:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10800 шт
Системи для ПР (НК 024:2019: 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
450 шт
Системи ПК (НК 024:2019: 38569 - Набір для переливания крові)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
1800 шт
Шприц інсуліновий на 100 МО (НК 024:2019: 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
10350 шт
Шприц ін’єкційний 1 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
63000 шт
Шприц ін’єкційний 2 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
58500 шт
Шприц ін’єкційний 5 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
28800 шт
Шприц ін’єкційний 10 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
40500 шт
Шприц ін’єкційний 20 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020
5130 шт
Шприц ін’єкційний 50 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 614 735,55
UAH з ПДВ
614 735,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 708 618,60
UAH з ПДВ
708 618,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 749 565,00
UAH з ПДВ
749 565,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 00:12
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2020 14:59
Електронний підпис
22 серпня 2020 14:56
пристрій.rar
22 серпня 2020 14:56
шприц 1мл.rar
22 серпня 2020 14:56
шприц інсуліновий.rar
22 серпня 2020 14:56
шприц.rar
22 серпня 2020 14:56
Лист_пояснення.pdf
22 серпня 2020 14:56
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
22 серпня 2020 14:56
цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2020 14:56
техничні вимоги.pdf
22 серпня 2020 14:56
гарантiйний_лист.pdf
22 серпня 2020 14:56
Помещение_ транспорт.rar
22 серпня 2020 14:56
Листи.rar
22 серпня 2020 14:56
Статут 2019стр 1-22.pdf
22 серпня 2020 14:56
фін звіт.rar
22 серпня 2020 14:56
ТОВ ТАВОЛГА.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 13:18
16 стаття.rar
19 серпня 2020 13:18
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 13:18
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 серпня 2020 13:18
Стаття 17.pdf
19 серпня 2020 13:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 серпня 2020 13:18
UA-001.pdf
19 серпня 2020 13:18
sistemi-pr-zhengkang-7-z.pdf
19 серпня 2020 13:18
shpritsi-inektsijni_titulnij-list.pdf
19 серпня 2020 13:18
Declaration_3_BBMAG_rev.10_03.06.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Очікує рішення 614 735,55
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:08
Кінець періоду оскарження: 06 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 06 вересня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, у зв’язку із відсутністю можливості внести зміни до умов закупівлі та тендерної документації разом із додатками, в частині корегування кількості предмету закупівлі та його характеристик.
Документи:
26 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
26 серпня 2020 15:08
ПРОТОКОЛ_ВІДМІНА.doc