Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція ПС 150/35/10 кВ ПС «Ф-1», в частині заміни трансформатора №6 типу ТДТН-63000 150/35/10 кВ)
Очікувана вартість
4 347 492,00 UAH
UA-2020-08-06-005216-c c3f9baea9dbf423a8bc6202a5e3fc1f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

(061) 225-36-10 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
(061) 225-36-10
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 14:00
Очікувана вартість: 4 347 492,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 737,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція ПС 150/35/10 кВ ПС «Ф-1», в частині заміни трансформатора №6 типу ТДТН-63000 150/35/10 кВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Діагональна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору По письмовому зверненню «Підрядника» здійснення авансового платежу в розмірі 50 % від ціни Договору протягом 30 календарних днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості Замовника. Аванс 30 Календарні 50
Виконання робіт Здійснення остаточного розрахунку - протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - виконання Підрядником робіт на суму здійсненої Замовником передоплати та оформлення документів, зазначених у п.4.2 цього договору, - підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), акту приймання-передачі змонтованого устаткування, - реєстрації Підрядником в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

працівники
Дата подання: 11 серпня 2020 17:16
ТД передбачено надання Копій свідоцтв персоналу про професійне навчання та на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте робочі (виробничі) спеціальності відповідно до КЗпП не зобовязані надавати при працевлаштуванні копії своїх атестатів, дипломів, тощо. Тому за такими професіями документ про освіту відсутній. За робочими спеціальностями є тілько посвідчення, протоколи тощо на право виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо внести відповідні зміни відносно Копій свідоцтв персоналу про професійне навчання відповідно до КЗпП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Технічне питання
Дата подання: 11 серпня 2020 17:23
При виконанні робіт не планується застосовувати Газополум'яні роботи. Просимо викрестили вказані роботи з п. 3.3. Додатку 3 до Оголошення.
Відповідь відсутня
Технічне питання
Дата подання: 11 серпня 2020 17:24
При виконанні робіт не планується застосовувати Газополум'яні роботи. Просимо викрестили вказані роботи з п. 3.3. Додатку 3 до Оголошення.
Відповідь відсутня
Технічне питання
Дата подання: 11 серпня 2020 17:24
При виконанні робіт не планується застосовувати Газополум'яні роботи. Просимо викрестили вказані роботи з п. 3.3. Додатку 3 до Оголошення.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ" 2 648 400,00
UAH з ПДВ
2 648 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 11:25
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:22
Пропозиція.pdf
17 серпня 2020 11:22
План виконання робіт.pdf
17 серпня 2020 11:22
Ліцензія 2016 нова.pdf
17 серпня 2020 11:22
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 серпня 2020 11:22
Кошторис ПС Ф1.zip
17 серпня 2020 11:22
ДЦ.pdf
17 серпня 2020 11:22
Договір Укрекскавація.pdf
17 серпня 2020 11:22
Договір НЕСС Сервіс.pdf
17 серпня 2020 11:22
Договір Кардаш І.В. .pdf
17 серпня 2020 11:22
4.6. Довідка про санкції.pdf
17 серпня 2020 11:22
4.5.1. Звітність.pdf
17 серпня 2020 11:22
2.4. Довідка персонал.pdf
17 серпня 2020 11:22
1.2. Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"
#36830374
Переможець 2 648 400,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 11:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"
#36830374
2 648 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 12:37
ЗВІТ про виконання договору 380920.pdf укладений
09 квітня 2021 12:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
ДУ 2 ПС Ф-1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
СПЗ_Повідомлення про внесення змін до договору (ДУ №2) (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:03
ДУ 1 Ф-1 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:02
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).docx зміни до договору
02 жовтня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:50
Договір 380920 від 07.09.2020.pdf укладений
07 вересня 2020 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 380920
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 380920
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 028 142,38
UAH (в тому числі ПДВ 338 023,73 UAH)