Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Бакуліна (від вул. Космічної до вул. Коломенської), внутрішньоквартально по вул. Бакуліна, 9/13, 13, 14, 16, просп. Науки, 18/9 та вул. Коломенській, 7А в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 223 584,00 UAH
UA-2020-08-06-008591-a fc8cd1a22df845ab801747d101f59296
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 19:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:31
Очікувана вартість: 2 223 584,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 117,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення по вул. Бакуліна (від вул. Космічної до вул. Коломенської), внутрішньоквартально по вул. Бакуліна, 9/13, 13, 14, 16, просп. Науки, 18/9 та вул. Коломенській, 7А в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 19:24
Додаток № 4.doc
06 серпня 2020 19:24
Додаток № 3.docx
06 серпня 2020 19:24
Додаток № 2.docx
06 серпня 2020 19:24
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 серпня 2020 19:24
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО Х" 2 198 390,40
UAH з ПДВ
2 164 790,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 2 214 410,00
UAH з ПДВ
2 180 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 15:14
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:33
п. 23 - Декларація.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 22 - Дозвіл.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 15 - Лист гарантійний.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 8 - Статут.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 7 - Довідка № 4.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 6 - Довідка № 3 .pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 5 - Довідка № 2.pdf
25 серпня 2020 17:33
п. 4 - Довідка № 1.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:54
Банкiвс_ка_Гарантiя(2).7z
21 серпня 2020 11:54
23 Протокол зборів.pdf
21 серпня 2020 11:54
22 Довідка про санкції.pdf
21 серпня 2020 11:54
21 Копiя Свiдоцтва ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:54
20 Декларація КВТ.pdf
21 серпня 2020 11:54
11 Технiчна специфiкацiя.pdf
21 серпня 2020 11:54
9 Опис до Статуту.pdf
21 серпня 2020 11:54
8 Копiя Статуту КВТ.pdf
21 серпня 2020 11:54
24 Копія лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО Х"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО Х"
#38000735
2 164 790,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 12:22
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 16:53
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
11 вересня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:40
Договір.pdf укладений
11 вересня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 754
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 2 126 229 грн. 60 коп. (два мільйони сто двадцять шість тисяч двісті двадцять дев’ять грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 354 371 грн. 60 коп.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 27.11.2020р. Період виконання робіт: вересень 2020р. – листопад 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 27.11.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 5). 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 754
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 27 листопада 2020
Сума оплати за договором: 2 126 229,60
UAH (в тому числі ПДВ 354 371,60 UAH)