Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-05 Контрольно-пропускний пункт «Майдан Копищенський» - Олевськ - Ємільчине - /Р-49/ км 0+000 – км 41+804 (окремими ділянками), км 46+370 – км 73+352 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
Очікувана вартість
4 109 851,00 UAH
UA-2020-08-06-005120-c 33b73a348d464675a47e6fc773e96471
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 серпня 2020 14:33
Очікувана вартість: 4 109 851,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 549,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області Т-06-05 Контрольно-пропускний пункт «Майдан Копищенський» - Олевськ - Ємільчине - /Р-49/ км 0+000 – км 41+804 (окремими ділянками), км 46+370 – км 73+352 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Т-06-05 Контрольно-пропускний пункт «Майдан Копищенський» - Олевськ - Ємільчине - /Р-49/ км 0+000 – км 41+804 (окремими ділянками), км 46+370 – км 73+352 (окремими ділянками), _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 17:02
Проект договору.doc
06 серпня 2020 17:02
ТД поточний дрібний Т-06-05.doc
06 серпня 2020 17:02
Додатки до ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 837 254,14
UAH з ПДВ
3 837 254,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 4 078 651,20
UAH з ПДВ
4 078 651,20
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 4 109 482,80
UAH з ПДВ
4 109 482,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:41
11.Проект договору.pdf
20 серпня 2020 16:41
6.Гарантійний лист.pdf
20 серпня 2020 16:41
2.Тендерна пропозиція.pdf
20 серпня 2020 16:41
0.Реєстр.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 13:54
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:51
Інформація по банкрутству
09 вересня 2020 12:27
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:13
транспортна схема
09 вересня 2020 12:13
розрахунки 1-4
09 вересня 2020 12:13
розрахунок розміру зп
09 вересня 2020 12:13
розрахунок ЗВВ
09 вересня 2020 12:13
рахунок на асфальт
09 вересня 2020 12:13
обєктний кошторис
09 вересня 2020 12:13
локальний кошторис
09 вересня 2020 12:13
копія договору ШЬУ 58
09 вересня 2020 12:13
копія договору з УРАРТУ
09 вересня 2020 12:13
документи АБЗ
09 вересня 2020 12:13
договірна ціна
09 вересня 2020 12:13
відомість трудомісткості
09 вересня 2020 12:12
відомість ресурсів
09 вересня 2020 12:12
видаткова накладна дизель
09 вересня 2020 12:12
видаткова накладна бензин
04 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 14:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:38
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:36
37 Технічне завдання.pdf
21 серпня 2020 17:36
36 Проект договору.pdf
21 серпня 2020 17:36
35 Копія ліцензії.pdf
21 серпня 2020 17:36
16 Довідка лабораторія.pdf
21 серпня 2020 17:36
32 Копія статуту.pdf
21 серпня 2020 17:36
29 Виписка ЄДРПОУ.pdf
21 серпня 2020 17:36
2 Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 17:36
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 08:25
Електронний підпис
25 серпня 2020 07:49
77.imd
25 серпня 2020 07:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "Шляхбуд-5"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 3 837 254,14
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 09:42
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
Переможець 4 078 651,20
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 вересня 2020 10:41

Документи

01 вересня 2020 09:41
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - п. 3, п. 5 гр. 6 – не зазначено дату документу, підтверджуючого приналежність техніки; - п. 1, п. 2, п. 8, п. 9 гр. 6 – не вірно вказано номер договору про надання послуг; - п. 8 гр. 3 – невідповідність моделі асфальтоукладача згідно наданого договору про надання послуг. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
4 078 651,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 08:52
договір №108 від 14.09.20 поточний дрібний Т-06-05 Шляхбуд-5.pdf укладений
16 вересня 2020 08:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 065 893,20
UAH (в тому числі ПДВ 677 648,87 UAH)