Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3 лота: Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань; Лот 2. – Медичні матеріали – 11 найменувань; Лот 3. - Медичні матеріали – 7 найменувань
Очікувана вартість
2 530 000,00 UAH
UA-2020-08-07-000577-a ● 5009e19601e24756989f1c97de55de9e
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26479164 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Ольга Мельник +380412416725 olena416725@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2020 09:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 530 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
3 лота:
Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань –219330 штук;
Лот 2. – Медичні матеріали – 11 найменувань – 230000 пар;
Лот 3. - Медичні матеріали – 7 найменувань – 4446 одиниць.
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань –219330 штук;
Лот 2. – Медичні матеріали – 11 найменувань – 230000 пар;
Лот 3. - Медичні матеріали – 7 найменувань – 4446 одиниць.
Найменування, коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», а також асортимент (кількість), одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Тендерна документація
07 серпня 2020 09:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2020 09:16 |
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc | |
07 серпня 2020 09:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
07 серпня 2020 09:16 |
ТД _ МЕД МАТЕРIАЛИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Бланк "Цінової ( Тендерної ) пропозиції"
Дата подання: 11 серпня 2020 17:24
Дата відповіді: 13 серпня 2020 09:09
Доброго дня,
Шановний Замовник, підкажіть будь-ласка, чи потрібно Учаснику надавати у складі своєї тендерної пропозиції - "Форму Цінової (Тендерної) пропозиції"?
( В тендерній документації, дана "Форма" - відсутня ) , Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Вельми шановний Учасник умовами тендерної документації не затверджено форми «Тендерна пропозиція», враховуючи визначення поняття тендерної пропозиції згідно із п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації», отже, Ви повинні надати обов’язково ті документи/інформацію які зазначені по тексту тендерної документації, з урахуванням технічної роботи електронних майданчиків, Ваша цінова пропозиція – це електронне поле, яке Ви повинні заповнити під час подання своєї тендерної пропозиції та відповідних документів. Також не заборонено надавати документи/інформацію які Ви вважаєте за потрібне надати в тому числі цінову (тендерну) пропозицію та/або розрахунок тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення!
Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 09:39
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:56
Доброго дня! Шановний Замовнику, уточніть, будь ласка, чи правильно ми розуміємо, що згідно наступного формулювання: "Оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ТА/АБО відповідний лист від імені УЧАСНИКА, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника" - можна надати гарантійний лист від Учасника (який не являється виробником заявленої продукції) і даного листа буде достатньо для участі в даній закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вельми шановний Учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Умовами тендерної документації, а саме Додатком 1 до неї, передбачено надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, та/або відповідний лист від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника. Отже дана умова передбачає альтернативу, тобто достатньо надати відповідний лист від Учасника, проте звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право перевірити інформацію/документи тендерної пропозиції на достовірність. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник, та у разі, якщо Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону то його буде відхилено. Дякуємо за звернення!»
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1. - Медичні матеріали – 9 найменувань –219330 штук.
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічне завдання». |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 870 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 350,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
10800 шт
Системи для ПР (НК 024:2019: 43324 - Система для переливання рідин загального призначення)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
450 шт
Системи ПК (НК 024:2019: 38569 - Набір для переливания крові)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
1800 шт
Шприц інсуліновий на 100 МО (НК 024:2019: 38501 - Шприц інсуліновий з голкою, стандартний)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
10350 шт
Шприц ін’єкційний 1 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
63000 шт
Шприц ін’єкційний 2 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
58500 шт
Шприц ін’єкційний 5 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
28800 шт
Шприц ін’єкційний 10 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
40500 шт
Шприц ін’єкційний 20 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
5130 шт
Шприц ін’єкційний 50 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛИЦЯ РОМАНА ШУХЕВИЧА, будинок 2-А
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Товару в межах суми укладеного Договору після отримання Товару протягом 20 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок та відповідно до чинного законодавства України. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань у разі затримки фінансування з бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ |
614 735,55
UAH з ПДВ
|
614 735,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" |
708 618,60
UAH з ПДВ
|
708 618,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" |
749 565,00
UAH з ПДВ
|
749 565,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211 |
Очікує рішення |
614 735,55
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 12:40
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 15:08 |
Кінець періоду оскарження: | 06 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 вересня 2020 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили, у зв’язку із відсутністю можливості внести зміни до умов закупівлі та тендерної документації разом із додатками, в частині корегування кількості предмету закупівлі та його характеристик. |
Документи:
26 серпня 2020 15:08
|
Електронний підпис |
26 серпня 2020 15:08
|
ПРОТОКОЛ_ВІДМІНА.doc |