Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТРАНСКОМПЛЕКС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02655018 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Віталій Шаповалов +380567222725,+380509227792 dptrans052@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 3 337 795,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних Уповноваженими представниками.Замовник проводить попередню оплату (авансування робіт) Виконавця в розмірі 30% ціни Договору на підставі сум вартості робіт, що визначені у Розрахунку договірних цін на будівельно-монтажні роботи. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 16:22 |
Перелік змін до ТД 210820.docx | |
21 серпня 2020 16:22 |
ТД КП 210820.docx | |
06 серпня 2020 18:17 |
ТД КП 050820.docx |
21 серпня 2020 16:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 серпня 2020 16:22 |
Перелік змін до ТД 210820.docx
|
|||
21 серпня 2020 16:22 |
ТД КП 210820.docx
|
|||
06 серпня 2020 18:17 |
ТД КП 050820.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-21-000001 ● 381721206176499a8f20a11e39c1b606
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 13:04 |
23.03.2021 № 137
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 23.03.2021 № 137
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОТРАНСКОМПЛЕКС" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 02655018) Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-20 16:37:10
ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001
15.04.2021 р. Східним офісом Держаудитслужби опубліковано висновок моніторингу ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001.
Згідно проведеного Східним офісом Держаудитслужби моніторингу, а саме виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Згідно результатів моніторингу ID моніторингу: UA-M-2021-03-21-000001, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020
Комунальне підприємство «Дніпротранскомплекс» Дніпровської міської ради, повідомляє про неможливість усунення порушень, виявлених Східним офісом Держаудитслужби, оскільки згідно до умов Договору підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р., а саме п.10.1 встановлено: «Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2020 р., але у всякому разі – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Зобов’язання Сторін за Договором підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту №8426 від 14.09.2020 р. є виконані, реконструкцію зупинок громадського транспорту проведено в строки визначені умовами цього Договору та строк дії Договору закінчився 31.12.2020 р.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов’язання має виконуватися належним чином зокрема відповідно до умов договору.
Згідно зі ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Відповідно до ч. 1 ст. 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
За змістом зазначених норм розірвано може бути лише чинний (такий, що діє на час звернення до суду з позовом та прийняття відповідного судового рішення) договір.
Відповідний висновок також міститься у постанові Верховного Суду від 07.08.2018 у справі №910/7981/17.
Відповідно до ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо в зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню в цей строк (термін).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- UA-M-2021-04-30-000028 ● 8f31f205d4f14c64a6f6c431be8b51ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2021 14:36 |
30.04.2021 № 232
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.04.2021 № 232
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2020-08-06-008426-a 06.08.2020 Комунальне підприємство "Дніпротранскомплекс " Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 02655018) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-18 14:00:38
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція по обладнанню та розміщенню зупинки громадського транспорту у м. Дніпрі за адресою м. Дніпро, Шосе Донецьке біля буд. 2 (зупинка трамвая)" (Правила визначення вартості будівництва ДСТУ ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (код за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-008426-а) очікуваною вартістю 3 337 795,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
пунктом 12 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме Звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Проведеним аналізом встановлено, що пунктом 10.1 Договору підряду на реконструкцію по обладнанню та розміщенню зупинок громадського транспорту № 8426 від 14.09.2020 р, (далі Договору), укладеного за результатами проведення процедури закупівель UA-2020-08-06-008426-а, строк дії договору визначено до 31.12.2020. На даний час Звіт про виконання договору про закупівлю за в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Виходячи з вищевикладеного просимо повідомити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель Звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою закупівель UA-2020-08-06-008426-а відповідно до вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-24 07:41:55
Звіт про виконання договору
Уповноважена особа попереджена щодо обов’язкового дотримання вимог Положення та про персональну відповідальність за порушення порядку здійснення закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-05-24 07:52:57
Відповідь на запит замовнику щодо надання пояснення про відсутність звіту про виконання договору
18.01.2021 була здійснена публікація всіх звітів про виконання договорів за 2020 рік. За невідомих технічних причин саме в даній закупівлі КЕП не наклався, Уповноважена особа додатково не промоніторила фактичність оприлюднення в системі звіту. Уповноважена особа попереджена щодо обов’язкового дотримання вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та про персональну відповідальність за порушення порядку здійснення закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Спроби накладення КЕП були і 18.01.2021, 23.05.2021, 31.05.2021 та нажаль не були успішними через невідомі технічні причини. Нажаль факт підтвердження щодо проблеми накладання електронного підпису встановити невдалося, бо тех.підтримка інформацію на серверах зберігає до 3-х місяців. На даний момент підпис накладено згідно з вимогами проведеного моніторингу щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
2021-06-01 14:24:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОАТЛАНТБУД #42583151 |
Переможець |
3 180 400,20
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2020 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2021 09:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 13:18
|
Кошторис-1-30.pdf | укладений |
17 вересня 2020 13:16
|
Кошторис-31-60.pdf | укладений |
17 вересня 2020 13:16
|
Договір.pdf | укладений |
17 вересня 2020 13:16
|