Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція по обладнанню та розміщенню зупинки громадського транспорту у м.Дніпрі за адресою м. Дніпро, Шосе Донецьке біля буд. 2 (зупинка трамвая)" (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 337 795,00 UAH
UA-2020-08-06-008426-a 195ce727718c47bdb96e3dd684851121
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Шаповалов

+380567222725
+380509227792
dptrans052@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТРАНСКОМПЛЕКС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02655018
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Віталій Шаповалов
+380567222725,+380509227792
dptrans052@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:32
Очікувана вартість: 3 337 795,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція по обладнанню та розміщенню зупинки громадського транспорту у м.Дніпрі за адресою м. Дніпро, Шосе Донецьке біля буд. 2 (зупинка трамвая)" Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних Уповноваженими представниками.Замовник проводить попередню оплату (авансування робіт) Виконавця в розмірі 30% ціни Договору на підставі сум вартості робіт, що визначені у Розрахунку договірних цін на будівельно-монтажні роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:22
Перелік змін до ТД 210820.docx
21 серпня 2020 16:22
ТД КП 210820.docx
06 серпня 2020 18:17
ТД КП 050820.docx
21 серпня 2020 16:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
21 серпня 2020 16:22
Перелік змін до ТД 210820.docx
21 серпня 2020 16:22
ТД КП 210820.docx
06 серпня 2020 18:17
ТД КП 050820.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-21-000001 ● 381721206176499a8f20a11e39c1b606
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 березня 2021 13:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

23.03.2021 № 137

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.03.2021 № 137

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6 UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТРАНСКОМПЛЕКС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 02655018) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-04-20 16:37:10

ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001

15.04.2021 р. Східним офісом Держаудитслужби опубліковано висновок моніторингу ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001.
Згідно проведеного Східним офісом Держаудитслужби моніторингу, а саме виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Згідно результатів моніторингу ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020
Комунальне підприємство «Дніпротранскомплекс» Дніпровської міської ради, повідомляє про неможливість усунення порушень, виявлених Східним офісом Держаудитслужби, оскільки згідно до умов Договору підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р., а саме п.10.1 встановлено: «Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 р., але у всякому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Зобов’язання Сторін за Договором підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р. є виконані, реконструкцію зупинок громадського транспорту проведено в строки визначені умовами цього Договору та строк дії Договору закінчився 31.12.2020 р.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до умов договору.
Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
За змістом зазначених норм розірвано може бути лише чинний (такий, що діє на час звернення до суду з позовом та прийняття відповідного судового рішення) договір.
Відповідний висновок також міститься у постанові Верховного Суду від 07.08.2018 у справі №910/7981/17.

Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо в зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (термін).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2021-04-30-000028 ● 8f31f205d4f14c64a6f6c431be8b51ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2021 14:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

30.04.2021 № 232

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 232

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1 UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020 Комунальне підприємство "Дніпротранскомплекс " Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 02655018) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-18 14:00:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція по обладнанню та розміщенню зупинки громадського транспорту у м. Дніпрі за адресою м. Дніпро, Шосе Донецьке біля буд. 2 (зупинка трамвая)" (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-008426-а) очікуваною вартістю 3 337 795,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
пунктом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме Звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Проведеним аналізом встановлено, що пунктом 10.1 Договору підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту № 8426 від 14.09.2020 р, (далі Договору), укладеного за результатами проведення процедури закупівель UA-2020-08-06-008426-а, строк дії договору визначено до 31.12.2020. На даний час Звіт про виконання договору про закупівлю за в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Виходячи з вищевикладеного просимо повідомити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель Звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівель UA-2020-08-06-008426-а відповідно до вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-24 07:41:55

Звіт про виконання договору

Уповноважена особа попереджена щодо обов’язкового дотримання вимог Положення та про персональну відповідальність за порушення порядку здійснення закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-05-24 07:52:57

Відповідь на запит замовнику щодо надання пояснення про відсутність звіту про виконання договору

18.01.2021 була здійснена публікація всіх звітів про виконання договорів за 2020 рік. За невідомих технічних причин саме в даній закупівлі КЕП не наклався, Уповноважена особа додатково не промоніторила фактичність оприлюднення в системі звіту. Уповноважена особа попереджена щодо обов’язкового дотримання вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та про персональну відповідальність за порушення порядку здійснення закупівель.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Спроби накладення КЕП були і 18.01.2021, 23.05.2021, 31.05.2021 та нажаль не були успішними через невідомі технічні причини. Нажаль факт підтвердження щодо проблеми накладання електронного підпису встановити невдалося, бо тех.підтримка інформацію на серверах зберігає до 3-х місяців. На даний момент підпис накладено згідно з вимогами проведеного моніторингу щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель

2021-06-01 14:24:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД 3 180 400,20
UAH з ПДВ
3 180 400,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Б.К. САНТЕХСЕРВІС" 3 250 318,19
UAH з ПДВ
3 250 318,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2020 02:21
Електронний підпис
12 вересня 2020 02:09
Довідка МВС
12 вересня 2020 02:08
Гарантійний лист
12 вересня 2020 02:08
Довідка ГУ ДПС
12 вересня 2020 02:08
Кошторис
28 серпня 2020 23:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 23:29
1. Реєстр документів.pdf
28 серпня 2020 23:25
9. Проект Договору.pdf
28 серпня 2020 23:25
5. тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 23:25
2.1. Копія статуту.pdf
28 серпня 2020 23:25
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 серпня 2020 11:39
Електронний підпис
28 серпня 2020 11:38
Тендерна пропозиція.PDF
28 серпня 2020 11:38
РЕЄСТР.PDF
28 серпня 2020 11:38
Проект договору.PDF
28 серпня 2020 11:38
Лист-згода перс. дані.PDF
28 серпня 2020 11:38
Лист-згода Додаток 4.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія рішення №1.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія опису.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія наказу директор.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія Ліцензії.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія витягу ПДВ.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія Виписки.PDF
28 серпня 2020 11:38
Копія балансу і звіту.PDF
28 серпня 2020 11:38
Інформація ст. 17 ЗУ.PDF
28 серпня 2020 11:38
Інформація приміщення.PDF
28 серпня 2020 11:38
Інформація працівники.PDF
28 серпня 2020 11:38
Інформація обладнання.PDF
28 серпня 2020 11:38
Договірна ціна.PDF
28 серпня 2020 11:38
Довідка учасника.PDF
28 серпня 2020 11:38
Довідка субпідряд.PDF
28 серпня 2020 11:38
Довідка санкції.PDF
28 серпня 2020 11:38
Довідка рух коштів.PDF
28 серпня 2020 11:38
Довідка з банку.PDF
28 серпня 2020 11:38
Гарантія 28.08.2020.zip
28 серпня 2020 11:38
Гарант. лист роботи.PDF
28 серпня 2020 11:38
Гарант. лист переможця.PDF
28 серпня 2020 11:38
Аналогічн. договір.rar
28 серпня 2020 11:38
Cтатут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД

ТОВ "Б.К. САНТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД
#42583151
Переможець 3 180 400,20
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД
#42583151
3 180 400,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 13:18
Кошторис-1-30.pdf укладений
17 вересня 2020 13:16
Кошторис-31-60.pdf укладений
17 вересня 2020 13:16
Договір.pdf укладений
17 вересня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 18:02
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 12:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 180 400,20
UAH (в тому числі ПДВ 530 066,70 UAH)