Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Печерський район, бульв. Дружби Народів - пров. Філатова», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 732 663,60 UAH
UA-2020-08-06-004975-a 9e1cea2d0dbf4edb9812066125ae915b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецький Сергій Володимирович

+380444893327 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Білецький Сергій Володимирович
+380444893327
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:05
Очікувана вартість: 1 732 663,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 663,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками - начальник відділу проведення тендерних процедур Репецька Катерина Євгенівна, телефон: (044)489-33-27, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Українська мова. У випадку надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою Умова надання забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення у формі оригіналу електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог чинного законодавства)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт підземного пішохідного переходу за адресою: м. Київ, Печерський район, бульв. Дружби Народів - пров. Філатова», ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, код CPV – 45453000-7 за ДК 021:2015 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти з реєстраційного рахунку Замовника, відкритого в ДКСУ в м. Києві, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в (далі за текстом - Акт приймання виконаних будівельних робіт), Довідок про вартість виконаних робіт по формі №КБ-3 (далі за текстом - Довідка про вартість виконаних робіт). Оплата виконаних Робіт здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання актів здачі приймання робіт КБ-2в, КБ-3 Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:39
Додаток 6.docx.p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 5.docx.p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 4.docx.p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 3.docx.p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 2.docx.p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 1.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
ТД Кап ремонт Філатова 06.08.2020.docx
06 серпня 2020 14:22
Оголошення.docx
06 серпня 2020 14:22
ТД Кап ремонт Філатова.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Оголошення.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:39
Додаток 6.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 6.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 5.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 5.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 4.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 4.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 3.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 3.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 2.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 2.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:39
Додаток 1.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Додаток 1.docx (1).p7s
06 серпня 2020 14:22
ТД Кап ремонт Філатова 06.08.2020.docx
06 серпня 2020 14:22
Оголошення.docx
06 серпня 2020 14:22
ТД Кап ремонт Філатова.docx.p7s
06 серпня 2020 14:22
Оголошення.docx (1).p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД 1 696 794,36
UAH з ПДВ
1 688 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 1 703 544,23
UAH з ПДВ
1 694 880,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:45
Протокол загальних зборів
16 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:00
Довідка про дитячу працю
16 вересня 2020 15:00
Довідка корупція на ТОВ
16 вересня 2020 15:00
Довідка банкрутство
16 вересня 2020 14:59
Довідка ДФС
16 вересня 2020 14:59
Довідка МВС
08 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:44
Електронний підпис
21 серпня 2020 21:43
КАНБАНБУД 20439 p7s.7z
21 серпня 2020 21:43
4216.imd

Публічні документи

21 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:46
Електронний підпис
21 серпня 2020 15:45
Проект договору.pdf
21 серпня 2020 15:45
Санкції.pdf
21 серпня 2020 15:45
Дозвіл.pdf
21 серпня 2020 15:44
Ліцензія.pdf
21 серпня 2020 15:44
Персональні дані.pdf
21 серпня 2020 15:44
Про субпідрядника.pdf
21 серпня 2020 15:44
Гарантійний термін.pdf
21 серпня 2020 15:44
152.imd
21 серпня 2020 15:44
Цінова Філатова.pdf
21 серпня 2020 15:44
Працівники.pdf
21 серпня 2020 15:44
МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КАНБАНБУД

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
Переможець 1 688 100,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 15:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 16:33

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.), яка містить таблицю з інформацією про найменування машин, механізму, устаткування у формі, що вимагається п. 1 Додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Зазначена довідка не містить інформацію про наявність в учасника наступного обладнання/матеріально-технічної бази (у кількості не менше 1 одиниці): 1. Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг; 2. Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т]. Також інформація про наявність зазначеного обладнання відсутня в оборотно-сальдових відомостях по рахункам № 10, № 11 за 1 квартал 2020 року та договорі №06-08-2020 від 06 серпня 2020 р. 1.2. Зазначена вище довідка (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.) містить інформацію про наявність апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. На підтвердження інформації, внесеної у довідку у складі тендерної пропозиції учасника не надано документів, передбачених Додатком 6 до тендерної документації (договір від 06.08.2020 року №06-08-2020 згідно Переліку (додатку № 1 до договору) не містить інформації про марку таких техзасобів). 1.3. Зазначена вище довідка (вихідний № Т-01-10 від 14.08.2020 р.) містить інформацію про найменування машин, механізму, устаткування, які не відповідають вимогам замовника до обладнання/матеріально-технічної бази, викладеним у Додатку № 6 до тендерної документації 1.4. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку (вихідний № Т-01-15 від 14.08.2020 р.), яка містить таблицю з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у формі, що вимагається п. 2 Додатку № 6 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог тендерної документації довідка повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника, виконавця робіт, електрозварника (не менше двох працівників), електромонтера (не менше двох працівників), маляра (не менше двох працівників), Головного інженера проекту, спеціаліста з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації (із зазначенням посад), а на підтвердження інформації, викладеній у довідці, Учасник щодо осіб, інформація про яких внесена у довідку, повинен надати копію трудової книжки (копія трудової книжки може бути надана не в повному обсязі, але обов’язково надається сторінка з прізвищем, ім’ям по батькові працівника, сторінка з записом про прийом на роботу до Учасника). Надані у складі тендерної пропозиції учасника копії трудових книжок стосовно Цивколюка А.І., Юрчука С.В. не підтверджують наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр. Також відсутні трудові книжки Кобрина М.В. Циби В.М. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Порушено вимогу тендерної документації, а саме: п.1, 2 Додатку № 6 – у частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що відповідно до п.1. ч. 1 ст. 31 Закону є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документи/інформація, які підтверджують наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: 1. Термопенали з масою завантажувальних електродiв не бiльше 5 кг; 2. Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 49,05 кН [5 т] 3.2. Документи/інформація, які підтверджують наявність в учасника наступної матеріально-технічної бази: апарата для газового зварювання та різання марки ДОНМЕТ. 3.3. Документи/інформація, щодо відповідності машин, механізмів, устаткування, обладнання, інформація про яке надана учасником, вимогам замовника до такої матеріально-технічної бази, викладених у Додатку № 6 до тендерної документації. 3.4. Документи про наявність в учасника працівників, які займають посаду маляр 3.5. Копії трудових книжок Кобрина М.В. Циби В.М. Перерахована інформація/документи повинна бути надана із врахуванням вимог тендерної документації (Додаток № 6) до документального способу підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КАНБАНБУД
#41921327
1 688 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:15
ДУ 3 Філатова (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:23
ДУ 2 до Договору 186 від 28092020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:51
ДУ 1 Філатова.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:46
Договір 186 Філатова.pdf укладений
28 вересня 2020 16:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 12:10
266 322,32 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
16 грудня 2020 10:34
800 781,65 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
28 грудня 2020 14:40
344 292,49 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений
30 грудня 2020 12:51
102 731,44 UAH UA818201720344331001100028189
КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ"
UA133218420000026004053027087
ТОВ"КАНБАНБУД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Експертним звітом (позитивним) від 27.11.2020 №00-1009-20/КД ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 1 679 210,00 грн. (один мільйон шістсот сімдесят дев’ять тисяч двісті десять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% 279 868,33 грн. (двісті сімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят вісім гривень 33 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 4, № 5, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи звернення Підрядника від 15.12.2020 року № 222/3801. керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із необхідністю подовження строку виконання зобов'язань щодо виконання робіт Сторонами досягнуто згоду внести до Договору наступні зміни: 1. Викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Підрядник виконує Роботи згідно з Календарним графіком виконання робіт (Додаток № 2 до договору), який є невід’ємною частиною Договору. Початок виконання робіт 28 вересня 2020року. Строк виконання робіт 24.12.2020 року включно.» 2. Викласти Додаток № 2 до договору в новій редакції, що додається. 3. Ця Додаткова Угода разом з додатками до неї є невід'ємною частиною Договору № 186 від «28» вересня 2020р., складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, вступає в дію з моменту підписання.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток №1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається твердою ціною та становить 1 514 127,90 грн. (один мільйон п’ятсот чотирнадцять тисяч сто двадцять сім гривень 90 копійок), в тому числі ПДВ 20% 252 354,65 грн. (двісті п’ятдесят дві тисячі триста п’ятдесят чотири гривні 65 коп.).» 2. Викласти Додатки № 1, № 3, № 4, № 6 до договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 514 127,90
UAH (в тому числі ПДВ 252 354,65 UAH)