Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою вул. Тарасівська, 8 у Голосіївському районі м. Києва
Очікувана вартість
808 740,40 UAH
UA-2020-08-06-006133-a 1d90dfd374a54fc489f9c08cfbc96739
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Шах

+380665695712
+380442816017
ujkgofgolosiivo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37414262
Місцезнаходження: 03039, Україна , м. Київ обл., м. Київ, проспект Голосіївський, буд. 17-Б
Контактна особа: Людмила Шах
+380665695712,+380442816017
ujkgofgolosiivo@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2020 14:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 14:57
Очікувана вартість: 808 740,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 043,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою вул. Тарасівська, 8 у Голосіївському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01033, Україна, м. Київ, Київ, Тарасівська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За умови наявності бюджетних асигнувань на ці цілі, з можливістю відстрочення платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:24
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
06 серпня 2020 15:24
Лист – згода.docx
06 серпня 2020 15:24
Відомості про учасника.docx
06 серпня 2020 15:24
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
06 серпня 2020 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
06 серпня 2020 15:24
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
06 серпня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:24
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx
06 серпня 2020 15:24
Лист – згода.docx
06 серпня 2020 15:24
Відомості про учасника.docx
06 серпня 2020 15:24
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
06 серпня 2020 15:24
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
06 серпня 2020 15:24
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:33
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:37
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не передбачено, оплата тільки по актам виконаних робіт.
Аванс для придбання матеріалів
Дата подання: 07 серпня 2020 11:16
Дата відповіді: 07 серпня 2020 15:38
Шановний ЗАМОВНИК, мене, як учасника торгів,не задовільнила Ваша відповідь. Ваша відповідь не повна. Прошу Вас роз’яснити : на яким законодавчим актом Замовник скасував Постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України про про попередню оплатау (авансування робіт). Якщо Замовник не скасував Постанову № 1070 Кабінету Міністрів України, прошу зкорегувати умови оплати робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Першим кроком оплати робіт за рахунок коштів місцевого бюджету є реєстрація фінансових зобов’язань. Відповідно до Бюджетного кодексу України та Наказу міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України» одним з документів, оригінал якого потрібно надати в органи казначейства для реєстрації бюджетних фінансових зобов'язань є акт виконаних робіт. Тому умови оплати виконаних робіт залишаються без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД" 805 580,40
UAH з ПДВ
805 580,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 12:56
Електронний підпис
21 серпня 2020 12:56
фото.rar
21 серпня 2020 12:56
Сметы.rar
21 серпня 2020 12:56
Пропозиція_1597998999.pdf
21 серпня 2020 12:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
21 серпня 2020 12:56
кошторис_1597998999.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.9- баланс.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.5- правомочність.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.4- статут.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.4- опис.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.3- виписка.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.29 - тех характ.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.26 експертиза.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.25 огляд обьекту.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.24 лицензия авк.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.24 - ліцензія-2.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.22 суппідряд.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.21 - Держпраці.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.20 - ліцензія ДАБІ.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.2 витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.19 аналг.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.19 - аналог.rar
21 серпня 2020 12:56
2.18 обладнення.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.18 - мтб-договори.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.17 - трудові.rar
21 серпня 2020 12:56
2.15 гарант лист термін.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.14 гарант лист інфа.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.13 персонал данн.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.12 лист-аванс.pdf
21 серпня 2020 12:56
2.11-Довідка.zip
21 серпня 2020 12:56
2.1- відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРІДІС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
Переможець 805 580,40
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:30

Документи

26 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:29
тарасівська.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРІДІС БУД"
#41842539
805 580,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 11:30
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:29
тарасівська.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:55
ДУ № 2 Тар. 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:52
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:38
Протокол № 20-11-1.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 11:37
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:52
Договір № 15-09-1.pdf укладений
15 вересня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В результаті проходження експертизи та отримання експертного звіту № 002-20 від 29.10.2020 р. у зв’язку зі змінами вартості робіт та відповідно до п.п. 2.3. Договору № 15-09-1 від 15 вересня 2020р. на Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою вул. Тарасівська, 8 у Голосіївському районі м. Києва, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 2347 грн.20 коп. 2. Загальна вартість договору становить: 803 233 грн. 20 коп. у т.ч. ПДВ – 133 872 грн. 20 коп.; 3. Дана угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 15-09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягів робіт ціна договору зменшилася та становить 803222,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 15-09-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 803 222,40
UAH (в тому числі ПДВ 133 870,40 UAH)