Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:03410000-7 – ДЕРЕВИНА (ДЕРЕВИНА ДРОВ’ЯНА НЕПРОМИСЛОВОГО ВИКОРИСТАННЯ (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина))
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-08-06-008662-a 4ffc20a427b2460bb0b4d816b8dc00da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Гайович

+380979996037 39543119@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39543119
Вебсайт: http://rvo-tyachiv.in.ua
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський район, місто Тячів, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 30
Контактна особа: Василь Гайович
+380979996037
39543119@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 метр кубічний
ДК 021:2015:03410000-7 – ДЕРЕВИНА (ДЕРЕВИНА ДРОВ’ЯНА НЕПРОМИСЛОВОГО ВИКОРИСТАННЯ (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина)) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою; джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету; валютою пропозиції є гривня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, заклади освіти Тячівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються протягом 30-ти банківських днів з дати отримання товару за місцем доставки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 21:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 20:18
Проєкт Договору.doc
06 серпня 2020 20:18
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Крегул Микола Петрович 257 400,00
UAH з ПДВ
255 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Федак Віталій Іванович 258 700,00
UAH з ПДВ
256 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 16:31
Попередні договори.pdf
07 вересня 2020 16:31
Податкова.pdf
07 вересня 2020 16:31
Не судимість.pdf
07 вересня 2020 16:31
Не притягнення до в-ті.pdf
07 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:44
Попередні договори.pdf
07 вересня 2020 12:44
Податкова.pdf
07 вересня 2020 12:44
Не притягнення до в-ті.pdf
07 вересня 2020 12:42
Не судимість.pdf
21 серпня 2020 15:58
19.Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:58
17.Екологія.pdf
21 серпня 2020 15:58
14.Походження деревини.pdf
21 серпня 2020 15:58
13. Попередні договори.pdf
21 серпня 2020 15:58
12. Трудовий договір.pdf
21 серпня 2020 15:58
10. Техпаспорт.pdf
21 серпня 2020 15:57
7. Установчі документи.pdf
21 серпня 2020 15:57
3.СТ17.pdf
21 серпня 2020 15:57
2. Формування ціни.pdf
21 серпня 2020 15:57
1. Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 01:06
Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 01:06
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 01:06
Працівники.pdf
21 серпня 2020 01:06
Походження деревини.pdf
21 серпня 2020 01:06
Оподаткування.pdf
21 серпня 2020 01:06
Лист-гарантія.pdf
21 серпня 2020 01:06
Договори.pdf
21 серпня 2020 01:06
Довкілля.pdf
21 серпня 2020 01:06
Довідка про договори.pdf
21 серпня 2020 01:06
Гарантійний лист.pdf
21 серпня 2020 01:06
Виписка-Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Крегул Микола Петрович

ФОП Федак Віталій Іванович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Крегул Микола Петрович
#2037018979
255 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 19:12
ДУ 2 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 19:08
Додаткова 1 до договору 379.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 15:49
Додаток 2 до Договору 379 Рознарядка.pdf укладений
14 вересня 2020 15:46
Додаток 1 до Договору 379 Специфікація.pdf укладений
14 вересня 2020 15:46
Договір 379 Деревина.pdf укладений
14 вересня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 379
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тривала перевірка договору по відкритих торгах органом ДКУ, що призводить до невчасного виконання своїх зобов’язань Постачальника в частині поставки, а Замовника в частині оплати та відсутності передбаченого Порядоку дій на випадок форс-мажору даної ситуації у Договорі, згідно з принципами добросовісності та розумності (статт 36 ЦК України), Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до Договору про закупівлю товару № 379 від 14 вересня 2020 року, керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону № 922, який дозволяє продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили яка не залежала ні від волі Постачальника ні від волі Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 379
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 255 398,00
UAH