Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region.Recultivation of area № 1". (Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans" |
National ID: | 02772037 |
Contact point: |
Angela Bulavina +30675501033 zakupku.kst@gmail.com |
Additional contacts: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 358 661 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 793 306,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1700000 UAH |
Publication date: | 06 серпня 2020 14:46 |
Enquiries until: | 12 вересня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 18 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 вересня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 358 661 216 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 793 306 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2020 13:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2020 13:08 |
ТД_рекультивация євроторги_перелік змін_14.09.2020.doc.docx | |
14 вересня 2020 13:08 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar | |
14 вересня 2020 13:07 |
ТД_рекультивация євроторги_нова редакція_14.09.2020.doc | |
04 вересня 2020 09:34 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar | |
04 вересня 2020 09:34 |
ТД_рекультивация євроторги_перелік змін_04.09.2020.doc.docx | |
04 вересня 2020 09:34 |
ТД_рекультивация євроторги_нова редакція_04.09.2020.doc | |
06 серпня 2020 14:46 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar | |
06 серпня 2020 14:46 |
ТД_рекультивация євроторги від 06.08.2020.doc |
14 вересня 2020 13:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 вересня 2020 13:08 |
ТД_рекультивация євроторги_перелік змін_14.09.2020.doc.docx
|
||||||
14 вересня 2020 13:08 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar
|
||||||
14 вересня 2020 13:07 |
ТД_рекультивация євроторги_нова редакція_14.09.2020.doc
|
||||||
04 вересня 2020 09:34 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar
|
||||||
04 вересня 2020 09:34 |
ТД_рекультивация євроторги_перелік змін_04.09.2020.doc.docx
|
||||||
04 вересня 2020 09:34 |
ТД_рекультивация євроторги_нова редакція_04.09.2020.doc
|
||||||
06 серпня 2020 14:46 |
Додаток 4_продовження рекультивація.rar
|
||||||
06 серпня 2020 14:46 |
ТД_рекультивация євроторги від 06.08.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Учасника ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" за результатми прекваліфікації було допущено до аукціону щодо закупівлі: "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-06-005404-a , ID - 44e63dd3ce8f4ea0b15acdc955c627b1.
Ми не погоджуємось з таким рішеням Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до розділу тендерної документації щодо Забезпечення тендерної пропозиції: Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»
код ЄДРПОУ 02772037
рахунок UA423204780000026009212004938
в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
Проте у наданій ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" банківській гарантії №20838-1 від 22.09.2020 відповідно до якої у розділі щодо банківських реквізитів Бенефіціара відсутній код ЄДРПОУ 02772037.
Таким чином ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" було надано банківську гарантію, що невідповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до розділу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт:
- переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо);
- монтаж інженерних мереж;
- укладання геомембран площею не менше 70 000 м2;
- роторне буріння свердловин iз прямою промивкою установками глибиною буріння до 60 м у ґрунтах групи 1,(2).
Повідомляємо, що Учасник не підтвердив обєми, що зазначені вище.
Відповідно до Примітки.
1. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).
Відповідно до абз.2 ч. 3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники не можуть підтверджувати досвід за рахунок залучених Субпідрядних організацій.
Отже ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" не відповідає такому кваліфікаційного критерію як наявність Аналогічного досвіду.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" не підлягає допущеню до Аукціону та має бути відхиленою.
Просимо привести Ваше рішення щодо ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" за результатми прекваліфікації було допущено до аукціону щодо закупівлі: "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-06-005404-a , ID - 44e63dd3ce8f4ea0b15acdc955c627b1.
Ми не погоджуємось з таким рішеням Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до розділу тендерної документації щодо Забезпечення тендерної пропозиції: Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»
код ЄДРПОУ 02772037
рахунок UA423204780000026009212004938
в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
Проте у наданій ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" банківській гарантії №20844-1 від 17.09.2020 відповідно до якої у розділі щодо банківських реквізитів Бенефіціара відсутній код ЄДРПОУ 02772037.
Таким чином ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" було надано банківську гарантію, що невідповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до розділу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт:
- переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо);
- монтаж інженерних мереж;
- укладання геомембран площею не менше 70 000 м2;
- роторне буріння свердловин iз прямою промивкою установками глибиною буріння до 60 м у ґрунтах групи 1,(2).
Повідомляємо, що Учасник не підтвердив обєми, що зазначені вище.
Відповідно до Примітки.
1. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).
Відповідно до абз.2 ч. 3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники не можуть підтверджувати досвід за рахунок залучених Субпідрядних організацій.
Отже ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" не відповідає такому кваліфікаційного критерію як наявність Аналогічного досвіду.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" не підлягає допущеню до Аукціону та має бути відхиленою.
Просимо привести Ваше рішення щодо ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Учасника ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" за результатми прекваліфікації було допущено до аукціону щодо закупівлі: "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-06-005404-a , ID - 44e63dd3ce8f4ea0b15acdc955c627b1.
Ми не погоджуємось з таким рішеням Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до розділу тендерної документації щодо Забезпечення тендерної пропозиції: Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»
код ЄДРПОУ 02772037
рахунок UA423204780000026009212004938
в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
Проте у наданій ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" банківській гарантії №20838-1 від 22.09.2020 відповідно до якої у розділі щодо банківських реквізитів Бенефіціара відсутній код ЄДРПОУ 02772037.
Таким чином ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" було надано банківську гарантію, що невідповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до розділу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт:
- переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо);
- монтаж інженерних мереж;
- укладання геомембран площею не менше 70 000 м2;
- роторне буріння свердловин iз прямою промивкою установками глибиною буріння до 60 м у ґрунтах групи 1,(2).
Повідомляємо, що Учасник не підтвердив обєми, що зазначені вище.
Відповідно до Примітки.
1. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).
Відповідно до абз.2 ч. 3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники не можуть підтверджувати досвід за рахунок залучених Субпідрядних організацій.
Отже ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" не відповідає такому кваліфікаційного критерію як наявність Аналогічного досвіду.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" не підлягає допущеню до Аукціону та має бути відхиленою.
Просимо привести Ваше рішення щодо ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" за результатми прекваліфікації було допущено до аукціону щодо закупівлі: "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-08-06-005404-a , ID - 44e63dd3ce8f4ea0b15acdc955c627b1.
Ми не погоджуємось з таким рішеням Замовника з огляду на наступне:
1. Відповідно до розділу тендерної документації щодо Забезпечення тендерної пропозиції: Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»
код ЄДРПОУ 02772037
рахунок UA423204780000026009212004938
в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ.
Проте у наданій ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" банківській гарантії №20844-1 від 17.09.2020 відповідно до якої у розділі щодо банківських реквізитів Бенефіціара відсутній код ЄДРПОУ 02772037.
Таким чином ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" було надано банківську гарантію, що невідповідає вимогам тендерної документації.
2. Відповідно до розділу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання наступних робіт:
- переміщення та планування грунта (піска, щебеню тощо);
- монтаж інженерних мереж;
- укладання геомембран площею не менше 70 000 м2;
- роторне буріння свердловин iз прямою промивкою установками глибиною буріння до 60 м у ґрунтах групи 1,(2).
Повідомляємо, що Учасник не підтвердив обєми, що зазначені вище.
Відповідно до Примітки.
1. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
2. У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.3, 2.1-2.2 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і)).
Відповідно до абз.2 ч. 3 ст. 16 ЗУ Про публічні закупівлі якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Таким чином, учасники не можуть підтверджувати досвід за рахунок залучених Субпідрядних організацій.
Отже ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" не відповідає такому кваліфікаційного критерію як наявність Аналогічного досвіду.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" не підлягає допущеню до Аукціону та має бути відхиленою.
Просимо привести Ваше рішення щодо ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-26-000039 ● 5eb7a8390ca049148b047fbc45e69021
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2020 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2020 № 298
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-08-06-005404-a 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2021-05-21-000062 ● 1c3aec5b6a96459ca0ebf8c178743975
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2021 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-08-06-005404-a 06.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» 15.06.2021 року через електронну систему закупівель отримало висновок про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») (інформація про моніторинг UA-M-2021-05-21-000062 щодо закупівлі UA-2020-08-06-005404-a). Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» ознайомилося з висновком про результати моніторингу від 15 червня 2021 року та надає аргументовані заперечення щодо вищевказаного висновку. 1. Дотримання ПрАТ «Київспецтранс» п. 1) ст. 17, абзацу другого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «Відповідно до пункту першого статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) зокрема, у разі якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Поряд з цим, абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель зокрема, у разі наявності підстав, встановлених частиною першою статті 17 цього Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно з рішенням адміністративної колегії Відділення АМК №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» визнано вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» у справі №55/20-2019 порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу Проте, на порушення вимог пункту першого статті 17 та абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» (далі - ПрАТ «Київспецтранс», Замовник) не відхилено тендерну пропозицію «Хозхімсервіс» та як наслідок неправомірно допущено до аукціону». Відповідно до п.4) ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Відповідно до пп.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до п.4, ч.2 ст.6 Закону України "Про захист економічної конкуренції" антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів. Відповідно до п.1 ст.50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії. Відповідно до ч.1 ст.52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" органи Антимонопольного комітету України накладають штрафи на об’єднання, суб’єктів господарювання: юридичних осіб; фізичних осіб; групу суб’єктів господарювання - юридичних та/або фізичних осіб, що відповідно до статті 1 цього Закону визнається суб’єктом господарювання, у випадках, передбачених частиною четвертою цієї статті. Відповідно до ч.3 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" прийняття господарським судом до розгляду заяви про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України не зупиняє його виконання, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Відповідно до ч.3 ст.48 Закону України "Про захист економічної конкуренції" за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення, в тому числі про: визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; припинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції; зобов’язання органу влади, органу місцевого самоврядування, органу адміністративно-господарського управління та контролю скасувати або змінити прийняте ним рішення чи розірвати угоди, визнані антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю; визнання суб’єкта господарювання таким, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку; примусовий поділ суб’єкта господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку; накладення штрафу; блокування цінних паперів; усунення наслідків порушень законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема усунення чи пом’якшення негативного впливу узгоджених дій, концентрації суб’єктів господарювання на конкуренцію; закриття провадження у справі. Відповідно до ч.4 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" порушення господарським судом провадження у справі про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України, прийнятого: згідно з частиною першою статті 48 цього Закону, частиною першою статті 30 Закону України "Про захист від недобросовісної конкуренції"; за результатами перевірки відповідно до частини п’ятої статті 57 цього Закону; за результатами перегляду відповідно до частини третьої статті 58 цього Закону, а також перегляд за заявою сторони відповідного рішення (постанови) господарського суду зупиняє виконання зазначеного рішення органу Антимонопольного комітету України на час розгляду цієї справи чи перегляду відповідного рішення (постанови) господарського суду, якщо органом Антимонопольного комітету України відповідно до частини третьої статті 48 цього Закону чи господарським судом не визначено інше. Відповідно до ч.5 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції"незалежно від положень частини четвертої цієї статті, у разі наявності достатніх підстав, господарський суд може зупинити дію рішення органу Антимонопольного комітету України. Відповідно до Інформації щодо рішення №55/15-р/к від 04.05.2020 року постановлено, серед іншого, накласти штраф на ТОВ «Хозхімсервіс» у розмірі 68000 (шістдесят вісім тисяч) грн.; штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу; рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Відповідно до Інформації щодо ухвали №905/932/20 від 21.05.2020 року Господарським судом Донецької області відкрито провадження у справі №905/932/20 за позовною заявою ТОВ «Хозхімсервіс» до Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України про скасування рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. у справі №55/20-2019. З дати відкриття провадження у справі №905/932/20 21.05.2020р. і до дати набрання законної сили рішенням суду першої інстанції (у разі його оскарження постановою апеляційної чи касаційної інстанції) виконання рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України №55/15-Р/К від 04.05.2020р. у справі №55/20-2019, як і нарахування пені на суму накладеного рішенням штрафу, зупинено. Крім того, відповідно до Інформації щодо рішення №910/10407/20 від 19.10.2020 року Господарський суд міста Києва, серед іншого, вирішив зобов`язати Антимонопольний комітет України виключити зі зведених відомостей рішень органів Антимонопольного комітету України інформацію, внесену на підставі рішення адміністративної колегії Донецького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.05.2020 №55/15-р/к «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу» у справі №55/20-2019, про визнання вчинення ТОВ «Хозхімсервіс» порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів), та накладення штрафу, які оприлюднені на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України. ТОВ «Хозхімсервіс» на дату допущення його до аукціону відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 21.10.2020 року не був суб’єктом господарювання (учасником), який протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. У ПрАТ «Київспецтранс» були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс». На підставі викладеного, при допущенні до аукціону ТОВ «Хозхімсервіс» Замовником дотримано вимоги п. 1) ст. 17, абзацу другого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Дотримання ПрАТ «Київспецтранс» абзацу п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» У Висновку про результати моніторингу стверджується, що «За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» містять банківські гарантії в яких не зазначено код ЄДРПОУ 02772037 Замовника, чим недотримано вимоги пункту 2 розділу 3 тендерної документації, в частині надання забезпечення тендерної пропозиції яка не відповідає умовам, визначеним замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерні пропозиції ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» та як наслідок неправомірно допущені до аукціону». Відповідно до п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. П.2 розділу 3 Тендерної документації містив інформацію про реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс»; код ЄДРПОУ 02772037; рахунок UA423204780000026009212004938 в АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ. До тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» додані забезпечення тендерної пропозиції у виді гарантії. Гарантія №20838-1 від 22.09.2020 року, Гарантія №20844-1 від 17.09.2020 року містять код ЄДРПОУ 02772037 відповідно до вимог п.2 розділу 3 Тендерної документації. У ПрАТ «Київспецтранс» були відсутні підстави для відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації». На підставі викладеного, щодо тендерних пропозицій ТОВ «Хозхімсервіс» та ТОВ «Будівельне управління механізації» Замовником дотримано вимоги абзацу п’ятого п.1) ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-06-22 14:39:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 30.06.2021 ПрАТ "Київспецтранс" подало позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») до Окружного адміністративного суду міста Києва. |
Дата публікації: | 01 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/18793/21 |
Дата відкриття провадження: | 07 липня 2021 |
Документи:
13 липня 2021 10:19
|
Електронний підпис |
13 липня 2021 10:19
|
Електронний підпис |
01 липня 2021 09:11
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 21:12
|
ПрАТ "МЕТРОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 21:24
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" |
356 900 660,30
UAH з ПДВ
|
353 314 047,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" |
358 104 000,00
UAH з ПДВ
|
354 517 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485 |
Переможець |
353 314 047,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 12:42
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2023 15:30
|
ДУ № 1_23 від 25.07.2023 до Дог № 12_11-20Б від 12.11.2020.pdf | зміни до договору |
25 липня 2023 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 15:08
|
ДУ 1_22 від 16.08.2022 до Дог 12_11-20Б від 12.11.2020.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 19:42
|
ДУ №5_21 від 20.12.21 р. до Дог.№12_11-20Б від 12.11.20 р._Хозхімсервіс_Рекульт.діл.1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:10
|
Додаткова угода 4_21 від 09_11_21.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 09:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:57
|
Дод.угода №3_21 від 20.09.21_Дог.№12_12-20Б_Хозхімсервіс_Рекультивація діл.№1.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2021 12:03
|
Дод.угода №2_21 від 20.09.21_Дог.№12_12-20Б_Хозхімсервіс_Рекультивація діл.№1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2021 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 10:25
|
Дод.угода №1_21 від 18.06.21_Хозхімсервіс.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 10:24
|
Графік_Дод.угода №1_21 від 18.06.21_Хозхімсервіс.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:54
|
Дод.угода №1_20 від 23.11.20_Дог.№12_12-20Б_Хозхімсервіс_Рекультивація діл.№1.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 14:19
|
Дод 2.pdf | укладений |
12 листопада 2020 14:18
|
Дод 3.pdf | укладений |
12 листопада 2020 14:18
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
12 листопада 2020 14:18
|
Договір на закупівлю робіт.pdf | укладений |
12 листопада 2020 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків у 2020 році Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» станом на «23» листопада 2020 р., Сторони домовилися: 1.1. Змінити п.4.5 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 р. №1042/4049, бюджетні зобов’язання становлять 46 000 000 (Сорок шість мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 7 666 666 (Сім мільйонів шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок; – у 2021–2022 роках залишок бюджетних зобов’язань становитиме 307 314 047 (Триста сім мільйонів триста чотирнадцять тисяч сорок сім) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 51 219 007 (П’ятдесят один мільйон двісті дев’ятнадцять тисяч сім) гривень 83 копійки після затвердження Програми економічного і соціального розвитку м.Києва та Бюджету м.Києва на відповідний бюджетний рік; – у разі перерозподілу видатків бюджету м.Києва на 2020 рік та збільшенням/ зменшенням обсягів фінансування об’єкта «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3». |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1\20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовилися внести зміни до п. 4.3. Договору та викласти його в наступній редакції: «4.3. Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи. У разі надання авансу розрахунок проводиться в наступному порядку: - аванс, який може бути наданий Підряднику на виконання робіт (у т.ч. на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 року №1764 розрахунки за даним Договором можуть здійснюватися шляхом попередньої оплати придбання матеріалів, виробів, конструкцій та виконаних робіт на підставі виставленого Підрядником рахунку в розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт за Договором після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та у разі отримання належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на попередню оплату. Відповідно до частини 5 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (надалі – Постанова) визначено, що розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом поставки товару, виконання робіт, надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, циклом виробництва. Підрядник зобов’язаний використати надану попередню оплату строком не більше трьох місяців та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3), а також накладними на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт. По закінченню трьох місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. Аванс надається лише при наявності бюджетного фінансування. - поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін.» 2. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» станом на «____» 2021 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися: 2.1. Змінити п.4.5 Розділу 4 Договору та викласти його наступним чином: «4.5. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2020 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради 21.12.2017 р. №1042/4049, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 185 038 647 (Сто вісімдесят п’ять мільйонів тридцять вісім тисяч шістсот сорок сім) гривень 13 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 30 839 774 (Тридцять мільйонів вісімсот тридцять дев’ять тисяч сімсот сімдесят чотири) гривні 52 копійки, а саме: по КПКВ 1217361 – 180 038 647 (Сто вісімдесят мільйонів тридцять вісім тисяч шістсот сорок сім) гривень 13 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 30 006 441 (Тридцять мільйонів шість тисяч чотириста сорок одна) гривня 19 копійок; по КПКВ 2761070 – 5 000 000 (П’ять мільйонів) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 833 333 (Вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три) гривні 33 копійки; – у 2022 році бюджетні зобов’язання становитимуть 142 000 000 (Сто сорок два мільйони) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 23 666 666 (Двадцять три мільйони шістсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок, після затвердження Бюджету м. Києва на 2022 рік та внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки; – у 2023 році бюджетні зобов’язання становитимуть 26 275 399 (Двадцять шість мільйонів двісті сімдесят п’ять тисяч триста дев’яносто дев’ять) гривень 87 копійок, у т.ч. ПДВ 20% - 4 379 233 (Чотири мільйони триста сімдесят дев’ять тисяч двісті тридцять три) гривні 31 копійка, після затвердження Бюджету м. Києва на 2023 рік та внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки; – у разі перерозподілу видатків бюджету на 2021 рік по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки, Сторони вносять відповідні зміни до Договору шляхом укладання додаткових угод. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги/виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3». 3. У зв’язку із відсутністю фінансування, передачею Замовником Підряднику будівельного майданчика згідно акту прийому-передачі від 24.05.2021 року, Сторони домовилися змінити строки виконання робіт шляхом викладення п. 5.2. Договору у новій редакції: «5.2. Строк виконання робіт встановлюється згідно з Графіком виконання робіт (Додаток № 3) - початок робіт – не пізніше наступного робочого дня з дня підписання Акту приймання – передачі будівельного майданчика. - закінчення робіт – 30 квітня 2023 року.» 4. Внести зміни до Графіка виконання робіт (Додаток №3 до Договору) та викласти його у новій редакції. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Сторін внести зміни до Розділу 20 Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1\21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2021 рік, зміна банківських реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення додатків 1,2,3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2020-2023 роки, викладення Додатку № 3 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл видатків на 2020-2023 роки, викладення Додатку № 3 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із агресією російської федерації проти України, відповідно до протоколу № 21 від 27.04.2022 Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на полігоні ТПВ № 5 існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації. Раптове припинення виконання робіт без консервації будівельного майданчику на об’єкті «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових вiдходiв № 5 в с. Пiдгiрцi Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №1» може призвести до порушення роботи Полігону ТПВ № 5 що, в свою чергу, до тривалої екстремальної експлуатації заводу Енергія, який спалюючи побутові відходи постачає теплоенергію мешканцям міста Києва. Надмірне навантаження на потужності заводу Енергія з утилізації відходів збільшить негативний вплив на навколишнє середовище, а довготривала зупинка заводу в опалювальний період може призвести до зриву опалювального періоду 2022 -2023 років в місті Києві. Отже, з метою забезпечення безперервного та сталого функціонування об’єктів теплопостачання та уникнення зриву опалювального сезону 2022-2023 років у місті Києві Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни та доповнення до Договору: 1. Доповнити Розділ 4 Договору пунктом 4.1.1. в наступній редакції: «4.1.1. В період воєнного стану платежі з рахунку Замовника проводяться з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590.» 2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 20 Договору та викласти його у новій редакції: Замовник Підрядник Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс» Товариство з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС» код ЄДРПОУ 02772037 Св- во платника ПДВ №200107024 ІНН 027720326562 код ЄДРПОУ 24157485 Св-во платника ПДВ 2026594500078 ІПН 241574805664 04208, м. Київ, проспект Правди, 85 Місцезнаходження: 08132, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, місто Вишневе, вул. Святошинська, будинок 26, офіс 5/1 Адреса для листування: 36008, м. Полтава, вул. Серьогіна, буд. 17, офіс 308 Тел. (044) 400-49-54, Факс (044) 449-92-62 Тел. (0532) 612-278 UA788201720344321001100053672 Держказначейська служба України, м. Київ UA053805260000026004001053290 в АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» UA918201720355949600000701113 Держказначейська служба України, м.Київ |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із здійсненням коригування проектної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» та отриманням позитивного експертного звіту № 00-0136/01-23/КД від 07.07.2023 року виданого ДП «Укрдержбудекспертиза» Сторони вирішили достроково розірвати Договір за згодою сторін (п. 16.5. Договору). Виходячи з вищезазначеного, Сторони вирішили внести наступні зміни до Договору: 1. Змінити п.3.1 Розділу 3 Договору та викласти його у такій редакції: «3.1. Загальна вартість договору визначена у договірній ціні (Додаток 1) і становить 167 987 049,78 грн. (сто шістдесят сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят сім тисяч сорок дев’ять грн. 78 коп. ), в т.ч. ПДВ 20% – 27 997 841,63 грн. (двадцять сім мільйонів дев’ятсот дев’яносто сім тисяч вісімсот сорок одна грн. 63 коп.). Договірна ціна є динамічною. У загальну вартість договору входить вартість матеріальних ресурсів, що підлягають поверненню Замовнику згідно п. 8.5. Договору, яка становить 24 192 874,40 грн. (двадцять чотири мільйони сто дев’яносто дві тисячі вісімсот сімдесят чотири грн. 40 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 4 032 145,73 грн. (чотири мільйони тридцять дві тисячі сто сорок п’ять грн. 73 коп.) » 2. На момент укладання даної Угоди Виконавцем за актами виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) було виконано зобов’язань на суму 143 794 175,38 грн., Замовником – 167 987 049,78 грн., з них вартість матеріальних ресурсів, що підлягають поверненню Замовнику за Актом приймання-передачі матеріальних ресурсів - 24 192 874,40 грн. 3. Викласти Додаток № 1 у новій редакції. 4. Викласти Додаток № 2 у новій редакції. 5. Викласти Додаток № 3 у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 12/11-20Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |