Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житлово-комунальний відділ Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 26161456 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл.Шибанкова, 11 |
Контактна особа: |
Юзипович Олена Володимирівна geokr2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 16:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 1 320 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 600,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Петренко б. 24-54 м. Покровськ Донецької області | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 16:51 |
ТД дороги вул. Петренко.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000095 ● 16eec61d8774494aa1188b6bed8468a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 20:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 №191
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 18.09.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
3.1 UA-2020-08-06-004964-c 06.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Урахувавши вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розроблена, затверджена та містить перелік складових, визначених ст. 22 Закону, а саме: зазначені технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та був передбачен критерій підтвердження інформації про застосування заходів із захисту довкілля при виконання послуг за предметом закупівлі( яку не регламентує п.5 ст.23 Закону). Основним критерієм визначення переможця був зазначений ціновий показник. П. 5. Ст..23 Закону визначено, що «замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством», такі критерії не стосуються надання послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття автодороги та не є обов'язковим критерієм, який повинен Замовник ураховувати при складанні тендерної документації, а лише може вимагати при необхідності. Тендерною документацією передбачено надання учасниками сканованих документів, які повинні бути належною якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. При оцінці тендерної пропозиції ФОП Тараско А.С., як учасника з наступною найбільш економічно вигідною пропозицією, нами в наданих ним сканованих копіях Свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів була прочитана в повному обсязі необхідна інформація, а саме: марка/тип/модель транспортних засобів (надалі – ТЗ), державний номер та власник ТЗ. На даний час відповідно до Розділу 3 Договору №158 від 14.09.2020 р. та ст.882 Цивільного Кодексу України, роботи за об'єктом «послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття автодороги по вул. Петренко б. 24-54 м. Покровськ Донецької області» виконані, прийняті в повному обсязі та сплачені у розмірі 1 022 000,00 грн. Враховуючи вищенаведене та відповідно до п.8 ст.8 Закону повідомляємо, що розірвати Договір №158 від 14.09.2020р. укладеного з ФОП Тараско А.С. на даний момент законних підстав не маємо.
2020-10-30 15:11:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА" |
1 315 000,00
UAH з ПДВ
|
970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАРАСКО АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" |
1 176 540,35
UAH з ПДВ
|
1 022 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" |
1 173 774,00
UAH з ПДВ
|
1 121 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАРАНДА ОЛЕКСАНДРА АНДРІЇВНА" #3426107648 |
Відхилено |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2020 14:55
|
ФОП "ТАРАСКО АНТОН СЕРГІЙОВИЧ" #3543704511 |
Переможець |
1 022 000,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2020 17:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 17:03
|
Договір №158.PDF | укладений |
14 вересня 2020 17:02
|