Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Влаштування пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Стаціонарному відділенні №2 КНП ЛОР "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень" на вул. Кульпарківській, 95 у м. Львові (Капітальний ремонт))
Очікувана вартість
235 450,00 UAH
UA-2020-08-06-008417-a 27b2ecfbef1b4b71be3353086b44322e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шведюк Людмила Василівна

+380322555542 lodknd@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень"
Код ЄДРПОУ: 01997768
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Вул.Б.Лепкого,8
Контактна особа: Шведюк Людмила Василівна
+380322555542
lodknd@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 14:55
Очікувана вартість: 235 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 177,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Влаштування пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Стаціонарному відділенні №2 КНП ЛОР "Львівський обласний медичний центр превенції та терапії узалежнень" на вул. Кульпарківській, 95 у м. Львові (Капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79021, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Кульпарківська, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2020 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 17:41
Зміни до оголошення спрощеної закупівлі 2.doc
10 серпня 2020 17:41
Оголошення пожежна сигналіхація в новій редакції 2.doc
07 серпня 2020 17:00
Оголошення пожежна сигналіхація в новій редакції.doc
06 серпня 2020 18:14
Оголошення пожежна сигналіхація.doc
07 серпня 2020 17:00
Зміни до оголошення спрощеної закупівлі.doc
07 серпня 2020 17:00
Додаток 4 - Довідки в новій редакції.doc
06 серпня 2020 18:14
Додаток 4 - Довідки.doc
06 серпня 2020 18:14
Цінова пропозиція.doc
06 серпня 2020 18:14
Проект договору.doc
06 серпня 2020 18:14
Технічні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір та дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 07 серпня 2020 11:58
Дата відповіді: 07 серпня 2020 17:13
В вимогах тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати: копію аналогічного(-их) договору(-ів) поточного ремонту чи капітального ремонту систем лікувального (медичного) газозабезпечення (газопостачання), та копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки. Оскільки влаштування пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу не внесено до ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки зазначених в Постанові Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107, та послуги з поточного ремонту чи капітального ремонту систем лікувального (медичного) газозабезпечення (газопостачання) не стосуються предмету закупівлі, просимо усунути зазначені вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Рішенням УО внесені зміни до оголошення закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-008417-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:43221504
Дата подання: 28 серпня 2020 20:43
Неправомірне визнання переможця
Згідно додатку № 4 до Тендерної документації п. 4.2. Учасник, у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт. Для підтвердження інформації про наявність працівників Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними у довідці, а саме: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або копії наказів про прийом на роботу, або копії договорів цивільно-правового характеру.
У складі пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Вогнезахист» (далі - ТОВ «Вогнезахист») надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації де, зокрема, зазначається, що Сарафін А.М. є електромонтером ОПС та налагоджувальником КВПіА. Враховуючи вимоги Тендерної документації, Учасником закупівлі не надано копії відповідних документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками (трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або копії наказів про прийом на роботу, або копії договорів цивільно-правового характеру). Як наслідок, не підтверджено трудові відносини з даним працівником згідно вказаної посади. Також, у вище зазначеній довідці вказаний технік-електрик, електромонтер ОПС Цакадзе С.Л. На підтвердження трудових відносин з електромонтером ОПС не надано ніяких підтверджуючих документів, що суперечить вимогам тендерної документації.

Згідно додатку № 4 до Тендерної документації п. 4.3. ТОВ «Вогнезахист», у складі пропозиції повинен надати копію аналогічного договору зазначеного в довідці з усіма додатками до нього та документ(-и), що підтверджують його виконання. Надана копія аналогічного договору не засвідчена підписом та відбитком печатки уповноваженої особи Учасника.
Правила засвідчення копій документів визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затверджений наказом Держспоживстандарту від 7.04.2003 №55, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 №1000/5 (далі - Правила), іншими нормативно-правовими актами.
Правила встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами, а також порядок їх архівного зберігання в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності (п. 1 розділу 1 Правил).
Серед іншого відповідно до п. 8 розділу 10 зазначених Правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Враховуючи встановлений Замовником кваліфікаційний критерій відповідно до частини другої ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вищезазначена вимога Тендерної документації не виконана.

Відповідно вимог Тендерної документації та Оголошення про закупівлю розрахунок ціни повинен бути складений з дотриманням вимог відповідних стандартів в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», та відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599) розмір кошторисної заробітної плати має бути не нижче 9954,78 грн. Натомість, ТОВ «Вогнезахист» надає кошторисні розрахунки із заробітною платою 7000,00 грн., Таким чином, подана у складі тендерної пропозиції кошторисна документація складена із не дотриманням вимог відповідних стандартів у будівництві та не відповідає умовам , визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення).

Згідно п. 16. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

У відповідності із вищевикладеним пропозиція ТОВ «Вогнезахист» не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі та має бути відхилена.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 11:08
Відповідно до Закону було розглянуто дану вимогу учасника:
1. Стосовно вимоги про підтвердження трудових відносин між учасником та працівниками
Оскільки для підтвердження трудових відносин між учасником та працівниками Тендерною документацією вимагалося надання копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або копії наказів про прийом на роботу, або копії договорів цивільно-правового характеру, ТзОВ «Вогнезахист» надано документи (Наказ Сарафин КВ та Наказ Цакадзе КВ), що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками. Таким чином Сарафин А.М. зарахований електромонтером ОПС, а Цакадзе С.Л. – техніком електриком. Додатково на вказаних працівників покладено функціональні обов’язки електромонтер ОПС, налагоджувальник КВПіА та відповідно технік-електрик, електромонтер ОПС.
2. Стосовно оформлення документів.
Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", пропозиція ТзОВ «Вогнезахист» була подана із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Окрім цього, вимогами Тендерної документації не передбачено завіряння документів написом «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії, оскільки відповідно до ч.5 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
3. Стосовно розміру кошторисної заробітної плати.
Згідно Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 20.10.2016 року: «…5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. ... ». В вказаному документі в жодному з пунктів немає формулювання щодо заборони встановлення розміру кошторисної заробітної плати нижче 9954,78 грн. Дана норма вказує на розмір заробітної плати що може використовуватись при розрахунку інвесторської технічної документації. Додатково кожна територіальна одиниця має право на встановлення вказаного розміру заробітної плати і рішенням сесії Львівської міської ради №7 від 04.01.2019 року, яке діє по сьогоднішній день її розмір складає 14800,00 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт у звичайних умовах. Але дана норма встановлює верхній граничний розмір даного показника і жодним чином не забороняє її зменшувати. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» жодним чином не вказує на розмір заробітної плати, який повинен бути встановлений, а лише вказує на порядок використання норм та розцінок

Враховуючи все вищенаведене, Вимога ТзОВ «НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА» є необґрунтованою та не може бути задоволеною.

Документи

02 вересня 2020 11:08
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист" 162 061,69
UAH з ПДВ
162 061,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА" 191 599,50
UAH з ПДВ
173 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 192 861,17
UAH з ПДВ
174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 14:45
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:45
Статут.PDF
20 серпня 2020 14:45
Свідоцтво про ДР.pdf
20 серпня 2020 14:45
Свідоцтво ПДВ.PDF
20 серпня 2020 14:45
Протокол зборів.PDF
20 серпня 2020 14:45
Проект договору.pdf
20 серпня 2020 14:45
Право власності.PDF
20 серпня 2020 14:45
ОП Протокол Сарафин.PDF
20 серпня 2020 14:45
ОП Посвідчення Добуш.PDF
20 серпня 2020 14:45
Обладнання.rar
20 серпня 2020 14:45
Наказ Цакадзе КВ .pdf
20 серпня 2020 14:45
Наказ Сарафин КВ .pdf
20 серпня 2020 14:45
Наказ Добуш КВ .pdf
20 серпня 2020 14:45
ліцензія.PDF
20 серпня 2020 14:45
ЕБ Посвідчення Добуш.PDF
20 серпня 2020 14:45
Діагностичний договір.pdf
20 серпня 2020 14:45
Діагностичний відгук.PDF
20 серпня 2020 14:45
Діагностичний Акт.PDF
20 серпня 2020 14:45
витяг ПДВ.PDF
20 серпня 2020 14:45
витяг 06.07.PDF
20 серпня 2020 14:45
Акт огляду 2.PDF
20 серпня 2020 14:45
8 працівники.pdf
20 серпня 2020 14:45
6 якість матеріалів.pdf
20 серпня 2020 14:45
5 аванс.pdf
20 серпня 2020 14:45
3 Персональні дані.pdf
20 серпня 2020 14:45
19 Витрати.pdf
20 серпня 2020 14:45
18 ТЗ.pdf
20 серпня 2020 14:45
16 оп.pdf
20 серпня 2020 14:45
15 Гарантія.pdf
20 серпня 2020 14:45
13 Сертифікація.pdf
20 серпня 2020 14:45
12 План графік.pdf
20 серпня 2020 14:45
11 субпідрядники.pdf
20 серпня 2020 14:45
10 підключення на пульт.pdf
20 серпня 2020 14:45
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 14:14
Електронний підпис
20 серпня 2020 14:13
ЦПХ 2.pdf
20 серпня 2020 14:13
Цінова пропозиція (№2).pdf
20 серпня 2020 14:13
ЦПХ.pdf
20 серпня 2020 14:13
Свідоцтво ГІП.PDF
20 серпня 2020 14:13
Статут.pdf
20 серпня 2020 14:13
Сертифікат ГІП.jpg
20 серпня 2020 14:13
Проект договору (№2).pdf
20 серпня 2020 14:13
Технічні вимоги (№2).pdf
20 серпня 2020 14:13
Наказ 1.pdf
20 серпня 2020 14:13
лист_вiдгук_77_лiцей.pdf
20 серпня 2020 14:13
лист_вiдгук_51_лiцей.pdf
20 серпня 2020 14:13
Договірна відділення 2.pdf
20 серпня 2020 14:13
Копія договору (ГІП).pdf
20 серпня 2020 14:13
Довідка працівники.pdf
20 серпня 2020 14:13
Довідка договора.pdf
20 серпня 2020 14:13
Договiр_школа_№77.pdf
20 серпня 2020 14:13
Гарантійний аванс.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:12
трудові книжки.pdf
18 серпня 2020 17:12
транспорт.pdf
18 серпня 2020 17:12
Статут копія.pdf
18 серпня 2020 17:12
пропозиція.pdf
18 серпня 2020 17:12
Огляд.pdf
18 серпня 2020 17:12
Накладні.pdf
18 серпня 2020 17:12
накладна Пульт.pdf
18 серпня 2020 17:12
накладна орг техніка.pdf
18 серпня 2020 17:12
навчання Інструменти.pdf
18 серпня 2020 17:12
Ліцезія ПС.pdf
18 серпня 2020 17:12
листи згоди.pdf
18 серпня 2020 17:12
лист пояснення.pdf
18 серпня 2020 17:12
кошторис.pdf
18 серпня 2020 17:12
інші документи.pdf
18 серпня 2020 17:12
договір технологій.pdf
18 серпня 2020 17:12
Відомості ЄДРПОУ.pdf
18 серпня 2020 17:12
Витяг ПДВ.pdf
18 серпня 2020 17:12
Висота навчання.pdf
18 серпня 2020 17:12
Виписка, Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВА ПОЖЕЖНА СИСТЕМА"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
Переможець 162 061,69
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 14:51

Документи

28 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:45
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вогнезахист"
#36918251
162 061,69
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:45
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 13:46
Договір укладений
08 вересня 2020 13:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 162 061,69
UAH (в тому числі ПДВ 27 010,28 UAH)