Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво спортивного майданчика (для проведення тренувань з єдиноборств) в Спортивному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Олімпійські надії» в с. Соснівка Полтавського району»
Очікувана вартість
1 467 271,00 UAH
UA-2020-08-06-008527-a ● d49aee40b67d42ab98ad6d8ebe72b93c
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії" |
Код ЄДРПОУ: | 22545042 |
Місцезнаходження: | 38700, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Соснівка |
Контактна особа: |
Кольчицька Катерина Георгіївна +380532220693 22545042@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2020 21:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 1 467 271,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 337,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво спортивного майданчика (для проведення тренувань з єдиноборств) в Спортивному дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «Олімпійські надії» в с. Соснівка Полтавського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38700, Україна, Полтавська область, Полтавський район, село Соснівка,, вул.Соснова, 1д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Перерахування авансу здійснюватиметься мірою одержання Замовником коштів на фінансування будівництва та перераховується протягом 10 календарних днів з дня надання рахунку. | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 18:55 |
Проект_договору.docx | |
06 серпня 2020 18:55 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доцільність сертифікату якості
Дата подання: 07 серпня 2020 14:27
Дата відповіді: 07 серпня 2020 19:25
Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Вважаємо за необхідне зазначити що Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, та постачати продукцію, тобто товари. Враховуючи, що предметам закупівлі є роботи, а не товари чи послуги, поясніть доцільність встановлення вимоги про наявність сертифікату в учасників в разі закупівлі робіт, з обгрунтуванням нормами чинного законодавства. Крім того, посилання на аналогічну позицію АМКУ, а саме: рішення № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019 (зазначену в відповіді на вимогу в попередній закупівлі - UA-2020-07-16-001942-a , що не відбулась), вважаю недоречною, адже зазначене замовником рішення стосувалося закупівлі товару, а не робіт. Крім того, в оголошеній повторно закупівлі прослідковується зміна в документації в частині наявності саме сертифікату якості , то ж користуючись правом на отримання роз»яснень в період уточнень, прошу роз»яснити, чим саме були викликані дані зміни до документації спрощеної закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Ваші твердження є хибними в частині того, що Сертифікати ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Сертифікати системи управління/менеджменту якістю” видаються лише на постачання продукції та надання послуг. Крім того, відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні Закупівлі", Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначити іншу інформацію. Наявність у підприємства Сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Сертифікату системи управління/менеджменту якістю”, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Додатково повідомляємо, що замомник вніс відповідні зміни, з метою розширення потенційного кола учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" |
1 364 000,00
UAH з ПДВ
|
1 356 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" |
1 384 764,00
UAH з ПДВ
|
1 362 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 363 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТТЕПЛОТЕХ" #39441984 |
Очікує рішення |
1 356 660,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 12:54
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 вересня 2020 18:53 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт |
Документи:
01 вересня 2020 18:53
|
Електронний підпис |
01 вересня 2020 18:50
|
Протокол |