Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт приміщень їдальні комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів "Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей" в м. Чернівці по вул. Винниченка, 119»
Очікувана вартість
1 460 842,00 UAH
UA-2020-08-06-007535-a bf194ae53abc452b91e4731c8529fd85
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Полянська

+380372526891 ukboda.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва та дорожнього господарства Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 194а
Контактна особа: Олеся Полянська
+380372526891
ukboda.cv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:51
Очікувана вартість: 1 460 842,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 608,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Капітальний ремонт приміщень їдальні комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів "Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей" в м. Чернівці по вул. Винниченка, 119»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Винниченка, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Підряднику/Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів, цей аванс не може перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс надається протягом семи робочих днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника/Генпідряднику. Підрядник/Генпідрядник зобов’язаний використати аванс впродовж трьох місяців з дня надходження коштів на рахунок (але в будь- якому випадку до закінчення бюджетного року), надавши при цьому в зазначений термін акти приймання виконаних будівельних робіт. У випадку невикористання авансу протягом зазначеного терміну, кошти повернути на розрахунковий рахунок Замовника. Оплата авансу здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Генпідрядника відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником/Генпідрядником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом семи робочих днів з дня отримання підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне проведення платежів при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування, та за затримку перерахування коштів органами Державної казначейської служби. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:38
ТЗ Винниченка 119 їдальня.docx
06 серпня 2020 16:37
Проект договору.doc
06 серпня 2020 16:37
Оголошення.docx
06 серпня 2020 16:37
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора та клас наслідків
Дата подання: 06 серпня 2020 19:36
Дата відповіді: 07 серпня 2020 11:38
Доброго дня Замовнику. Ми хочемо уточнити чи можемо ми бути учасниками цієї закупівлі з договорами з поточного ремонту та до якого класу наслідків належить будівля. та чи обовязкова Ліцензія якщо в переліку робіт данного Листа погодження Технічної частини об’єкту роботи не підлягають ліцензуванню. З повагою та найкращими побажаннями
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику закупівлі! Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства обласної державної адміністрації розглянуто Ваше звернення, по суті Ваших запитань повідомляємо про наступне.
Згідно вимог визначених Замовником до Учасників закупівлі, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати договір який є аналогічним за предметом закупівлі, а саме договір щодо виконання робіт із капітального ремонту або реконструкції будівель та споруд із обов’язковим виконанням робіт відповідно до технічної частини (Додаток 2 до оголошення про закупівлю).
Відповідно до отриманої проєктно-кошторисної документації та експертного звіту, об’єкт «Капітальний ремонт приміщень їдальні комунальної обласної спеціалізованої школи-інтернату ІІ-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів "Багатопрофільний ліцей для обдарованих дітей" в м. Чернівці по вул. Винниченка, 119» відноситься до СС1.
Бажаємо успіху!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал" 1 152 135,80
UAH
1 152 135,80
UAH
Документи
ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ" 1 243 563,00
UAH
1 243 563,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 18:00
Електронний підпис
16 серпня 2020 17:58
10.imd
16 серпня 2020 17:41
Електронний підпис
16 серпня 2020 17:39
розрахунок прибутку.PDF
16 серпня 2020 17:39
розрахунок машгодин.PDF
16 серпня 2020 17:39
лист з.п.PDF
16 серпня 2020 17:39
розрахунок зп.PDF
16 серпня 2020 17:39
розрахунок ЗВВ.PDF
16 серпня 2020 17:39
рішення засновника.PDF
16 серпня 2020 17:39
копія статуту.PDF
16 серпня 2020 17:38
проект договору.PDF
16 серпня 2020 17:38
локальний кошторис.PDF
16 серпня 2020 17:38
копія витяг пдв.PDF
16 серпня 2020 17:38
копії протоколів.PDF
16 серпня 2020 17:38
календарний графік.PDF
16 серпня 2020 17:38
договірна ціна.PDF
16 серпня 2020 17:38
довідка субпідряд.PDF
16 серпня 2020 17:38
довідка працівники.PDF
16 серпня 2020 17:38
довідка обладнання.PDF
16 серпня 2020 17:38
довідка досвід.PDF
16 серпня 2020 17:38
відгук оршівці.PDF
16 серпня 2020 17:38
відгук волока клуб.PDF
16 серпня 2020 17:38
відомості.PDF
16 серпня 2020 17:38
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

16 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
16 серпня 2020 21:10
дов_працівн.PDF
16 серпня 2020 21:10
ТП_3_класиф_крит.rar
16 серпня 2020 21:10
ТП_2_кошт_док.rar
16 серпня 2020 21:10
ТП_1_реэстрац_док.rar
16 серпня 2020 21:10
цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ"Капітал"

ПП "ЮС-БУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
Переможець 1 152 135,80
UAH
21 серпня 2020 12:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "НВФ"Капітал" #36346417

№ рішення у справі

164-р/тк

Дата рішення у справі

02.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 серпня 2020 12:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ"Капітал"
#36346417
1 152 135,80
UAH
Документи

Документи

21 серпня 2020 12:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:01
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 09:19
Винниченка їдальня.pdf укладений
31 серпня 2020 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 152 135,80
UAH (в тому числі ПДВ 192 022,63 UAH)