Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 роботи по об’єкту: «Перша черга комплексу виробництв із дезактивації, транспортування, переробки та захоронення радіоактивних відходів з територій, забруднених унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (кодова назва «Вектор») - коригування» (в т.ч. коригування проєктної документації, експертиза та завершальні будівельні роботи) [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45210000-2 (Будівництво будівель)]
Очікувана вартість
16 947 168,00 UAH
UA-2020-08-06-008805-a a4ba30745fb0413282cc561a12a11c28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380961260265 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380961260265
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 22:33
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:42
Очікувана вартість: 16 947 168,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013 роботи по об’єкту: «Перша черга комплексу виробництв із дезактивації, транспортування, переробки та захоронення радіоактивних відходів з територій, забруднених унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (кодова назва «Вектор») - коригування» (в т.ч. коригування проєктної документації, експертиза та завершальні будівельні роботи) [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45210000-2 (Будівництво будівель)]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, Іванківський район, Комплекс виробництв «Вектор» ДСП «ЦППРВ», в зоні відчуження території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати попередню оплату в розмірі до 100% вартості робіт за Договором на строк не більше як дванадцять місяців, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» за умови письмового звернення Підрядника з наданням обґрунтування суми розміру авансового платежу. Аванс 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000042 ● ea60d11604d04718aad1f8b424e33c75
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
55 UA-2020-08-06-008805-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-30 20:44:35

Роз'яснення щодо висновку

Узагальнення щодо висновків за результатами моніторингу про наявність або відсутність порушень законодавства:
1) За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону – аргументовано заперечується;
2) За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції корпорації «Укртрансбуд» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону – аргументовано заперечується.
висновки про результати моніторингу закупівлі UA-2020-08-06-008805-a нами буде оскаржено у судовому порядку, відповідно до вимог чинного законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА визнання дій протиправними та скасування висновку про результати моніторингу. Згідно частини десятої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду.
Дата публікації: 12 жовтня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 15 769 258,75
UAH з ПДВ
15 769 258,75
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство Eнергопромінвест 16 357 779,85
UAH з ПДВ
16 357 779,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 08:42
Електронний підпис
09 вересня 2020 08:40
Документи переможця
21 серпня 2020 17:03
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:57
10. Банківська гарантія.zip
21 серпня 2020 16:57
Розрахунки.imd
21 серпня 2020 16:57
2. Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 16:57
1. Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 16:57
Титульний лист.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 12:08
17 Система якості.rar
20 серпня 2020 12:08
18 Довідка про ОР.rar
20 серпня 2020 12:08
16 Копія Спецдозволу.rar
20 серпня 2020 12:08
14 Довідка ліцензії.rar
20 серпня 2020 12:08
12 Гарантійний лист.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація «Укртрансбуд»

Приватне акціонерне товариство Eнергопромінвест

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація «Укртрансбуд»
#31071140
Переможець 15 769 258,75
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 18:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація «Укртрансбуд»
#31071140
15 769 258,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2024 14:38
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 13:02
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 09:56
ду 4 від 17.11.2021 дог 5-2020 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 09:51
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 10:47
ДУ _3 від 16.11.2021_КВ Вектор 9ПК.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:31
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 23:11
ДУ 2 Вектор 5-2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 23:07
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 14:11
ДУ 1 Вектор 5-2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 09:58
Договір підряду 5/2020 зміни до договору
17 вересня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до розділу 3 "Порядку проведення розрахунків", До розділу 5 "Строки виконання робіт та порядок їх здачі-приймання. До розділу 18"Термін дії договору".До розділу 23 "Місцезнаходження та банківські реквізити." "
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна календерного плану
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML