Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне обладнання) (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-08-06-007966-a b722f30e24644b40982748499a845570
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Згоннік Катерина Михайлівна

+380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146417
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14
Контактна особа: Згоннік Катерина Михайлівна
+380668208093
buh.dvorich@dniokh.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:33
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Комп'ютерне обладнання (30236000-2 - комп’ютерне обладнання різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62710, Україна, Харківська область, с. Кам'янка, Дворічанський район, вул. Поштова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:05
Додатки_4-6_ (2).doc
06 серпня 2020 17:05
Додатки_1-3__ (1).doc
06 серпня 2020 17:05
тендерна_документацiя_5_комп (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-007966-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 серпня 2020 11:28
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 серпня 2020 12:34
Згідно з Згідно з п.3 ч.1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вищезазначеного, Замовником в додатку 3 тендерної документації була вказана інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також спосіб документального підтвердження відповідності товару. Згідно з п. 5 додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Слід зазначити, що у примітці, яка міститься під таблицею додатку 3 тендерної документації зазначено, що у деяких випадках, технічне завдання Замовника може містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У такому разі будь-яке подібне посилання учаснику слід читати в розумінні виразу «або еквівалент».
У своїй вимозі запитувач посилається на рішення органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, конкретно, торгівельної марки. Тому, Замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації Відділу освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області відрізняється від тих, які розглядає Антимонопольний комітет України.
На підставі вищезазначеного, Запитувачем не було доведено наявність дискримінаційних умов, або умов, які унеможливлюють його участь в торгах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЩ АНДРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ" 68 700,00
UAH з ПДВ
63 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 70 000,00
UAH з ПДВ
64 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович" 69 972,00
UAH з ПДВ
67 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2020 11:32
_Довідка_підписант.pdf
29 серпня 2020 11:32
_Довідка_працівники.pdf
29 серпня 2020 11:32
_Довідка_обладнання.pdf
29 серпня 2020 11:32
_Довідка_договора.pdf
15 серпня 2020 12:50
Електронний підпис
15 серпня 2020 12:49
Висновок_Microsoft-office-2019-EV.pdf
15 серпня 2020 12:17
Документи_учасника (1).pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка3.pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка2.pdf
15 серпня 2020 12:17
Гарантійний лист2.pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка_працівники.pdf
15 серпня 2020 12:17
Інформаційна довідка.pdf
15 серпня 2020 12:17
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2020 12:17
Лист-згода.pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка_обладнання.pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка_довкілля.pdf
15 серпня 2020 12:17
Сертификация_Sven.pdf
15 серпня 2020 12:17
Сертифик_Frime.pdf
15 серпня 2020 12:17
Додаток3_техвимоги.pdf
15 серпня 2020 12:17
Додатки_4-6_.pdf
15 серпня 2020 12:17
Довідка_стя17_нова.pdf
15 серпня 2020 12:17
Dovidka shchodo garantiynih zobovyazan.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 17:41
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:40
Документи переможця.pdf
07 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:31
Електронний підпис

Публічні документи

22 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
22 серпня 2020 14:26
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЩ АНДРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП "Гусарук Олег Віталійович"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "КУЩ АНДРІЙ ГЕОРГІЙОВИЧ"
#2667600630
Відхилено 63 800,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 15:46
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 64 500,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 14:23
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
Переможець 67 999,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 12:18

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки про досвід виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі (зазначити відомості про аналогічний виконаний договір (назва контрагента, номер телефону, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо). 1.2. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість). 1.3. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи. 1.4. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.1,2,3 додатку 1 тендерної документації, а також п.3 розділу 6 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості, що Учасник має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі (зазначається: наявність у власності або користуванні виробничо-технічних приміщень, обладнання, машин, механізмів, техніки, ін.; їх кількість) 3.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи. 3.3. Довідка про досвід виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі. Зазначити відомості про аналогічний виконаний договір (назва контрагента, номер телефону, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо). 3.4. Довідка, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції.

Документи

31 серпня 2020 17:09
Електронний підпис
31 серпня 2020 17:09
протокол 49.pdf

Документи

03 вересня 2020 14:23
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:22
протокол (1).pdf
31 серпня 2020 17:10
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки, складеної у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи. Тобто, в довідці потрібно вказувати не менше двох працівників. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена п.3 додатку 1 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання поставки та обслуговування товару щодо предмету закупівлі. В довідці зазначається: посада (професія), кількість працівників за відповідною посадою (професією), інформація про освіту, спеціальність, стаж роботи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гусарук Олег Віталійович"
#2969913153
67 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 21:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 17:48
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:34
дог 303.pdf укладений
25 вересня 2020 09:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін - у вкладеному файлі
Номер договору про закупівлю: 303
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 999,00
UAH