Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво спортивного майданчика (для проведення тренувань з єдиноборств) в Спортивному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Олімпійські надії» в с. Соснівка Полтавського району»
Очікувана вартість
1 467 271,00 UAH
UA-2020-08-06-008527-a d49aee40b67d42ab98ad6d8ebe72b93c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольчицька Катерина Георгіївна

+380532220693 22545042@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії"
Код ЄДРПОУ: 22545042
Місцезнаходження: 38700, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Соснівка
Контактна особа: Кольчицька Катерина Георгіївна
+380532220693
22545042@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:27
Очікувана вартість: 1 467 271,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 337,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного майданчика (для проведення тренувань з єдиноборств) в Спортивному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Олімпійські надії» в с. Соснівка Полтавського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38700, Україна, Полтавська область, Полтавський район, село Соснівка,, вул.Соснова, 1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва та перераховується протягом 10 календарних днів з дня надання рахунку. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:55
Проект_договору.docx
06 серпня 2020 18:55
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доцільність сертифікату якості
Дата подання: 07 серпня 2020 14:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 19:25
Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Вважаємо за необхідне зазначити що Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та постачати продукцію, тобто товари. Враховуючи, що предметам закупівлі є роботи, а не товари чи послуги, поясніть доцільність встановлення вимоги про наявність сертифікату в учасників в разі закупівлі робіт, з обгрунтуванням нормами чинного законодавства. Крім того, посилання на аналогічну позицію АМКУ, а саме: рішення № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019 (зазначену в відповіді на вимогу в попередній закупівлі - UA-2020-07-16-001942-a , що не відбулась), вважаю недоречною, адже зазначене замовником рішення стосувалося закупівлі товару, а не робіт. Крім того, в оголошеній повторно закупівлі прослідковується зміна в документації в частині наявності саме сертифікату якості , то ж користуючись правом на отримання роз»яснень в період уточнень, прошу роз»яснити, чим саме були викликані дані зміни до документації спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваші твердження є хибними в частині того, що Сертифікати ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Сертифікати системи управління/менеджменту якістю” видаються лише на постачання продукції та надання послуг. Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні Закупівлі", Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначити іншу інформацію. Наявність у підприємства Сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Сертифікату системи управління/менеджменту якістю”, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Додатково повідомляємо, що замомник вніс відповідні зміни, з метою розширення потенційного кола учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" 1 364 000,00
UAH з ПДВ
1 356 660,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" 1 384 764,00
UAH з ПДВ
1 362 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 363 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

21 серпня 2020 20:04
Електронний підпис
21 серпня 2020 20:03
частина 1.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:12
Частина 2.pdf
21 серпня 2020 17:11
Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"

ТОВ "Будімперія 2017"

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ"
#39441984
Очікує рішення 1 356 660,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 12:54

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 вересня 2020 18:53
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт
Документи:
01 вересня 2020 18:53
Електронний підпис
01 вересня 2020 18:50
Протокол