Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля комплектів комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нова українська школа"
Очікувана вартість
250 760,00 UAH
UA-2020-08-07-000312-b 072ecac3e05240d3a77c01c8ee947973
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борових Ольга Сергіївна

0950170578 rvoborova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Борівської районої державної адміністрації в Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146423
Місцезнаходження: 63801, Україна , Харківська обл., смт. БОРОВА, вул. Центральна,буд.1
Контактна особа: Борових Ольга Сергіївна
0950170578
rvoborova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2020 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:35
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:35
Очікувана вартість: 250 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 507,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Закупівля комплектів комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нова українська школа"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Комплект комп'ютерного обладнання для початкових класів "Нова українська школа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 16:21
Додатки до тендерної зі змінами.docx
10 серпня 2020 16:21
Зміни до документації закупівлі.doc
07 серпня 2020 09:35
зміни до тендерної документації 1.docx
07 серпня 2020 09:35
Тендерна_документацiя зі змінами.docx
07 серпня 2020 09:22
Тендерна_документацiя 1.docx
07 серпня 2020 09:22
Додатки до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 11 серпня 2020 10:42
Дата відповіді: 11 серпня 2020 13:03
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник! Так, згідно додатку 2 Тендерної документації, нам потрібно доставка, монтаж, введення в експлуатацію, навчання користуванням Обладнання. Вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію, навчання користуванням Обладнання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-07-000312-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕЛЕКТЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38050849
Дата подання: 07 серпня 2020 16:55
Вимога внести зміни до тендерної документації
Шановний замовнику, звертаємо вашу увагу на дотримання Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440 при складанні тендерної документації. Не зазначивши вимоги до предмету закупівлі, як того вимагають вищезазначені Накази, ви отримаєте пропозиції учасників, які мають технічні характеристики значно гірші ніж того вимагають норми до обладнання для закладів освіти. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України № 1440.
1) У Наказі МОН № 1440 зазначено вимоги до ноутбуків, які повинні бути з тактовою частотою не менше 2.0 GHz. Вказавши у додатку 2 тендерної документації тактову частоту процесора 1.6 GHz, ви отримаєте пропозиції учасників, значно гірших ніж зазначені в наказі, що призведе до порушення чинного законодавства щодо вимог до предметів закупівлі для закладів освіти. Внесіть зміни до ваших вимог щодо тактової частоти процесора не менше 2.0 GHz, як зазначено у Наказі № 1440. Ці зміни будуть відповідати чинному законодавству, що стосується закупівель обладнання для потреб освіти.
2) Також у Додатку 2 до тендерної документації, в технічних вимогах до ноутбуків замовником вказана роздільна здатність монітора 1366x768, але згідно нової редакції наказу № 1440 МОН роздільна здатність монітора повинна бути не менше ніж 1920x1080, невідповідність вимогам наказу № 1440 МОН стосовно роздільної здатності, а саме занижені її характеристики призводять до погіршення зору дітей та вчителів, які будуть займатися на цих ноутбуках. Вимагаємо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
3) Згідно нової редакції наказу № 1440 МОН ємність батареї повинна бути не менше ніж 3000 mAh, в додатку 2 технічні вимоги до ноутбука вказана ємність батареї не менше ніж 2500 mAh, що порушує норми чинного законодавства і презведе до погіршення технічних характеристик ноутбуків, які будуть запропоновані учасниками торгів. Зверніть увагу та терміново внесіть зміни до тендерної документації, як того вимагає закон, а саме наказ 1440 МОН.
4) Згідно Наказу МОН № 1440 чітко вказаний набір преінстальованого програмного забезпечення, до складу якого входить наявність антивірусного програмного забезпечення. Замовник в додатку 2 до тендерної документації вказує про антивірусне програмне забезпечення з приміткою «За потреби», що дає змогу учасникам робити пропозиції з відсутністю антивірусу. Вимагаємо звернути увагу на вказані нами невідповідності щодо антивірусного програмного забезпечення, та виправити їх згідно наказу 1440 МОН.

Таким чином, Замовник порушує вимоги до предмету закупівлі і тим самим ставить під загрозу здоров’я дітей, які будуть вимушені користуватись неякісним обладнанням, що не відповідає нормам чинного законодавства. Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказів МОН № 1440.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками, що може зашкодити здоров'ю користувачів, в тому числі дітей, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказів МОН № 1440.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 16:20
Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу стосовно змін до тендерної документації повідомляємо, що Ваша вимога задовільнена. Внесени зміни щодо тендерної документації.

Документи

10 серпня 2020 16:20
протокол 47.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 250 290,00
UAH з ПДВ
247 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 249 033,96
UAH з ПДВ
249 033,96
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 250 650,00
UAH з ПДВ
250 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2020 22:31
Електронний підпис
23 серпня 2020 22:28
EPSON_L3150_L3151 (1).pdf
23 серпня 2020 22:28
Сертифікат Lenovo IdeaPad.rar
23 серпня 2020 22:28
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ».pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:54
6734915 кор.pdf
02 вересня 2020 16:39
file (7).pdf
02 вересня 2020 16:39
Dovidka_20232648650590924164.pdf.p7s
02 вересня 2020 16:39
Dovidka_20232648650590924164.pdf
12 серпня 2020 15:52
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:51
6734915 реєстр.pdf
12 серпня 2020 15:20
Lenovo_ Thinkpad.pdf
12 серпня 2020 15:20
гигиена пленка.pdf
12 серпня 2020 15:20
Сан гигиена 2.jpg
12 серпня 2020 15:20
Сан гигиена 1.jpg
12 серпня 2020 15:20
Декларация.PDF
12 серпня 2020 15:20
Кредиты 05,08.pdf
12 серпня 2020 15:20
Счет 05,08.pdf
12 серпня 2020 15:20
Березанська 10082020.pdf
12 серпня 2020 15:20
Баланс.pdf
12 серпня 2020 15:20
довідка про ЄДРПОУ.pdf
12 серпня 2020 15:20
Новий опис статуту.pdf
12 серпня 2020 15:20
Нова стат 17-2020.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 згод.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 дові.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 договір.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 тех.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 цінова.pdf
12 серпня 2020 15:20
6734915 ПД.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 10:00
Електронний підпис
20 серпня 2020 09:56
Документи для участі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 247 782,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:00
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Переможець 249 033,96
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
249 033,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:10
додаткова угода 2 до договору 133.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:52
додаткова угода 1 до договору 133.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 12:11
договір 133.pdf укладений
11 вересня 2020 12:10
Протокол 62.pdf укладений
11 вересня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, викласти специфікацію та розділ XIII Місцезнаходження та банківські реквізити в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились п.4.3 Джерело фінансування викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 129 000,60
UAH (в тому числі ПДВ 21 500,10 UAH)