Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук для НУШ
Очікувана вартість
159 600,00 UAH
UA-2020-08-06-005984-a a8d9f9b55922402aa180cb9b01e6e248
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Микишевська

+380474152251 olgaseverina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, У СПРАВАХ СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ШПОЛЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146995
Місцезнаходження: 20603, Україна , Черкаська обл., Шполянський район місто Шпола, ВУЛИЦЯ СОБОРНА будинок 18
Контактна особа: Ольга Микишевська
+380474152251
olgaseverina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 159 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 596,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Ноутбуки для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, Шполянський район, за адресами підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет - співфінансування з місцевого бюджету в розмірі 10 (десяти) відсотків на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 15960,00 грн. інші надходження - субвенція з державного бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» - 143640,00 грн. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:15
Ноутбуки_оголошення_.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 09 серпня 2020 00:54
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:48
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднено у форматі PDF з можливістю копіювання. Таким чином, жодні права учасників не порушено.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2020 01:01
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:49
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначаємо, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі чітко визначені технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі. Окрім того, оголошенням передбачено, що товар, що відрізняється від вимог замовника розмірами, матеріалом, кількістю та іншими критеріями, зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з умовами оголошення учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, занесення в приміщення замовника, встановлення та підключення, налаштування.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-005984-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 серпня 2020 09:46
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 11:55
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги зазначаємо, що Розділом 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені умовами оголошення. У якості таких гарантій учасник надає:
оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені умовами оголошення та пропозицією учасника (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії);
та/або
копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені умовами оголошення та пропозицією учасника (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника);
та/або
документи, що підтверджують право реалізації предмета закупівлі учасником у кількості, передбаченій умовами оголошення та пропозицією завірені виробником (представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником;
Альтернативність даної вимоги виключає її дискримінацію. Данна вимога є такою, що забезпечить Замовника поставкою якісного та ліцензійного товару.
Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 159 000,00
UAH з ПДВ
159 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 22:51
Електронний підпис
16 серпня 2020 22:50
Пропозиція.pdf
16 серпня 2020 22:50
ТОВ Комел.pdf
16 серпня 2020 22:50
Сервіс центр.pdf
16 серпня 2020 22:50
Лист гарантія.pdf
16 серпня 2020 22:50
Досвід Тiнос-Д.rar
16 серпня 2020 22:50
документи Тiнос-Д.rar
16 серпня 2020 22:50
Гарантійний лист.pdf
16 серпня 2020 22:50
Certificate ASUS.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 159 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:39

Документи

19 серпня 2020 10:39
Електронний підпис
18 серпня 2020 22:28
№2 від 18.08.2020-1.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій