Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20Т-061_34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Вагони для бурових, вишкомонтажних та ремонтних вахтових бригад) (Лот №1 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №2 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №3 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №4 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №5 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №6 - 34220000-5 Вагони для бригад з капітального ремонту свердловин) (Лот №7 - 34220000-5 Вагони для бригад з капітального ремонту свердловин)
20Т-061_34220000-5 Trailers, semitrailers and mobile containers (Wagons for drilling, rigging and repair crews) (Лот 1 - 34220000-5 - Wagons for drilling crews) (Лот 2 - 34220000-5 Wagons for drilling crews) (Лот 3 - 34220000-5 Wagons for drilling crews) (Лот 4 - 34220000-5 Wagons for drilling crews) (Лот 5 - 34220000-5 Wagons for drilling crews) (Лот 6 - 34220000-5 Wagons for workover crews) (Лот 7 - 34220000-5 Wagons for workover crews)
Очікувана вартість
348 891 000,00 UAH
UA-2020-08-06-008512-a 7152e5cabd5f4856a7602852b150cbb1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Пшеничний

+380444612557 andrii.pshenychnyi@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Андрій Пшеничний
+380444612557
andrii.pshenychnyi@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Тимах Володимир
+380444614758
volodymyr.tymakh@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Andrii Pshenychnyi
+380444612557
andrii.pshenychnyi@ugv.com.ua
Additional contacts: Тимах Володимир
+380444614758
volodymyr.tymakh@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 18:46
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 348 891 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 06 серпня 2020 18:46
Enquiries until: 27 серпня 2020 15:00
Complaints submission until: до 02 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 вересня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 348 891 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Chassis included?
Дата подання: 12 серпня 2020 15:42
Дата відповіді: 14 серпня 2020 08:13
Dear UGV, You have great specification and we work on it. But it is not 100% clear if flatbed chassis shall be included or not. Shall mobile home remain on chassis whole time, or shall be placed on soil with crane? Thank you for clarification. Dr. Oleg Kovalev/SD ----------------------------------------------------- Шановний UGV, У вас є чудова специфікація, і ми працюємо над нею. Але не на 100% зрозуміло, чи буде включено платівку шасі. Чи повинен мобільний будинок залишатися на шасі цілий час, або їх розміщуватимуть на ґрунті та назад за допомогою крана? Дякую за роз’яснення Д-р Олег Ковалeв / С.Д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний пане Ковальов. Дякуємо за запитання.
Ми плануємо до закупівлі вагони на жорсткому каркасі без шасі.
Вагони завантажуються-розвантажуються за допомогою крана.
Щодо відповідності п.12 ДСТУ Б.В.2.2-22:2008
Дата подання: 14 серпня 2020 15:17
Дата відповіді: 18 серпня 2020 15:26
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3.1 документації закупівлі до продукції, що має постачатися за результатами закупівлі, пред’являється вимога щодо наявності «документу-підтвердженням (сертифікату) відповідності вимогам п.12 ДСТУ Б.В.2.2-22:2008». Розділ 12 стандарту, що має назву «Оцінювання відповідності», не містить вимог до продукції, а описує, яким чином необхідно здійснювати процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту (шляхом сертифікації та декларування). Оскільки уповноважені органи з оцінки відповідності не можуть надати сертифікату (або іншого документу), який би підтверджував, що «продукція відповідає вимогам щодо оцінювання відповідності», тому припускаємо що в формулюванні технічних вимог допущена помилка і Замовником вимагається надання сертифікату відповідності продукції Технічному регламенту будівельних виробів, будівель і споруд (постанова КМУ N 1764), оскільки розділ 12 ДСТУ Б.В.2.2-22:2008 якраз і описує процедуру сертифікації на відповідність даному Технічному регламенту. Просимо Замовника надати роз’яснення з цього приводу та уточнити, який саме документ вимагається для відповідності вимогам п.12 ДСТУ Б.В.2.2-22:2008.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за слушне зауваження. Вимогу «Наявність документу-підтвердження (сертифікату) відповідності вимогам п.12 ДСТУ Б.В.2.2-22:2008» буде вилучено з Додлатку 3..1.,.
Стосовно матеріалу, з якого буде виготовлений дах вагон-будинків
Дата подання: 20 серпня 2020 14:57
Дата відповіді: 25 серпня 2020 08:06
Добрий день ! У технічних вимогах до предмету закупівлі "конструкція даху" спочатку (там, де йде опис каркасу) виконана з "оцинкований сталевий лист, двійний фальц", а нижче (там, де опис даху) "стальний профільний лист товщиною не менше 2 мм, приварений до рами". Так, який саме дах повинен бути ? "оцинкований сталевий лист, двійний фальц" чи "стальний профільний лист товщиною не менше 2 мм, приварений до рами" ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені у Тендерну документацію. Дах покриття: Стальний профільний лист товщиною не менше 2,0 мм, приварений до рами.
щодо дозволи для пересування шляхами України (п.22.5 ДПР У
Дата подання: 26 серпня 2020 09:56
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:23
В Тендерній документації є вимога: Важливо: вагон-будинки повинні бути в дозволених габаритах та мати дозволи для пересування шляхами України (п.22.5 ДПР України редакція від 05.04.2017р, навантаження на вісь: одинарна – 11 т., здвоєна-16т; строєна-22т.)». Згідно п.1.10 ПДР України (України редакція від 05.04.2017р, Транспортний засіб — пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Вагон-будинки не являються транспортними засобами, тому вимога щодо необхідності мати дозволи для пересування шляхами України, некоректна Примітка. Якщо при перевезенні виробником вагон-будинків до місця призначення транспортний засіб з установленими на ньому вагон-будинками буде підпадати під визначення «великогабаритний та великоваговий транспортний засіб» (п.22.5 ПДР України, редакція від 05.04.2017р), то згідно з п.2 і 3 «ПРАВИЛ проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами), то виробник буде оформляти дозвіл на перевезення на конкретний транспортний засіб з установленими на ньому вагон-будинками, а не на вагон-будинок. Необхiдно внести змiни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, як Ви правильно відмітили, вагон-будинок не являється транспортним засобом, тому дана вимога відноситься виключно тільки до габаритів вагону.
Документація щодо підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам
Дата подання: 26 серпня 2020 10:13
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:24
Шановний Замовник! Чи потрібно у складі тендерної пропозиції Учасника для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам надавати наступні документи: 1. Технічний паспорт заводу виробника; 2. Сертифікати на матеріали, які використані при виготовленні вагонів, для підтвердження іх якості; 3. Гарантійні талони на комплектуючи вироби; 4. Висновок санітарно-епідеміологічно їслужби на Вагон? Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, якщо питання стосується підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам, то у складі тендерної документації потрібно надавати усі документи відповідно додатку 2.1 до тендерної документації.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:54
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:59
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі напряму не вказано, що будиночок може бути аналогом 40 футового морського контейнеру. Чи може учасник запропонувати виріб виготовлений з нового 40 футового морського контейнеру доопрацьованого належним чином у відповідності до вимог жорсткості, міцності та динамічної стійкості конструкції? А вказані розміри січення профілів балок, металопрофілю, рам, стійок погодити на етапі розробки конструкторської документації як і вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, Учасник може запропонувати виріб виготовлений з нового 40 футового контейнера доопрацьованого належним чином, за умови, що виріб буде відповідати усім техвимогам вказаним в Тендерній Документації, а Замовник на момент укладання Договору може погодити, за умов, якщо контейнер буде новим а всі інші параметри (габаритні розміри, наповнення вагонів, вимоги що до безпеки, то що) будівлі будуть витримані.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:59
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі напряму не вказано, що будиночок може бути аналогом 40 футового морського контейнеру. Чи повинен каркас будівлі мати верхні кутові фітинги згідно DIN/ISO 1161?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ми не заперечуємо використання нового 40 футового контейнера за умови, що виріб буде відповідати усім техвимогам вказаним в Тендерній Документації. Так, каркас будівлі повинен мати верхні кутові фітинги згідно DIN/ISO 1161.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:00
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі напряму не вказано, що будиночок може бути аналогом 40 футового морського контейнеру. Чи повинен каркас будівлі в нижніх балках мати кармани для вилкового навантажувача?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ні, не обов’язково, оскільки вантажно-розвантажувальні роботи проводитимуться автокранами.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:56
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:00
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі напряму не вказано, що будиночок може бути аналогом 40 футового морського контейнеру. У вимогах до даху не вказано про тип даху. Чи повинен дах будівлі мати ухил для зливу води? Дах повинен бути односкатний чи двоскатний?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Якщо конструктив вагону контейнер, то дах не розглядаємо. Якщо, конструкцію вагону запропонує Учасник, готові розглянути різні типи даху, але важливо: габаритні розміри, незмінні, також додаткові витрати виробника. Як правило дах рівний, горизонтальний або односкатний.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:56
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:00
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до даху вказано: Дах покриття Оцинкований сталевий лист, двійний фальц Чи може учасник виконати привареним зовнішній дах як зовнішній дах контейнеру, без додаткового оцинкованого сталевого листа, у разі можливості запропонувати будиночок виготовлений з нового 40 футового морського контейнеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. В Тендерну документацію внесено зміни. Дах покриття - Стальний профільний лист товщиною не менше 2,0 мм, приварений до рами.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:57
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:06
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до зовнішньої обшивки вказано: «Стіни: 1) Зовнішня сторона: профільний сталевий лист товщиною не менше 1,5 мм, водонепроникний, прикручений саморізами з гумовою прокладкою або на заклепках». Чи може учасник виконати привареними зовнішні стіни як зовнішні стінки контейнеру, без монтування саморізів або заклепок, у разі можливості запропонувати будиночок виготовлений з нового 40 футового морського контейнеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, Учасник може запропонувати виріб виготовлений з нового 40 футового контейнера доопрацьованого належним чином, за умови, що виріб буде відповідати усім техвимогам вказаним в Тендерній Документації.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 1-5
Дата подання: 27 серпня 2020 10:58
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:06
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до фарбування вказано: «Колір згідно RAL - карти 9006 (погоджується при підписанні Договору), системного №А4.09 таблиці А4 ДСТУ ISO 12944-5:2019, кількість шарів 2÷3, ТСП не менше 280 мкм, наступної конструкції: • Ґрунтовий шар Тип ґрунтовки - (двокомпонентний епоксидний ґрунт / проміжний шар) номінальною товщиною сухої плівки 105÷110 мкм; • Проміжний шар Тип ґрунтовки - (двокомпонентний епоксидний ґрунт / проміжний шар) номінальною товщиною сухої плівки 105÷110 мкм; • Фінішний шар Тип фарби - (двокомпонентна поліуретанова фарба) номінальною товщиною сухої плівки 60-70 мкм». Система лакофарбового покриття №А4.09 згідно таблиці А4 ДСТУ ISO 12944-5:2019 повинна мати ТСП не менше ніж 240 мкм, що менше ніж вимагається (280 мкм). Пропонуємо усунути вказану невідповідність, змінити систему №А4.09 на іншу яка відповідає ТСП 280 мкм, або знизити ТСП до 240 мкм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. По цій вимозі запитання не зовсім коректне. Вважаємо, що техвимоги до фарбування прописані чітко по кожному шару.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 10:59
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:07
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі вказано: «Аналог 20 футовий морський контейнер». Чи може учасник запропонувати виріб виготовлений з нового 20 футового морського контейнеру доопрацьованого належним чином у відповідності до вимог жорсткості, міцності та динамічної стійкості конструкції? А вказані розміри січення профілів балок, металопрофілю, рам, стійок погодити на етапі розробки конструкторської документації як і вимагається?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, Учасник може запропонувати виріб виготовлений з нового 20 футового контейнеру доопрацьованого належним чином, за умови, що виріб буде відповідати усім техвимогам вказаним в Тендерній Документації, а Замовник на момент укладання Договору може погодити, за умов, як що контейнер буде новим а всі інші параметри (габаритні розміри, наповнення вагонів, вимоги що до безпеки, то що) будівлі будуть витримані.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 11:00
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:07
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі вказано: «Аналог 20 футовий морський контейнер». Чи повинен каркас будівлі мати верхні кутові фітинги згідно DIN/ISO 1161?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, каркас будівлі повинен мати верхні кутові фітинги згідно DIN/ISO 1161.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 11:00
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:07
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі вказано: «Аналог 20 футовий морський контейнер». Чи повинен каркас будівлі в нижніх балках мати кармани для вилкового навантажувача?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ні, не обов’язково, оскільки вантажно-розвантажувальні роботи проводитимуться автокранами.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 11:01
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:08
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до каркасу будівлі вказано: «Аналог 20 футовий морський контейнер». А у вимогах до даху не вказано про тип даху. Чи повинен дах будівлі мати ухил для зливу води? Дах повинен бути односкатний чи двоскатний?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Якщо конструктив вагону контейнер, то дах не розглядаємо. Якщо, конструкцію вагону запропонує Учасник, готові розглянути різні типи даху, але важливо: габаритні розміри, незмінні, також додаткові витрати виробника. Як правило дах рівний, горизонтальний або односкатний.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 11:01
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:08
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до зовнішньої обшивки вказано: «Стіни: Профільний сталевий лист товщиною не менше 1,5 мм прикручений саморізами з гумовою прокладкою або на заклепках». Чи може учасник виконати привареними зовнішні стіни як зовнішні стінки контейнеру, без монтування саморізів або заклепок, у разі можливості запропонувати будиночок виготовлений з нового 20 футового морського контейнеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Так, Учасник може запропонувати виріб виготовлений з нового 20 футового контейнера доопрацьованого належним чином, за умови, що виріб буде відповідати усім техвимогам вказаним в Тендерній Документації.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі по Лотах 6-7
Дата подання: 27 серпня 2020 11:02
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:09
В технічних вимогах і якісних характеристиках документації процедури закупівлі у вимогах до фарбування вказано: «Колір згідно RAL - карти 9006 (погоджується при підписанні Договору), системного №А4.09 таблиці А4 ДСТУ ISO 12944-5:2019, кількість шарів 2÷3, ТСП не менше 280 мкм, наступної конструкції: • Ґрунтовий шар Тип грунтовки - (двокомпонентний епоксидний ґрунт / проміжний шар) номінальною товщиною сухої плівки 105÷110 мкм; • Проміжний шар Тип грунтовки - (двокомпонентний епоксидний ґрунт / проміжний шар) номінальною товщиною сухої плівки 105÷110 мкм; • Фінішний шар Тип фарби - (двокомпонентна поліуретанова фарба) номінальною товщиною сухої плівки 60÷70 мкм». Система лакофарбового покриття №А4.09 згідно таблиці А4 ДСТУ ISO 12944-5:2019 повинна мати ТСП не менше ніж 240 мкм, що менше ніж вимагається (280 мкм). Пропонуємо усунути вказану невідповідність, змінити систему №А4.09 на іншу яка відповідає ТСП 280 мкм, або знизити ТСП до 240 мкм.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. По цій вимозі зауваження не зовсім коректне. Вважаємо, що техвимоги до фарбування прописані чітко по кожному шару. Прописана в техвимогах товщина покриття 280 мкм задовільняє вимозі згідно таблиці А4 ДСТУ ISO 12944-5:2019 «не менше ніж 240 мкм»
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-008512-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 04 жовтня 2020 12:13
Невідповідність предмету закупівлі ТУ Замовника
У відповідності до п. 2 частини 3 Розділу V тендерної документації — тендерна пропозиція учасника відхиляється, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Так як у пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОБІКОН" є невідповідності запропонованого предмету закупівлі встановленим технічним характеристикам Замовника, ТОВ «Епіцентр К» вимагає скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "РОБІКОН" з метою недопущення порушення законодавства України у сфері публічних закупівель та принципів прозорості та неупередженості при прийнятті рішень щодо визначень переможців процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008512-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 04 жовтня 2020 12:15
Невідповідність предмету закупівлі ТУ Замовника
У відповідності до п. 2 частини 3 Розділу V тендерної документації — тендерна пропозиція учасника відхиляється, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Так як у пропозиції ТОВ "БПК ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ" є невідповідності запропонованого предмету закупівлі встановленим технічним характеристикам Замовника, ТОВ «Епіцентр К» вимагає скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "БПК ГАЗІНВЕСТПРОЕКТ", з метою недопущення порушення законодавства України у сфері публічних закупівель та принципів прозорості та неупередженості при прийнятті рішень щодо визначень переможців процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-08-06-008512-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 04 жовтня 2020 12:16
Невідповідність предмету закупівлі ТУ Замовника
У відповідності до п. 2 частини 3 Розділу V тендерної документації — тендерна пропозиція учасника відхиляється, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Так як у пропозиції ТОВ «УДАЙ» є невідповідності запропонованого предмету закупівлі встановленим технічним характеристикам Замовника, ТОВ «Епіцентр К» вимагає скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «УДАЙ», з метою недопущення порушення законодавства України у сфері публічних закупівель та принципів прозорості та неупередженості при прийнятті рішень щодо визначень переможців процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000035 ● 2dfdd405153146eaa0c517c855f0a2bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 18:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2020-08-06-008512-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 16:15:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 20Т-061_34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Вагони для бурових, вишкомонтажних та ремонтних вахтових бригад) (Лот №1 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №2 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №3 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №4 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №5 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад) (Лот №6 - 34220000-5 Вагони для бригад з капітального ремонту свердловин) (Лот №7 - 34220000-5 Вагони для бригад з капітального ремонту свердловин) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-008512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 15:08:08

Відповідь на запит Державної аудиторської служби в рамках моніторингу процедури

Відповідь в прикріпленому файлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України

2021-02-09 14:59:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 16.02.2021 року АТ «Укргазвидобування» направило до Окружного адміністративного суду м. Києва позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі 20Т-061, ідентифікатор закупівлі №UA-2020-08-06-008512-a.
Дата публікації: 17 лютого 2021

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 - 34220000-5 Вагони для бурових бригад
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 58 768 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 587 680,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1763040 UAH


Title: Лот 1 - 34220000-5 - Wagons for drilling crews
Current status: Complete
Estimated total value: 58 768 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 587 680,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 05 жовтня 2020 14:40
Auction planned date: 05 жовтня 2020 14:40
Закінчення: 05 жовтня 2020 15:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон майстра)
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Wagon of drilling foreman)
CPV: 34220000-5
8 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон житловий на 4 чоловіки)

ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Wagon for 4 mans)
CPV: 34220000-5
20 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон житловий на 6 чоловік)

ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Wagon for 6 mans)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон-їдальня 12м)

ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Canteen-wagon 12m)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Склад для продуктів з кухнею)


ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Food warehouse with kitchen)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон-пральня)



ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Laundry-wagon)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон-сушарка 12м)



ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Clothes dryer-wagon 12m)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон-для нарад)



ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Meeting-wagon)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон для водних ємностей)




ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Wagon for water tanks)
CPV: 34220000-5
4 шт
34223400-0 Житлові
причепи та напівпричепи
(Вагон-душова з туалетом)





ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

34223400-0 Caravan type trailers and semi-trailers (Shower-wagon with toilet)
CPV: 34220000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата 30% протягом 15 календарних днів з дати рахунку, наданого Постачальником, за умови надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму попередньої оплати, і підписання Сторонами акту приймання-передачі технічної документації, решта 70% по факту поставки кожної чергової партії протягом 15 календарних днів з дати постачання. Аванс 15 Календарні 30
Поставка товару Попередня оплата 30% протягом 15 календарних днів з дати рахунку, наданого Постачальником, за умови надання Постачальником банківської гарантії повернення авансового платежу на суму попередньої оплати, і підписання Сторонами акту приймання-передачі технічної документації, решта 70% по факту поставки кожної чергової партії протягом 15 календарних днів з дати постачання. Пiсляоплата 15 Календарні 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо термінів поставки
Дата подання: 26 серпня 2020 09:12
Дата відповіді: 27 серпня 2020 11:24
Вважаю термін поставки першої партії вагонів в кількості - 15шт. протягом 30 днів нереальним. Адже 2 тижня піде на закупівлю матеріалів, комплектуючих, тощо. Якщо використовувати як базу нові 40-футові контейнери, що набагато спростить виготовлення і скоротить терміни, треба 2 місяці для того щоб їх за кордоном виготовили, якщо самому виготовляти каркас і обшивати профільованим листом, враховуючи підготовку виробництва, також зовсім мало часу. Розраховувати на те, що потім можна змістити терміни, нереально, за 1 день прострочки підуть штрафні санкції. Тому питання - чи не можно змістити терміни таким чином: перша партія 15шт. - 60 календарних днів, 30шт. - 90 днів, 15 шт. - 140 днів? Або інші варіанти, але по можливості відтермінувати поставку 1 партії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, відповідні зміни вже внесені в тендерну документацію.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 вересня 2020
UA-2020-08-06-008512-a7152e5cabd5f4856a7602852b150cbb1
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "КОМПАНІЯ ''КОБЗАРЕНКО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БПК Газінвестпроект" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

06 вересня 2020 15:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 вересня 2020 10:47
Наказ Фролова Ю.М.pdf
04 вересня 2020 10:47
Лист для клієнтів.pdf
04 вересня 2020 10:47
Витяг Протокол НР.pdf
04 вересня 2020 10:47
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
04 вересня 2020 10:47
Банківська ліцензія 2.pdf
04 вересня 2020 10:47
Установчі документи.pdf
04 вересня 2020 10:47
Технічні паспорти.pdf
04 вересня 2020 10:47
Технічні вимоги.pdf

Документи

06 вересня 2020 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 10:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон житловий на 5.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-сушарка.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-пральня.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м душова-пральня.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-їдальня.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон-офіс.pdf
05 вересня 2020 14:11
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
05 вересня 2020 14:11
Dovirenist Davidchuk.zip
05 вересня 2020 14:11
Dovidka pro nazvu.zip
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон майстра.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон житловий на 6.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон сушарка.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон майстра на 3.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон житловий на 4 ч.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон для нарад.pdf
05 вересня 2020 14:10
6 м вагон їдальня.pdf
05 вересня 2020 14:10
Bankivska Licenzia.zip
05 вересня 2020 14:10
202964_3_31_1_763_040.00.ZIP
05 вересня 2020 14:10
щодо габаритів.pdf
05 вересня 2020 14:10
СТАТУТ_БПК_серпень 2019_c.pdf
05 вересня 2020 14:10
РН Договір 114.13-19.pdf
05 вересня 2020 14:10
копія витягу ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2020 14:10
гарантія поставки.pdf
05 вересня 2020 14:10
гарантійний лист Ст 17.pdf
05 вересня 2020 14:10
відгук угв сервіс.pdf
05 вересня 2020 14:10
Витяг ПДВ 08112016.pdf
05 вересня 2020 14:09
висновок МОЗ.pdf
05 вересня 2020 14:09
висновоr пожарників.pdf

Документи

06 вересня 2020 15:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:11
public_doc (1).pdf
16 жовтня 2020 17:11
public_doc (1).p7s
16 жовтня 2020 17:10
Dovidka_20282562800180204690.pdf.p7s
16 жовтня 2020 17:10
Dovidka_20282562800180204690.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Статут.pdf
16 жовтня 2020 17:10
протокол_директор.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Наказ_директор.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Дозвiл.pdf
16 жовтня 2020 17:09
Гарантiйний_лист.pdf
06 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:33
Довідка ЄС.pdf
06 вересня 2020 12:33
Статут.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат_45001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат 90001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат 14001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 6.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 5.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 3_1.pdf
06 вересня 2020 12:33
Гарант лист тех вимоги.pdf
06 вересня 2020 12:33
Гарант лист ст 17 закону.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 2.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 1.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 2.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 1.pdf

Документи

06 вересня 2020 15:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 вересня 2020 14:37
Електронний підпис
06 вересня 2020 14:27
2. Додаток 2.2..pdf
06 вересня 2020 14:27
14. Відгук.pdf
06 вересня 2020 14:27
13. Довідка антикорупц.pdf
06 вересня 2020 14:26
10. Договор аналог.pdf
06 вересня 2020 14:26
9. Додаток №9.pdf
06 вересня 2020 14:26
12. Статут.pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-10-душ(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-9-душ(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-8-совещ(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-7-сушка(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-5-продукт(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-6-стирал(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-3-6чел(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-4-столов(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-1-мастер(1).pdf
06 вересня 2020 14:26
Паспорт 12-2-4чел(1).pdf
06 вересня 2020 14:25
18. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 вересня 2020 14:25
5. Додаток №5.pdf
06 вересня 2020 14:25
8. Лист_погодження.pdf
06 вересня 2020 14:25
7. Лист_відповідність.pdf
06 вересня 2020 14:25
4. Гарантійний лист (1).pdf
06 вересня 2020 14:25
3. Додаток №3.pdf
06 вересня 2020 14:23
2. Додаток 2.2..pdf
06 вересня 2020 14:23
3. Додаток №3.pdf
06 вересня 2020 14:23
4. Гарантійний лист (1).pdf
06 вересня 2020 14:23
7. Лист_відповідність.pdf
06 вересня 2020 14:23
8. Лист_погодження.pdf
06 вересня 2020 14:23
5. Додаток №5.pdf
06 вересня 2020 14:23
9. Додаток №9.pdf
06 вересня 2020 14:23
10. Договор аналог.pdf
06 вересня 2020 14:22
13. Довідка антикорупц.pdf
06 вересня 2020 14:22
14. Відгук.pdf
06 вересня 2020 14:22
18. Свідоцтво ПДВ.pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-2-4чел(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-1-мастер(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-4-столов(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-3-6чел(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-6-стирал(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-5-продукт(1).pdf
06 вересня 2020 14:22
Паспорт 12-7-сушка(1).pdf
06 вересня 2020 14:21
Паспорт 12-8-совещ(1).pdf
06 вересня 2020 14:21
Паспорт 12-9-душ(1).pdf
06 вересня 2020 14:21
Паспорт 12-10-душ(1).pdf
06 вересня 2020 14:21
12. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "КОМПАНІЯ ''КОБЗАРЕНКО"

ТОВ "БПК Газінвестпроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСНОВА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО" 54 504 000,00
UAH з ПДВ
54 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БПК Газінвестпроект" 54 700 000,00
UAH з ПДВ
54 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:11
public_doc (1).pdf
16 жовтня 2020 17:11
public_doc (1).p7s
16 жовтня 2020 17:10
Dovidka_20282562800180204690.pdf.p7s
16 жовтня 2020 17:10
Dovidka_20282562800180204690.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Статут.pdf
16 жовтня 2020 17:10
протокол_директор.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Наказ_директор.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Лiцензiя.pdf
16 жовтня 2020 17:10
Дозвiл.pdf
16 жовтня 2020 17:09
Гарантiйний_лист.pdf
06 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:35
Електронний підпис
06 вересня 2020 12:33
Довідка ЄС.pdf
06 вересня 2020 12:33
Статут.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат_45001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат 90001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Сертифікат 14001.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 6.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 5.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Додаток 3_1.pdf
06 вересня 2020 12:33
Гарант лист тех вимоги.pdf
06 вересня 2020 12:33
Гарант лист ст 17 закону.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 2.pdf
06 вересня 2020 12:33
Відгук 1.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 3.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 2.pdf
06 вересня 2020 12:33
Аналог дог 1.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 10:35
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:00
Електронний підпис
13 жовтня 2020 12:23
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:23
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
05 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон житловий на 5.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-сушарка.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-пральня.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м душова-пральня.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон-їдальня.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон-офіс.pdf
05 вересня 2020 14:11
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
05 вересня 2020 14:11
Dovirenist Davidchuk.zip
05 вересня 2020 14:11
Dovidka pro nazvu.zip
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон майстра.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон житловий на 6.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон сушарка.pdf
05 вересня 2020 14:11
6 м вагон майстра на 3.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м вагон житловий на 4 ч.pdf
05 вересня 2020 14:11
12 м Вагон для нарад.pdf
05 вересня 2020 14:10
6 м вагон їдальня.pdf
05 вересня 2020 14:10
Bankivska Licenzia.zip
05 вересня 2020 14:10
202964_3_31_1_763_040.00.ZIP
05 вересня 2020 14:10
щодо габаритів.pdf
05 вересня 2020 14:10
СТАТУТ_БПК_серпень 2019_c.pdf
05 вересня 2020 14:10
РН Договір 114.13-19.pdf
05 вересня 2020 14:10
копія витягу ЄДРПОУ.pdf
05 вересня 2020 14:10
гарантія поставки.pdf
05 вересня 2020 14:10
гарантійний лист Ст 17.pdf
05 вересня 2020 14:10
відгук угв сервіс.pdf
05 вересня 2020 14:10
Витяг ПДВ 08112016.pdf
05 вересня 2020 14:09
висновок МОЗ.pdf
05 вересня 2020 14:09
висновоr пожарників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"

ТОВ "БПК Газінвестпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
#37962048
Переможець 54 504 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХЕНЕРГО"
#37962048
54 504 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2021 15:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 21:39
Договір-№180-015-20-ТОВ Євротехенерго_№20Т-061-Лот№1.pdf укладений
27 жовтня 2020 18:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 54 504 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 084 000,00 UAH)