Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частин будівлі (заміна віконних блоків) в Половецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Половецьке, вул. Центральна, буд. 41»
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-08-06-004627-a 5e2ed839b0c4414b9bccd75b547cc746
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Каракузова

+380989287926 fran4ykok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ГРИШКОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42735489
Місцезнаходження: 13337, Україна , Житомирська обл., Бердичівський район, смт. Гришківці, вул. Червоний промінь, буд. 4
Контактна особа: Оксана Каракузова
+380989287926
fran4ykok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:34
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частин будівлі (заміна віконних блоків) в Половецькому закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Гришковецької селищної ради Бердичівського району Житомирської області за адресою: Житомирська обл., Бердичівський р-н, с. Половецьке, вул. Центральна, буд. 41»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, с.Половецьке, Бердичівського району, вул. Центральна,41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує підряднику аванс в розмірі 30% від вартості робітв т. ч. ПДВ до початку робіт на придбання будівельних матеріалів. З гідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019р. строком не більше трьох місяців. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:00
ТД.doc
06 серпня 2020 14:35
Лист-згода.docx
06 серпня 2020 14:35
Кваліфікаційні критерії.docx
06 серпня 2020 14:35
ТВ.doc
06 серпня 2020 14:35
Проект договору.docx
06 серпня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:00
ТД.doc
06 серпня 2020 14:56
ТД.doc
06 серпня 2020 14:35
ТД.doc
06 серпня 2020 14:35
Лист-згода.docx
06 серпня 2020 14:35
Кваліфікаційні критерії.docx
06 серпня 2020 14:35
ТВ.doc
06 серпня 2020 14:35
Проект договору.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 12:34
Кінець періоду оскарження: 24 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 24 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
13 серпня 2020 12:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 12:32
протокол.pdf