Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Реконструкція пішохідної зони з облаштуванням лінії зовнішнього освітлення та зон відпочинку по вул. Космонавтів Самарського району м. Дніпро"
Очікувана вартість
78 140,00 UAH
UA-2020-08-06-007409-a 2454b554226b4a97bedc4af3f327ebe5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Капустіна

+380974939013 inna.kapustina@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА САМАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ ДНІПРІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13416788
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 51
Контактна особа: Інна Капустіна
+380974939013
inna.kapustina@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 20:00
Очікувана вартість: 78 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Реконструкція пішохідної зони з облаштуванням лінії зовнішнього освітлення та зон відпочинку по вул. Космонавтів Самарського району м. Дніпро"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Самарський район, вул. Космонавтів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється поетапно, шляхом пред'явлення Виконавцем акту виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду протягом 10 (десять) робочих днів після його підписання. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:31
Проєкт договору.doc
06 серпня 2020 16:31
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС" 78 140,00
UAH з ПДВ
78 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ФЕНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
Переможець 78 140,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:40

Документи

19 серпня 2020 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФЕНІКС"
#32781303
78 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:32
Додаток 2 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 17:00
Додаткова угода № 1від 07.10.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:52
Договір № 27-08 від 28. 08. 2020.pdf укладений
28 серпня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 27-08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 992,90
UAH (в тому числі ПДВ 12 665,48 UAH)