Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212634 /Н-26/ - Стара Гнилиця - Лиман - Нижній Бишкин км 0+000 - км 5+900; км 5+954 - км 8+300; км 8+421 - км 8+693; км 8+856 - км 9+111; км 9+200 - км 9+261; км 9+316 - км 12+900 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance О-212634 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 0+000 - km 5+900; km 5+954 - km 8+300; km 8+421 - km 8+693; km 8+856 - km 9+111; km 9+200 - km 9+261; km 9+316 - km 12+900 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
191 349 239,00 UAH
UA-2020-08-06-004589-a b71637d972f344e790b70a58b1d7d00c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрієва Катерина Сергіївна

+380505751277 DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Дмитрієва Катерина Сергіївна
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Dmytriieva Kateryna
+380505751277
DMITRIEVA_TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 14:34
Очікувана вартість: 191 349 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 826 984,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1913490 UAH
Publication date: 06 серпня 2020 14:03
Enquiries until: 28 серпня 2020 10:00
Complaints submission until: до 03 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 191 349 239 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 826 985 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212634 /Н-26/ - Стара Гнилиця - Лиман - Нижній Бишкин км 0+000 - км 5+900; км 5+954 - км 8+300; км 8+421 - км 8+693; км 8+856 - км 9+111; км 9+200 - км 9+261; км 9+316 - км 12+900 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-212634 /Н-26/ - Stara Hnylytsia - Lyman - Nyzhnii Byshkyn km 0+000 - km 5+900; km 5+954 - km 8+300; km 8+421 - km 8+693; km 8+856 - km 9+111; km 9+200 - km 9+261; km 9+316 - km 12+900 (separate sections) in the Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування." Пiсляоплата 30 Робочі 0.549
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." та пункту 5.7. Договору "Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг." Пiсляоплата 30 Робочі 0.823
Дата подання заявки Пункт 5.34. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 29.588
Надання послуг Пункт 5.3. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 69.04

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-06-000011 ● f2218182fc9a482d902bf956e6908644
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.12.2020 № 238
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 02.12.2020 № 238
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-08-06-004589-а 06.08.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK1-5_2

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-07 15:32:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212634 /Н-26/ - Стара Гнилиця - Лиман - Нижній Бишкин км 0+000 - км 5+900; км 5+954 - км 8+300; км 8+421 - км 8+693; км 8+856 - км 9+111; км 9+200 - км 9+261; км 9+316 - км 12+900 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (з розробкою проектної документації) очікуваною вартістю 191 149 239,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-06-004589-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступної інформації:
Просимо вказати кількість (з наданням підтверджуючих документів) додаткових угод до договору про закупівлю послуг від 08.10.2020 № 35/10-20, укладеного між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Енерготепло».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-09 16:25:13

Відповідб на запит

На Ваш запит повідомляємо наступне.

Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повідомляє, що договір про закупівлю послуг від 08.10.2020р. №35/10-20 укладений між Державним підприємством «Дороги Харківщини» та Товариством з обмеженою відповідальність «ЕНЕРГОТЕПЛО» містить 3 (три) додаткові угоди.

Скан-копію договору з усіма додатками та усіма додатковими угодами додаємо до пояснення.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-08-06-004589-ab71637d972f344e790b70a58b1d7d00c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Енерготепло" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 вересня 2020 12:00

Документи

07 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:02
Документи переможця.pdf
04 вересня 2020 09:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:24
Субпідряд.pdf
04 вересня 2020 09:24
Проект догов.pdf
04 вересня 2020 09:24
Інші документи.pdf
04 вересня 2020 09:24
Гарант.лист.pdf
04 вересня 2020 09:24
Відпов.ст.17.pdf
04 вересня 2020 09:24
Працівники ІІ частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Працівники І частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Лабораторія.pdf
04 вересня 2020 09:24
Досвід ІІ частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Досвід І частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
АБЗ.pdf
04 вересня 2020 09:24
Аналогічні договора.rar
04 вересня 2020 09:24
Техніка.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком №2 Тендерної документації: I. УЧАСНИК НЕ ЗАЗНАЧИВ відповідну інформацію: У довідці від 04.09.2020р. №3093т транспортна схема не відповідає умовам Тендерної документації. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п.1.2 Додатку №2 Тендерної документації “Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку від 04.09.2020р. №3093т у новій редакції. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 ст. 29 та абз.5 пп.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

07 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:54
Банківська гарантія.rar
04 вересня 2020 16:54
8. Проект Договору.pdf
04 вересня 2020 16:54
7. Лист про повноваження.pdf
04 вересня 2020 16:54
1. Грантійний лист.pdf
04 вересня 2020 16:54
2.6.11. Відгуки.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.2.4. Транспортна схема.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло" 175 000 000,00
UAH з ПДВ
175 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 187 522 254,00
UAH з ПДВ
187 522 254,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:02
Документи переможця.pdf
04 вересня 2020 09:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 09:24
Субпідряд.pdf
04 вересня 2020 09:24
Проект догов.pdf
04 вересня 2020 09:24
Інші документи.pdf
04 вересня 2020 09:24
Гарант.лист.pdf
04 вересня 2020 09:24
Відпов.ст.17.pdf
04 вересня 2020 09:24
Працівники ІІ частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Працівники І частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Лабораторія.pdf
04 вересня 2020 09:24
Досвід ІІ частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
Досвід І частина.pdf
04 вересня 2020 09:24
АБЗ.pdf
04 вересня 2020 09:24
Аналогічні договора.rar
04 вересня 2020 09:24
Техніка.rar

Публічні документи

08 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
08 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
07 вересня 2020 08:48
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
04 вересня 2020 16:54
Банківська гарантія.rar
04 вересня 2020 16:54
8. Проект Договору.pdf
04 вересня 2020 16:54
7. Лист про повноваження.pdf
04 вересня 2020 16:54
1. Грантійний лист.pdf
04 вересня 2020 16:54
2.6.11. Відгуки.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.2.4. Транспортна схема.pdf
04 вересня 2020 16:53
2.2.2. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерготепло"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енерготепло"
#39364348
Переможець 175 000 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Енерготепло"
#39364348
175 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 13:45
ДУ№4 до Договору №35_10-20.pdf укладений
25 грудня 2023 13:45
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:31
ДУ№3 до Договору №35-10-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:31
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 09:52
ДУ№2 до Договору №35-10-20 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:09
Договір №35-10-20.pdf укладений
09 жовтня 2020 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4. чинного Договору №35/10-20 про закупівлю послуг від 08 жовтня 2020 року: Пункт 3.1. Договору, Пункт 5.2. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 14.4. чинного ДОГОВОРУ №35/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 08 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. розділу 13. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 35/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 691 416,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 236,00 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №4 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №35/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 08.10.2020р.