Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція сільського клубу під Будинок Рад в с. Дубинка Кам’янець – Подільського району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 403 834,80 UAH
UA-2020-08-06-005714-a 72e25804033d4aa096d575b8853b7bca
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Попов

+380975673241 osvitagumentsyotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради
Код ЄДРПОУ: 40202948
Місцезнаходження: 32325, Україна , Хмельницька обл., с. Гуменці, вул. Першотравнева, 68
Контактна особа: Максим Попов
+380975673241
osvitagumentsyotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 серпня 2020 15:15
Очікувана вартість: 1 403 834,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 019,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі міститься у додатках до Оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція сільського клубу під Будинок Рад в с. Дубинка Кам’янець – Подільського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:02
Оголошення_.doc
06 серпня 2020 15:02
Додаток_4.doc
06 серпня 2020 15:02
Додаток_3.doc
06 серпня 2020 15:02
Додаток_2.docx
06 серпня 2020 15:02
Додаток_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договора
Дата подання: 10 серпня 2020 21:23
Дата відповіді: 11 серпня 2020 09:53
Доброго дня Шановний Замовнику, якщо у учасника наявні тільки договора з поточного ремонту а з капітального ремонту відсутні чи буде замовник дискваліфіковувати таких учасників закупівлі які не мають аналогічних договорів з капітального ремонту чи будівництва. Просимо відповісти коротко Так чи Ні. Дякуємо за відповідь.
Відповідь: *Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання договору підряду із РЕКОНСТРУКЦІЇ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-005714-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне Підприємство "Дорлідер Поділля", Код ЄДРПОУ:42150438
Дата подання: 12 серпня 2020 09:47
Вимога
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати «Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, в тому числі своєчасності виконання договору, який укладений у 2018 - 2019 році разом із копією такого договору» Вважаємо, що вимога щодо строків виконання аналогічних договорів протягом 2018-2019 років є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою та такою, що штучно звужує коло учасників, які можуть прийняти участь в даній закупівлі. А саме: Встановивши вимогу щодо періоду виконання робіт за аналогічним договором протягом 2018-2019 років, Замовник таким чином штучно обмежує коло учасників закупівлі, адже учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт в необхідних об’ємах за 2020 рік, НЕ ЗМОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, просимо (вимагаємо у) Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме включити до тендерної документації можливість підтвердження критерію «наявність аналогічного договору» договорами за 2020 рік включно. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 17:54
Уповноваженою особою розглянуто Вашу вимогу. За результатом розгляду повідомляємо.
Відповідно до умов ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної процедури закупівлі «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція сільського клубу під Будинок Рад в с. Дубинка Кам’янець – Подільського району Хмельницької області)», а саме п.п. 3.5.1. п. 5 Розділу ІІІ Оголошення, вимагається надання Довідки в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), із зазначенням аналогічного договору, назви організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, ПІБ відповідальної особи організації (замовника) за виконання аналогічного договору, предмета договору, суми договору, дату укладення та стану виконання такого договору, в тому числі своєчасності виконання договору, який укладений у 2018 - 2019 році разом із копією такого договору.
*Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання договору підряду із реконструкції.
Варто зазначити, що Згідно Закону тип процедури закупівлі на проведення «код ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (Реконструкція сільського клубу під Будинок Рад в с. Дубинка Кам’янець – Подільського району Хмельницької області)» - СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ.
Згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ
Таким чином, Законом не заборонено вимагати від Учасників надання копій аналогічних договорів та Замовник на власний розсуд встановлює роки протягом яких дані Договори були укладені та виконувались. Враховуючи вищевикладене, не вбачаємо необхідності внесення змін до Умов Оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.

Документи подані скаржником

12 серпня 2020 09:45
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БЗЛ-ПОДІЛЛЯ 1 327 140,20
UAH з ПДВ
1 306 082,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " 1 366 465,03
UAH з ПДВ
1 366 465,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 15:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:46
технічне завдання.jpg
17 серпня 2020 15:46
Технічне завдання 3.jpg
17 серпня 2020 15:46
Технічне завдання 2.jpg
17 серпня 2020 15:46
Лист звернення.jpg
17 серпня 2020 15:46
Лист відповідь.jpg
17 серпня 2020 15:46
ЛГ про санкції.jpg
17 серпня 2020 15:46
ГЛ чинний сертифікат.jpg
17 серпня 2020 15:46
ГЛ про захист довкілля.jpg
17 серпня 2020 15:46
Локальний кошторис 1(10).jpg
17 серпня 2020 15:46
Локальний кошторис 1(9).jpg
17 серпня 2020 15:46
Локальний кошторис 1(8).jpg
17 серпня 2020 15:46
Локальний кошторис 1(7).jpg
17 серпня 2020 15:46
Локальний кошторис 1(6).jpg
17 серпня 2020 15:45
локальний кошторис 1(5).jpg
17 серпня 2020 15:45
ГЛ ДСТУ_ГОСТ.jpg
17 серпня 2020 15:45
Локальний кошторис 1(4).jpg
17 серпня 2020 15:45
Локальний кошторис 1(3).jpg
17 серпня 2020 15:45
Локальний кошторис 1(2).jpg
17 серпня 2020 15:45
Цінова пропозиція.jpg
17 серпня 2020 15:45
локальний кошторис 1(1).jpg
17 серпня 2020 15:45
локальний коштори 2(1).jpg
17 серпня 2020 15:45
Лист відгук.jpg
17 серпня 2020 15:44
договірна ціна 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
договірна ціна 1.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 7.jpg
17 серпня 2020 15:44
Договірна ціна.jpg
17 серпня 2020 15:44
договірна ціна 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 13.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 12.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 6.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 11.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 5.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 10.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 9.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 4.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 8.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 3.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 7.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 6.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 5.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 1.jpg
17 серпня 2020 15:44
Ліцензія.pdf
17 серпня 2020 15:44
договір 4.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 3.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
договір 1.jpg
17 серпня 2020 15:44
Дефектний акт 2-1-2.jpg
17 серпня 2020 15:44
Дефектний акт 2-1-1.jpg
17 серпня 2020 15:44
Дефектний акт 2-1-1 (2 ст).jpg
17 серпня 2020 15:44
Наказ на директора.jpg
17 серпня 2020 15:44
Опис з кодом доступу.jpg
17 серпня 2020 15:44
акт обстеження об_єкта.pdf
17 серпня 2020 15:44
Протокол зборів (3).jpg
17 серпня 2020 15:44
Виписка (2).jpg
17 серпня 2020 15:44
Виписка (1).jpg
17 серпня 2020 15:44
Протокол зборів (2).jpg
17 серпня 2020 15:44
Витяг.jpg
17 серпня 2020 15:44
Протокол зборів (1).jpg
17 серпня 2020 15:44
декларація 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (21).jpg
17 серпня 2020 15:44
відомості з ЄДРПОУ 3.jpg
17 серпня 2020 15:44
відомості з ЄДРПОУ 2.jpg
17 серпня 2020 15:44
декларація 1.jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (20).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (19).jpg
17 серпня 2020 15:44
Відомості з ЄДРПОУ 1.jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 5(2).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (18).jpg
17 серпня 2020 15:44
локальний кошторис 5(1).jpg
17 серпня 2020 15:44
локальний кошторис 4(6).jpg
17 серпня 2020 15:44
локальний кошторис 4(5).jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 4(4).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (17).jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 4(3).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (16).jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 4(2).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (15).jpg
17 серпня 2020 15:44
локальний кошторис 4(1).jpg
17 серпня 2020 15:44
Статут (14).jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 3(3).jpg
17 серпня 2020 15:44
Локальний кошторис 3(2).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (13).jpg
17 серпня 2020 15:43
локальний кошторис 3(1).jpg
17 серпня 2020 15:43
Локальний кошторис 2(5).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (12).jpg
17 серпня 2020 15:43
Локальний кошторис 2(4).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (11).jpg
17 серпня 2020 15:43
Локальний кошторис 2(3).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (10).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (9).jpg
17 серпня 2020 15:43
Локальний кошторис 2(2).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (8).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (7).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (6).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (5).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (4).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (3).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (2).jpg
17 серпня 2020 15:43
Статут (1).jpg

Публічні документи

17 серпня 2020 16:49
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:48
12.2. Лист відгук..pdf
17 серпня 2020 16:48
Договірна ціна (pdf.io).pdf
17 серпня 2020 16:48
12.imd
17 серпня 2020 16:48
35. Витяг платника ПДВ.pdf
17 серпня 2020 16:48
34. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 серпня 2020 16:48
16. Ліцензія (pdf.io) (33).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БЗЛ-ПОДІЛЛЯ

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БЗЛ-ПОДІЛЛЯ
#39576741
Відхилено 1 306 082,69
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:43
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
#41403707
Переможець 1 366 465,03
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 10:46

Документи

19 серпня 2020 10:43
Електронний підпис

Документи

19 серпня 2020 10:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "
#41403707
1 366 465,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2020 10:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 10:16
Договір.pdf укладений
28 серпня 2020 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 366 465,03
UAH (в тому числі ПДВ 227 744,17 UAH)