Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Печерський район, бульв. Дружби Народів - вул. Чеська», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 997 520,40 UAH
UA-2020-08-06-005654-a efdcbabd588d42738dc3207bca54555b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецький Сергій Володимирович

+380444893327 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Білецький Сергій Володимирович
+380444893327
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:03
Очікувана вартість: 2 997 520,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 987,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова. У випадку надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою
Умова надання забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення у формі оригіналу електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог чинного законодавства)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Печерський район, бульв. Дружби Народів - вул. Чеська», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання актів здачі приймання робіт КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:00
ТД Кап ремонт Чеська.docx.p7s
06 серпня 2020 15:00
ТД Кап ремонт Чеська (1).docx
06 серпня 2020 14:59
Оголошення (1).docx
06 серпня 2020 14:59
Оголошення.docx.p7s
06 серпня 2020 14:59
Оголошення (1).docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 6.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 6.docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 5.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 5.docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 4.docx (2).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 4.docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 3.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 3.docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 2.docx (3).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 2.docx
06 серпня 2020 14:59
Додаток 1.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:59
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД 2 932 894,18
UAH з ПДВ
2 917 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 2 942 289,60
UAH з ПДВ
2 927 302,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:49
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:44
Протокол загальних зборів
16 вересня 2020 15:04
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:02
Довідка про дитячу працю
16 вересня 2020 15:00
Довідка корупція на ТОВ
16 вересня 2020 14:58
Довідка банкрутство
16 вересня 2020 14:58
Довідка ДФС
16 вересня 2020 14:58
Довідка МВС
08 вересня 2020 12:39
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:35
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:32
4217.imd
21 серпня 2020 21:32
КАНБАНБУД 20438 p7s.7z

Публічні документи

21 серпня 2020 15:57
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:53
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:53
Санкції.pdf
21 серпня 2020 15:53
Дозвіл.pdf
21 серпня 2020 15:53
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 15:52
Про субпідрядника.pdf
21 серпня 2020 15:52
Персональні дані.pdf
21 серпня 2020 15:52
Гарантійний термін.pdf
21 серпня 2020 15:52
Працівники.pdf
21 серпня 2020 15:52
МТБ.pdf
21 серпня 2020 15:52
153.imd
21 серпня 2020 15:52
Цінова Чеська.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАНБАНБУД

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
Переможець 2 917 720,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 16:34

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.), яка містить інформацію про наявність прес-ножиць марки Market Stan, компресора пересувного з електродвигуном марки Fiak, агрегата фарбувального марки EPro, вібратора поверхневого марки Тепло-Строй, апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. На підтвердження інформації, внесеної у довідку у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів, передбачених Додатком 6 до тендерної документації (договір від 06.08.2020 року №06-08-2020 згідно Переліку (додатку № 1 до договору) не містить інформації про марку таких техзасобів) 1.2. Зазначена вище довідка (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.) містить інформацію про найменування машин, механізму, устаткування, які не відповідають вимогам замовника до обладнання/матеріально-технічної бази, викладеним у Додатку № 6 до тендерної документації 1.3. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-15 від 14.08.2020 р.), яка містить таблицю з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі, що вимагається п. 2 Додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог тендерної документації довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника, виконавця робіт, електрозварника (не менше двох працівників), електромонтера (не менше двох працівників), маляра (не менше двох працівників), Головного інженера проекту, спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (із зазначенням посад), а на підтвердження інформації, викладеній у довідці, Учасник щодо осіб, інформація про яких внесена у довідку, повинен надати копію трудової книжки (копія трудової книжки може бути надана не в повному обсязі, але обов’язково надається сторінка з прізвищем, ім’ям по батькові працівника, сторінка з записом про прийом на роботу до Учасника). Надані у складі тендерної пропозиції учасника копії трудових книжок стосовно Цивколюка А.І., Юрчука С.В. не підтверджують наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр. Також відсутні трудові книжки Кобрина М.В. Циби В.М. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Порушено вимогу тендерної документації, а саме: п.1, 2 Додатку № 6 – у частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що відповідно до п.1. ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи/інформація, які підтверджують наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: прес-ножиць марки Market Stan, компресора пересувного з електродвигуном марки Fiak, агрегата фарбувального марки EPro, вібратора поверхневого марки Тепло-Строй, апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. 3.2. Документи/інформація, щодо відповідності машин, механізмів, устаткування, обладнання, інформація про яке надана учасником, вимогам замовника до такої матеріально-технічної бази, викладених у Додатку № 6 до тендерної документації. 3.3. Документи про наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр 3.4. Копії трудових книжок Кобрина М.В. Циби В.М. Перерахована інформація/документи повинна бути надана із врахуванням вимог тендерної документації (Додаток № 6) до документального способу підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
2 917 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:41
ДУ 3 Чеська (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:12
ДУ 2 до Договору 185 від 28092020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:33
ДУ 1 Чеська.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:39
Договір 185 Чеська.pdf укладений
28 вересня 2020 16:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 12:10
340 613,70 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
16 грудня 2020 10:34
714 397,87 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
24 грудня 2020 13:12
1 520 881,81 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
30 грудня 2020 13:06
180 086,18 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Експертним звітом (позитивним) від 27.11.2020 №00-1010-20/КД ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 2 907 050,00 грн. (два мільйони дев’ятсот сім тисяч п’ятдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 484 508,33 грн. (один мільйон сто сімнадцять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 00 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 4, № 5, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи звернення Підрядника від 15.12.2020 року № 222/3801. керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю подовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Підрядник виконує Роботи згідно з Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2 до договору), який є невід’ємною частиною Договору. Початок виконання робіт 28 вересня 2020року. Строк виконання робіт 24.12.2020 року включно.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова Угода разом з додатками до неї є невід'ємною частиною Договору № 185 від «28» вересня 2020р., складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту підписання.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 2 755 979,56 грн. (два мільйони сімсот п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять гривень 56 копійок), в тому числі ПДВ 20% 459 329,92 грн. (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 92 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 3, № 4, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 185
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 755 979,56
UAH (в тому числі ПДВ 459 329,92 UAH)