Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Соки фруктові та овочеві
Очікувана вартість
45 135,00 UAH
UA-2020-08-06-004614-a 8b75f12375274b2ea87e1843d5631dac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ющук Катерина Василівна

(03377) 23896 lbm.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42025698
Місцезнаходження: 44301, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул. Української Армії, буд. 2
Контактна особа: Ющук Катерина Василівна
(03377) 23896
lbm.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 13:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 13:57
Очікувана вартість: 45 135,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 451,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


поставка у 10 ЗЗСО
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2352 літр
Соки фруктові та овочеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44301, Україна, Волинська область, Любомльський район, за адресами закладів загальної середньої освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати визначені у договорі Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:02
Оголошення.doc
06 серпня 2020 14:02
Проєкт договору.docx
06 серпня 2020 14:02
ДОДАТОК 5Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА" 41 395,20
UAH з ПДВ
41 395,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
14 серпня 2020 11:20
Цінова пропоз соки Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Технічна спец соки Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Специфікація соки Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Проект дог соки Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Дов про вир соків Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Лист-згода на обр п д.pdf
14 серпня 2020 11:20
Дов про ліцензію Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Дов про санкції Люб_0001.pdf
14 серпня 2020 11:20
Дов про статут Люб.pdf
14 серпня 2020 11:20
Дов про ціну Люб ОТГ.pdf
14 серпня 2020 11:20
Копія рішення про ДРП.pdf
14 серпня 2020 11:20
Копія паспорту.pdf
14 серпня 2020 11:20
Ідентиф код.pdf
14 серпня 2020 11:20
Витяг з ПДВ.pdf
14 серпня 2020 11:20
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
Переможець 41 395,20
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 15:05

Документи

14 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЯРЕМА МИРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА"
#2745007960
41 395,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 серпня 2020 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 09:37
ДУ 3 сік.PDF зміни до договору
19 січня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:41
ДУ 2 сік.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:39
ДУ 1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:14
37.PDF укладений
19 серпня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Замовник та Постачальник домовились з 04 січня 2021 року поставку товарів по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - Фруктові та овочеві соки ( соки фруктові та овочеві) UA-2020-08-06-004614-a за укладеним договором № 37/2020 від 19.08.2020 року по спрощеній закупівлі здійснювати за адресами закладів дошкільної освіти Любомльської міської ради ( Перелік закладів міститься у Додатку № 1 до цієї Додаткової угоди ). 2.Пункт 5.7. Договору , Місце поставки товарів викласти в такій редакції: « 5.7. Місце поставки товарів з 04.01.2021 року здійснювати за адресами закладів дошкільної освіти». 3. Доповнити розділ 5. Умови поставки пунктом 5.8. у такій редакції: «5.8. Дія цього Договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у цьому Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.».
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 37/2020 від 19.08.2020 ( без посилань на фінансові зобов’язання) на термін, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - Фруктові та овочеві соки ( соки фруктові та овочеві) UA-2020-08-06-004614-a. 2.Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 37/2020 від 19.08.2020 року для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. В зв’язку з застосуванням пункту 1 вартість цієї Додаткової угоди на поставку Постачальником товару по предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 - Фруктові та овочеві соки ( соки фруктові та овочеві) UA-2020-08-06-004614-a складає: 8 272,00 грн. з ПДВ ( вісім тисяч двісті сімдесят два гривень) в тому числі ПДВ 1 378,67 грн. ( Специфікація додається). 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання та діє до повного використання коштів за даною додатковою угодою, але не довше до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 11 лютого 2021
Сума оплати за договором: 17 934,40
UAH (в тому числі ПДВ 2 989,07 UAH)