Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного майданчика під мультифункціональний спортивний майданчик по вул. Швейрхарда, 46, с. Грушка Кам'янець-Подільського району Хмельницької області
Очікувана вартість
1 581 740,00 UAH
UA-2020-08-06-005361-a 395db7442b5b432dbca755e224ace797
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишемірська Ірина Василівна

+380969433802 econom_su.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Староушицька селищна рада, вул. Українська, буд. 5, селище Стара Ушиця, Хмельницька область, Україна, 32385
Код ЄДРПОУ: 03308388
Місцезнаходження: 32385, Україна , Хмельницька обл., селище Стара Ушиця, вул. Українська, буд. 5
Контактна особа: Вишемірська Ірина Василівна
+380969433802
econom_su.otg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:20
Очікувана вартість: 1 581 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 817,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. Банківська гарантія оформлюється в обслуговуючому учасника банку, який має ліцензію Національного банку України, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивного майданчика під мультифункціональний спортивний майданчик по вул. Швейрхарда, 46, с. Грушка Кам'янець-Подільського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32380, Україна, Хмельницька область, с. Грушка, Кам'янець-Поділський район Хмельницької області, вул. Швейрхарда, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати проміжними платежами за фактично виконані роботи. Замовник здійснює оплату проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти банківських днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:44
ТД_Спортмайданчик_Грушка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА" 1 572 000,00
UAH з ПДВ
1 572 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕСАЛ" 1 581 000,00
UAH з ПДВ
1 581 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 " 1 581 739,94
UAH з ПДВ
1 581 739,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:54
Довідка ДФС.pdf
08 вересня 2020 16:54
Dovidka_20241534390570772244 МВС.pdf
08 вересня 2020 16:54
13 копія ліцензія.pdf
08 вересня 2020 16:54
13 видимості з єдр.pdf
08 вересня 2020 16:54
12 Статут.pdf
08 вересня 2020 16:53
11 Рішення Засновника.pdf
08 вересня 2020 16:53
11 Паспорт Зубаль М В.pdf
08 вересня 2020 16:53
11 наказ на директора.pdf
08 вересня 2020 16:53
11 ІПН Зубаль М В.pdf
08 вересня 2020 16:53
00 пояснювальна записка.pdf
08 вересня 2020 16:53
00 Підсумкова відомість.pdf
08 вересня 2020 16:53
00 договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:42
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:51
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:50
перелік документів.pdf
21 серпня 2020 14:50
Довідка про субпідряд.pdf
21 серпня 2020 14:50
37 Акт огляду об'єкта.pdf
21 серпня 2020 14:50
26 КБ-2 Акти.pdf
21 серпня 2020 14:50
19 лист незаперечення.pdf
21 серпня 2020 14:50
14 Сертифікат ІСО.PDF
21 серпня 2020 14:50
13 ліцензія.pdf
21 серпня 2020 14:50
13 копія ліцензія.pdf
21 серпня 2020 14:50
13 копія витягу ПДВ.pdf
21 серпня 2020 14:50
13 витяг ПДВ.pdf
21 серпня 2020 14:50
13 виписка з єдр.pdf
21 серпня 2020 14:50
13 видимості з єдр.pdf
21 серпня 2020 14:50
12 Статут.pdf
21 серпня 2020 14:50
11 Рішення Засновника.pdf
21 серпня 2020 14:50
11 Паспорт Зубаль М В.pdf
21 серпня 2020 14:50
11 наказ на директора.pdf
21 серпня 2020 14:50
11 ІПН Зубаль М В.pdf
21 серпня 2020 14:50
00 договірна ціна.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 14:21
Свид. о НДС.jpg
21 серпня 2020 14:21
Свид Десал.jpg
21 серпня 2020 14:21
пропозиція.jpg
21 серпня 2020 14:21
Опис Десал.jpg
21 серпня 2020 14:21
відомості.jpg
21 серпня 2020 14:21
Витяг з ЄДР 20.09.2019.pdf
21 серпня 2020 14:21
виписка2.JPG
21 серпня 2020 14:21
виписка.JPG
21 серпня 2020 14:21
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 13:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:50
Договірна ціна.pdf
21 серпня 2020 13:50
16.imd
21 серпня 2020 13:50
31. Акт обстеження.pdf
21 серпня 2020 13:50
20. Баланс 2019 р.pdf
21 серпня 2020 13:50
11.1. Квитанція №2.pdf
21 серпня 2020 13:50
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"

ТОВ "ДЕСАЛ"

ТОВ "АЛЬП-ПРОМ 1 "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"
#39957071
Переможець 1 572 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 17:12

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) На виконання вимог підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено відомостей про технічний стан обладнання, машин та механізмів. Додатково за позицією №4 не вказано також відомостей про модель котка. 2) На виконання вимог підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про наявність не менше 1-го апарату для газового зварювання i різання 3) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано листа від орендодавця Департамента економіки Чернівецької МР стосовно того, що він не заперечує проти використання його приміщень під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів 4) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження наявності або залучення не менше 1-го апарату для газового зварювання i різання та обладнання за позицією №3 довідки, а саме: установки для зварювання ручного дугового SSVA 270 5) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано додатків №1-3 до договору оренди приміщення №10 від 16.01.2019р., які є невід’ємною частиною договору 6) На виконання вимог підпункту 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано Акту передання-приймання техніки до договору оренди спецтехніки від 16.08.2020р. з ФОП Шептинський А.К. та в договорі оренди спецтехніки від 16.08.2020р. з ФОП Шептинський А.К. не вказано відомостей про модель котка 7) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.2.1. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не вказано інформацію про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації та/або працівник працює з субпідрядною організацією за цивільно-правовою угодою). 8) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.3.1. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не вказано інформацію про дату укладення договору; номер договору; контактної особи та контактних телефонів контрагента. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 2) Пункт 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 3) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 4) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 5) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 6) Пункт 5.1.1.2. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 7) Пункт 5.1.2.1. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації 8) Пункт 5.1.3.1. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням відомостей про технічний стан обладнання, машин та механізмів. Додатково за позицією №4 та відомостей про модель котка. 2) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про наявність не менше 1-го апарату для газового зварювання i різання 3) Надати лист від орендодавця Департамента економіки Чернівецької МР стосовно того, що він не заперечує проти використання його приміщень під час виконання робіт учасником за предметом даних торгів 4) Надати документальне підтвердження наявності або залучення не менше 1-го апарату для газового зварювання i різання та обладнання за позицією №3 довідки, а саме: установки для зварювання ручного дугового SSVA 270 5) Надати додатки №1-3 до договору оренди приміщення №10 від 16.01.2019р., які є невід’ємною частиною договору. 6) Надати Акт передання-приймання техніки до договору оренди спецтехніки від 16.08.2020р. з ФОП Шептинський А.К. та в договорі оренди спецтехніки від 16.08.2020р. з ФОП Шептинський А.К. вказати відомості про модель котка 7) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.2.1. підпункту 5.1.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою та/або працівник є працівником субпідрядної організації та/або працівник працює з субпідрядною організацією за цивільно-правовою угодою) 8) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.3.1. підпункту 5.1.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, із зазначенням інформації про дату укладення договору; номер договору; контактної особи та контактних телефонів контрагента.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАГІСТРАЛЬ БУД УКРАЇНА"
#39957071
1 572 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:14
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 14:08
Додатки до договору_спортмайданчик укладений
17 вересня 2020 14:01
Договір_спормайданчик укладений
17 вересня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 572 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 262 000,00 UAH)