Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-08-06-007405-a 69c484e0884f4986b3cea8ed40af4219
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сіроватська

+380974582861 narkozt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01526394
Місцезнаходження: 12440, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Зарічани
Контактна особа: Тетяна Сіроватська
+380974582861
narkozt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:20
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова) - 1 комплект.
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська діагностична) (Національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, Житомирський район, село Зарічани, вул. Бердичівське шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:30
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.doc
06 серпня 2020 16:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
06 серпня 2020 16:30
ТД _ РЕНТГЕН.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про порушення законодавства
Дата подання: 10 серпня 2020 11:06
Дата відповіді: 13 серпня 2020 10:11
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши технічне завдання до предмета закупівлі, маємо зауважити, що в теперішньому його вигляді постачання та експлуатація обладнання, яке буде запропоноване за ним, буде неможливим через порушення норм чинного законодавства України, а саме ЗУ «Про внесення змін до деяких законів України у сфері використання ядерної енергії» від 18.09.2019 № 107-ІХ, де у пп. 4 п. 3. вказано: «статтю 17 доповнити частинами шостою і сьомою такого змісту: Забороняються ввезення на територію України, виробництво та прийняття в експлуатацію: нових рентгенівських апаратів без пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози);» Вимагаємо від Вас, шляхом внесення змін до тендерної документації, привести технічне завдання до вигляду, при якому б постачання та експлуатація запропонованого на торги обладнання, могли б проводитись у повній відповідності до чинного законодавства України, а саме додати до технічного завдання вимогу обов’язкової наявності в комплекті постачання пристрою для здійснення автоматизованого контролю експозиції та дози (потужності дози).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законів України у сфері використання ядерної енергії» від 18.09.2019 № 107-ІХ, рентгенівська система має бути укомплектована дозиметром та функцією AEC (Автоматичний контроль експозиції). В таблиці відповідності медико-технічним вимогам для закупівлі до системи рентгенівської діагностичної (Додаток 1 до тендерної документації) в п.3, п.п. 3.12 є вимога до АЕС, а в п.8, п.п. 8.4 вимога наявності дозиметра. Тому, враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації в цій частині. Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 2 099 340,00
UAH з ПДВ
2 099 340,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 12:09
Електронний підпис
28 серпня 2020 12:04
Документи переможця
28 серпня 2020 12:03
Документи переможця
28 серпня 2020 12:03
Документи переможця
19 серпня 2020 14:52
Електронний підпис
19 серпня 2020 14:51
6 Інші документи.pdf
19 серпня 2020 14:51
5 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІЛАТАНМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 2 099 340,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
2 099 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 09:30
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:11
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:20
Договір поставки.pdf укладений
10 вересня 2020 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 23.11.2020 року. Сума договору після внесення змін: відповідно до договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін.
Номер договору про закупівлю: № 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 099 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 137 340,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сума оплати по договору становить - 1962000.00 грн. без ПДВ.