Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня імені Л.В. Радевича» за адресою м. Карлівка, вул. Радевича, 2»
Очікувана вартість
4 866 114,00 UAH
UA-2020-08-06-007960-a e32f5244af3e455ba12014cbe43a786c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Доброневський

+380534622675 finkmz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Карлівська центральна районна лікарня ім. Л.В. Радевича"
Код ЄДРПОУ: 01999299
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, м. Карлівка, вул. Радевича, 2
Контактна особа: Анатолій Доброневський
+380534622675
finkmz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:27
Очікувана вартість: 4 866 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 661,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". ЄДРПОУ 01999299. Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня імені Л.В. Радевича» за адресою м. Карлівка, вул. Радевича, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м.Карлівка, вул. Радевича, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 7 робочих днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:04
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікації зварника
Дата подання: 06 серпня 2020 17:56
Дата відповіді: 10 серпня 2020 18:56
Умовами оголошення зазначено вимогу до учасника, який повинен обов’язково підтвердити наявність хоча б одного працівника з посвідченням зварника, яке видане Українським атестаційним комітетом зварників. На підтвердження зазначеної вимоги, учасник повинен надати копію/ї таких посвідчень. Поясніть, будь ласка, чим викликана необхідність надання посвідчення виданого саме Українським атестаційним комітетом зварників? Тобто, рівень кваліфікації зварника залежить від органу, що його видав чи все ж таки від досвіду та професіоналізму працівника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимогу в тендерній документації щодо підтвердження учасником наявності хоча б одного працівника з посвідченням зварника, яке видане Українським атестаційним комітетом зварників. На підтвердження зазначеної вимоги, учасник повинен надати копію/ї таких посвідчень, Замовником встановлено з огляду на наступне.
1) Наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці N 61 від 19.04.1996р.
(зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 травня 1996 р. за N 262/1287) затверджено Правила атестації зварників, відповідно до яких:
- встановлено "... що зазначені Правила набирають чинності з 1 вересня 1996 року і поширюються на всі підприємства, установи і організації незалежно від форм власності та галузевої належності." (пункт 1.1 Наказу);
- "Правила атестації зварників (далі - Правила) обов'язкові для підприємств, організацій і громадян, незалежно від відомчої належності та форм власності, які проводять зварювальні роботи при виготовленні, монтажі, реконструкції і ремонті об'єктів та обладнання згідно з Правилами Держнаглядохоронпраці України, Державними будівельними нормами України (далі - ДБН, СНиП), а також у всіх інших випадках, коли нормативною документацією передбачено атестацію як засіб забезпечення якості зварювальних
робіт."(пункт 1.1 Правил);
- "Український атестаційний комітет зварників (далі - УАКЗ) - незалежна компетентна організація, уповноважена Держнаглядохоронпраці України керувати підготовкою і проведенням атестації зварників згідно з цими Правилами." (пункт 1.3.2 Правил).
2)Відповідно до технічного завдання тендерної документації, наявні
зварювальні роботи, які згідно з постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. №
1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт
підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів,
устаткування підвищеної небезпеки», відносяться до робіт підвищеної
небезпеки.
Тому, для розуміння того, що роботи підвищеної небезпеки, а саме: зварювальні роботи, будуть виконувати кваліфіковані працівники, професійно і якісно – Замовником і встановлена зазначена вище вимога.
Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 06 серпня 2020 17:57
Дата відповіді: 10 серпня 2020 18:39
Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду генерального підряду щодо виконаних робіт, які є предметом закупівлі, а саме: реконструкція медичного закладу. Тобто, будівельні організації тільки здійснивши реконструкцію медичного закладу, можуть виконати обсяг робіт передбачений технічним завданням? Обгрунтуйте, будь ласка, вимогу документації в частині виконання учасниками аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснку! Вимога в тендерній документації щодо
підтвердження учасником виконання аналогічного договору, а саме:
реконструкція медичного закладу, встановлена Замовником з огляду на
наступне.
Відповідно до проектно-кошторисної документації, наявне медичне
обладнання, яке потребує від учасника-переможця, крім придбання такого
обладнання, ще і здійснення налагоджувальних та випробувальних робіт.
Тому, враховуючи, що предметом закупівлі є реконструкція об’єкту та
для розуміння того, що учасник-переможець вже здійснював
налагоджувальні та випробувальні роботи щодо встановлення медичного
обладнання на об’єкті – Замовником і встановлена зазначена вище вимога.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-007960-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 11 серпня 2020 10:22
Дискримінаційна вимоги в тендерній документації
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації (далі –ТД) за предметом закупівлі «Реконструкція приміщень приймального відділення будівлі центрального корпусу КНП «Карлівська центральна районна лікарня імені Л.В. Радевича» за адресою м. Карлівка, вул. Радевича, 2» в частині наступного.
У п.4 Додатку 3 до ТД встановлено дискримінаційну вимогу щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до умов ТД учасник має подати довідку за наведеною формою, при цьому, Замовник визначив аналогічним договором є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду генерального підряду щодо виконаних робіт, які є предметом закупівлі, а саме: реконструкція медичного закладу.
Встановивши вказану вимогу щодо аналогічного договору лише реконструкції медичного закладу, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори по капітальним ремонтам/ реконструкціям інших об’єктів будівництва, та які виконані належним чином. При цьому, також новостворені підприємства позбавлені права приймати участь у процедурі закупівлі. Крім того, Законом передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). При цьому, документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень або листа -відгуку. Тож вимоги Замовника надати копію аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва, а також позитивного листка-відгуку є цілком достатніми, логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» і без встановлення обмеження щодо реконструкції лише медичного закладу.
Вказане питання також зазначено у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.20 № 4773-р/пк-пз .
Таким чином, встановленням у ТД Замовником наведених вище вимог, порушують вимоги частини четвертої статті 5 Закону та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та не обмеження конкуренції, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 19:01
Шановний учаснику ! Відповідно до роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. та керуючись п. 31 ч. 1 ст. 1 та ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", замовником визначено, що саме вважається аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації. Тому, надання підтвердження виконання аналогічного договору буде зараховано лише те, яке визначено тендерною документацією. Повторно повідомляємо, що вимога в тендерній документації щодо підтвердження учасником виконання аналогічного договору, а саме: реконструкція медичного закладу, встановлена Замовником з огляду на наступне. Відповідно до проектно-кошторисної документації, наявне медичне обладнання, яке потребує від учасника-переможця, крім придбання такого обладнання, ще і здійснення налагоджувальних та випробувальних робіт. Тому, враховуючи, що предметом закупівлі є реконструкція об’єкту та для розуміння того, що учасник-переможець вже здійснював налагоджувальні та випробувальні роботи щодо встановлення медичного обладнання на об’єкті – Замовником і встановлена зазначена вище вимога.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР" 4 460 000,00
UAH з ПДВ
4 460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017" 4 848 444,00
UAH з ПДВ
4 848 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 11:33
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:31
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:31
Документи переможця.pdf
22 серпня 2020 17:24
Електронний підпис
22 серпня 2020 17:23
частина 1.pdf
22 серпня 2020 17:23
гарантія.zip
22 серпня 2020 17:23
частина 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"БУДЛІДЕР"

ТОВ "Будімперія 2017"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР"
#42244274
Відхилено 4 460 000,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
Переможець 4 848 444,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будімперія 2017"
#41543893
4 848 444,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:05
img789.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 13:43
img391.pdf укладений
10 вересня 2020 13:42
img390.pdf укладений
10 вересня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору внаслідок проведеного коригування проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 366/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML