Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення внутрішньоквартально по вул. Новгородській, 2, 4 А, 6, 6 А, 10, 12 та вул. Клочківській, 186 Б в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 127 032,00 UAH
UA-2020-08-06-008493-a ddae8613d68e404cb09581cca9d19f5e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогаль Світлана

+380577252384 ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 11:55
Очікувана вартість: 2 127 032,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 635,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська (більш детально у тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція мереж зовнішнього освітлення внутрішньоквартально по вул. Новгородській, 2, 4 А, 6, 6 А, 10, 12 та вул. Клочківській, 186 Б в м. Харків (45310000-3 — електромонтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська область, Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт протягом 30 банківських днів шляхом післяоплати. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:39
Додаток № 4.doc
06 серпня 2020 18:39
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 серпня 2020 18:39
Додаток № 3.docx
06 серпня 2020 18:39
Додаток № 2.docx
06 серпня 2020 18:39
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 001 882,13
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО" 2 116 396,84
UAH з ПДВ
2 020 246,97
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 10:47
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 16:15
Скан.PDF
03 вересня 2020 16:15
Dovidka_20230618920340493040.pdf
03 вересня 2020 16:15
Dovidka_20230618920340493040.pdf.p7s
20 серпня 2020 20:08
Електронний підпис
20 серпня 2020 20:02
4. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

21 серпня 2020 12:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:41
Банкiвс_ка_Гарантiя(4).7z
21 серпня 2020 10:41
23 Протокол зборів.pdf
21 серпня 2020 10:41
22 Довідка про санкції.pdf
21 серпня 2020 10:41
21 Копiя Свiдоцтва ПДВ.pdf
21 серпня 2020 10:41
20 Декларація КВТ.pdf
21 серпня 2020 10:41
11 Технiчна специфiкацiя.pdf
21 серпня 2020 10:41
9 Опис до Статуту.pdf
21 серпня 2020 10:41
8 Копiя Статуту КВТ.pdf
21 серпня 2020 10:41
24 Копія лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Полтава-Паритет"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КВТ-ЕЛЕКТРО"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Полтава-Паритет"
#30732375
2 001 882,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 11:48
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 15:30
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
17 вересня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 15:02
Договір.pdf укладений
17 вересня 2020 15:02

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2020 11:18
1 940 243,99 UAH UA268201720344271010100036044
Департамент комунальн.госп.ХМР
UA043314010000026005060471646
ПП "Полтава-Паритет"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 763
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 1 940 243 грн. 99 коп. (один мільйон дев’ятсот сорок тисяч двісті сорок три грн. 99 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 323 374 грн. 00 коп.». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 21.12.2020р. Період виконання робіт: вересень 2020р. – грудень 2020р.». 4. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 21.12.2020р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 5. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 5), договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 763
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 940 243,99
UAH (в тому числі ПДВ 323 374,00 UAH)