Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Помідори свіжі та банани свіжі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Очікувана вартість
78 000,00 UAH
UA-2020-08-06-005255-c dbde32929ace40a7b4fa5bc68ce06520
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:15
Очікувана вартість: 78 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Помідори свіжі та банани свіжі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти Овруцької ОТГ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кілограми
банани свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10 ( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:26
Оголошення спрощена ПОМІДОР БАНАНИ 2.docx
06 серпня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:26
Оголошення спрощена ПОМІДОР БАНАНИ 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 69 600,00
UAH з ПДВ
69 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 71 600,00
UAH з ПДВ
71 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 11:10
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:00
ХАССП ISO.pdf
13 серпня 2020 11:00
Статут.pdf
13 серпня 2020 11:00
Статистика.pdf
13 серпня 2020 11:00
сертифікат на аудит.pdf
13 серпня 2020 11:00
свідоцтво лінькова.pdf
13 серпня 2020 11:00
Рішення 20.pdf
13 серпня 2020 11:00
рішення 5.pdf
13 серпня 2020 11:00
потужності.PDF
13 серпня 2020 11:00
паспорт код.pdf
13 серпня 2020 11:00
опис до Статуту.pdf
13 серпня 2020 11:00
Наказ на директора.pdf
13 серпня 2020 11:00
договір СЕС.pdf
13 серпня 2020 11:00
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 11:00
виписка зЄДР.pdf
13 серпня 2020 11:00
Акт СЕС.pdf
13 серпня 2020 11:00
цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 11:00
технічні вимоги.pdf
13 серпня 2020 11:00
проект договір.pdf
13 серпня 2020 11:00
пояснювальна записка.pdf
13 серпня 2020 11:00
лист санкції.pdf
13 серпня 2020 11:00
лист сан.паспорти.pdf
13 серпня 2020 11:00
лист згода з договором.pdf
13 серпня 2020 11:00
лист довкілля.pdf
13 серпня 2020 11:00
лист (16 ЗДО).pdf
13 серпня 2020 11:00
код до Статуту.pdf
13 серпня 2020 11:00
інформація ст 17.pdf
13 серпня 2020 11:00
Довідки щодо підпису.pdf
13 серпня 2020 11:00
довідка працівників.pdf
13 серпня 2020 11:00
довідка потужностей.pdf
13 серпня 2020 11:00
довідка МТБ.pdf
13 серпня 2020 11:00
довідка ГМО.pdf
13 серпня 2020 11:00
довідка бенефіціар.pdf
13 серпня 2020 11:00
гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 11:38
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:37
Помідори , банани.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Переможець 69 600,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
69 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 19:27
Дод угода 4 дог301.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 19:26
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 17:10
Дод угода 3 дог 301.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 17:09
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 16:15
Дод угода 2 помідори банани.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 09:10
Дод угода 1 помідор банан.PDF зміни до договору
21 серпня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:03
Договір 301.PDF укладений
21 серпня 2020 09:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 20 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 301 від 21 серпня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 301 від 21 серпня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару з ПДВ 69600 грн 00 коп (шістдесят девять тисяч шістсот грн 00 коп) з них серпень - вересень 2020 року - 20 000 грн.00 коп.(двадцять тисяч грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, жовтень – грудень 2020 року – 49 600 грн.00 коп. (сорок девять тисяч шістсот грн.00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 12 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 301 від 21 серпня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 301 від 21 серпня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару з ПДВ 69600 грн 00 коп (шістдесят девять тисяч шістсот грн 00 коп) з них серпень - жовтень 2020 року - 32 000 грн.00 коп.( тридцять дві тисячі грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, листопад – грудень 2020 року – 37 600 грн.00 коп. ( тридцять сім тисяч шістсот грн.00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з збільшенням наявних кошторисних призначень в сумі 12 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №3 (далі - додаткова угода) до договору № 301 від 21 серпня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 301 від 21 серпня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару з ПДВ 69600 грн 00 коп (шістдесят девять тисяч шістсот грн 00 коп) з них серпень - листопад 2020 року - 44 000 грн.00 коп.( сорок чотири тисячі грн.00 коп.) з ПДВ – наявні кошторисні призначення, грудень 2020 року – 25 600 грн.00 коп. ( двадцять п’ять тисяч шістсот грн.00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції після 19.04.2020р.), п.6.2.3, п.1.3 даного договору, в зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 29424,85 грн.(в т.ч. зменшенням наявних кошторисних призначень на 3824,85 грн.) , сторони уклали додаткову угоду №4 (далі - додаткова угода) до договору № 301 від 21 серпня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 175,15
UAH (в тому числі ПДВ 6 695,86 UAH)