Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі станції
Очікувана вартість
38 679,00 UAH
UA-2020-08-06-007361-a 0cffe385b3b8403b81893bec9cd4b096
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бевз

+380444252021 o.s.bevz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ "ЦЕНТР ТЕСТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦІВ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ НАПРЯМІВ ПІДГОТОВКИ "МЕДИЦИНА" І "ФАРМАЦІЯ" ПРИ МІНІСТЕРСТВІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21707413
Вебсайт: https://www.testcentr.org.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , м. Київ обл., м. Киев, вул. Ярославська, буд. 41
Контактна особа: Оксана Бевз
+380444252021
o.s.bevz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Робоча станція: Процесор INTEL CoreTM і3 8100 (СМ8068403377308), Кулер для процесора Vinga Q4, материнська плата ASUS PRIME H310M-R R2.0 Модуль пам’яті для комп’ютера DDR4 8GB 2666 MHz GOODRAM (GR2666D464L19S/8G) Накопичувач SSD 2.5’’ 240GB SANDISK (SDSSDA-240G-G26), Корпус СМС-4200 (CM-PS450W ONE), монітор Dell U2412M, комплект Genius SlimStar KM-125 USB (31330209106)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ярославська 41, 4-й поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 38 679,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір з ТОВ ТКК Фрай від 06.08.2020 № 42_20.pdf укладений
06 серпня 2020 16:30