Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Компꞌютерне обладнання для НУШ
Очікувана вартість
324 600,00 UAH
UA-2020-08-06-005687-a a57e12a55c5c4c68ba14391ac0a56836
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Цілуйко

+380953849739 kotgospgr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти та молоді Котелевської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145547
Місцезнаходження: 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224
Контактна особа: Аліна Цілуйко
+380953849739
kotgospgr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 14:45
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 14:45
Початок аукціону: 26 серпня 2020 15:52
Очікувана вартість: 324 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 246,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
13 штуки
багатофункціональний пристрій (принтер, копір, сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 штуки
ламінатор (формату А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
ламінатор (формату А3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штуки
короткофокусний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38600, Україна, Полтавська область, Котельва, вул. Полтавський шлях,224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 11:49
Зміни до техг.характ..docx
11 серпня 2020 11:49
ТД оновлена.docx
11 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 11:49
Зміни до техг.характ..docx
11 серпня 2020 11:49
ТД оновлена.docx
06 серпня 2020 15:01
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 09 серпня 2020 00:51
Дата відповіді: 09 серпня 2020 10:52
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день! Так, потрібно але тільки на мультимедійну дошку. На інший товар лише поставка

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-005687-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 14 серпня 2020 15:02
Внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику!
У п.1 розділі ІІ Додадтку 4 до тенедрної документації ви зазначаєте наступне:
"У разі надання інформації або документів, які свідчать про наявність маркування, протоколів випробувань та сертифікатів складових предмета закупівлі та підтверджують його відповідність встановленим вимогам, повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Такому випадку учасником у складі пропозиції надається інформація або копія документу, в якому зазначаються контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування."
Повідомляємо Вам, що дана вимога є недоцільною, оскільки таких органів оцінки згідно з Вашою документацією є чимала кількість, якщо надати всі документи якості(висновки, декларації, сертифікати) на всі одиниці обладнання. З якою метою Вам потрібні контактні дані таких органів?
Наполягаємо на видаленні цієї вимоги, оскільки вона обмежує потенційне коло учасників та вимагає значних часових затрат для збирання та надання такої інформації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 серпня 2020 11:46
Кінець періоду оскарження: 28 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 28 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: В звꞌязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та зменшенням обсягу закупівлі природного газу.
Документи:
17 серпня 2020 11:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:45
протокол 20.jpg