Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи приміщення ЛДЮСШ №2 Львівської міської ради Львівської області на вул. Руській, 20 (пам’ятка архітектури, ох. №250) у м. Львові»
Очікувана вартість
8 335 165,00 UAH
UA-2020-08-06-005257-c 1e4daf2641bc49e2a5710debf24352e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарнакіна Ольга Богданівна

sport.shkola.2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська дитячо-юнацька спортивна школа №2 Львівської міської ради, Львівської області
Код ЄДРПОУ: 23963379
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Сєченова,7
Контактна особа: Тарнакіна Ольга Богданівна
sport.shkola.2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:22
Очікувана вартість: 8 335 165,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 675,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
на «Ремонтно-реставраційні роботи приміщення ЛДЮСШ №2 Львівської міської ради Львівської області на вул. Руській, 20 (пам’ятка архітектури, ох. №250) у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, вул. Руська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту.Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація.
Дата подання: 11 серпня 2020 17:46
Дата відповіді: 13 серпня 2020 12:13
Доброго дня. В тендерній документації Додаток №1. п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначено - Кваліфікація спеціаліста (-ів) інженера-проектувальника підтверджується додатково документом про відповідність останнього кваліфікаційним вимогам у сфері створення об’єктів архітектури у штаті чи на умовах цпх. Уточніть будь ласка для чого потрібен інженер -проектувальник, можливо це опечатка. Інженер-проектувальник Розробляв Вам документацію проектну і фактично він має мати цей документ, для чого вимагати його в учасника, не зрозуміло. Якщо це опечатка зробіть будь ласка зміни в документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання від 11 серпня 2020 повідомляємо наступне. Відповідно до п.2 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації кваліфікація спеціаліста (-ів) інженера-проектувальника підтверджується додатково документом про відповідність останнього кваліфікаційним вимогам у сфері створення об’єктів архітектури у штаті чи на умовах цпх. Дана вимога прописана, оскільки Замовник має на меті отримати доброякісну і висококваліфіковану підрядну організацію, спроможну виконати роботи, передбачені технічною специфікацією. У зв’язку з тим, що характер робіт є ремонтно-реставраційні роботи, а клас наслідків СС3, потенційний учасник має мати в наявності кваліфікованого спеціаліста, який зможе детально, точно і якісно розробити проектно-кошторисну документацію, адже умовами тендерної документації передбачено наступне: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
- дефектний акт,
- локальний кошторис на будівельні роботи,
- підсумкова відомість ресурсів до локальних кошторисів,
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів,
-зведений кошторисний розрахунок,
-об’єктний кошторис,
-локальний кошторис на устаткування додатків до договору підряду в капітальному будівництві, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 8 296 692,31
UAH з ПДВ
7 405 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія 7 406 111,11
UAH з ПДВ
7 406 111,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:59
Статут.rar
28 серпня 2020 14:59
Оригінали дипломів.rar
28 серпня 2020 14:59
ТЕС Груп.rar
28 серпня 2020 14:59
Сервіскотломонтаж.rar
28 серпня 2020 14:59
Перейма.rar
28 серпня 2020 14:59
Опис.pdf
28 серпня 2020 14:59
Еталон-Ком.rar
28 серпня 2020 14:59
Договірна ціна.pdf
28 серпня 2020 14:59
Дозвіл Еталон- Ком.pdf
28 серпня 2020 14:58
гарантія.rar
28 серпня 2020 14:58
55ДЦ.xls
28 серпня 2020 14:58
Будекстра.rar
28 серпня 2020 14:58
Витяг Еталон-Ком.pdf
28 серпня 2020 14:58
55.bdcu

Публічні документи

09 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:04
Довідка про несудимість
03 вересня 2020 12:30
Електронний підпис
03 вересня 2020 12:14
працівники таблиця б.pdf
03 вересня 2020 12:14
Персональні дані.pdf
03 вересня 2020 12:14
ОП - протокол.jpg
03 вересня 2020 12:14
ОП - посвідчення 2.jpg
03 вересня 2020 12:14
ОП - посвідчення 1.jpg
03 вересня 2020 12:14
Лист про податок.pdf
03 вересня 2020 12:14
Кошторис.rar
03 вересня 2020 12:14
Згода від орендодавця.jpg
03 вересня 2020 12:14
Документи кошторисника.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довкілля.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довідка Субпідрядники.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довідка Робітники.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довідка МТБ.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довідка Достовірність.pdf
03 вересня 2020 12:14
Довідка Аналогічні.pdf
03 вересня 2020 12:14
ГЛ невраховані витрати.pdf
03 вересня 2020 12:14
ГЛ демпінг.pdf
03 вересня 2020 12:14
відомості про учасника.pdf
03 вересня 2020 12:14
Відомості з ЄДРПОУ (2).pdf
03 вересня 2020 12:14
Відомості з ЄДРПОУ (1).pdf
03 вересня 2020 12:14
Банківська гарантія.rar
03 вересня 2020 12:14
БАНК - заборгованість.jpg
03 вересня 2020 12:14
Аналогічний договір.jpg
03 вересня 2020 12:13
42.штатний розпис.pdf
03 вересня 2020 12:13
Фінансова звітність.rar
03 вересня 2020 12:13
Технічна специфікація.pdf
03 вересня 2020 12:13
41.1-ПВ.pdf
03 вересня 2020 12:13
Субпідрядники пожежка.rar
03 вересня 2020 12:13
15. Ідент код Богач А.М..jpg
03 вересня 2020 12:13
14. Паспорт.jpg
03 вересня 2020 12:13
Статут.rar
03 вересня 2020 12:13
14. Паспорт 3.jpg
03 вересня 2020 12:13
14. Паспорт 2.jpg
03 вересня 2020 12:13
Ст. 17.pdf
03 вересня 2020 12:13
Проект договору.pdf
03 вересня 2020 12:13
2.наказ директор.pdf
03 вересня 2020 12:13
працівники.rar
03 вересня 2020 12:13
1-ДФ.zip
03 вересня 2020 12:13
1.протокол ззу.pdf
03 вересня 2020 12:13
1.протокол ззу старий.pdf
03 вересня 2020 12:13
1.протокол ззу 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

ТОВ Креативна фабрика Вікторія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"
#40359521
Відхилено 7 405 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:55
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
Переможець 7 406 111,11
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Креативна фабрика Вікторія
#40178963
7 406 111,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2023 18:15
вікторія угода 7.pdf зміни до договору
30 грудня 2023 18:11
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:01
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2022 13:25
додаткова угода креативна фабрика вікторія 5.pdf зміни до договору
02 грудня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:51
руська угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2021 17:09
дод угода руська.pdf зміни до договору
04 листопада 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 11:37
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
07 липня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 18:33
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:09
договір.pdf укладений
25 вересня 2020 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору відповідно до п.4 п.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без зміни в бік збільшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML