Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів» код 66130000-0 за ДК 021:2015 (митне оформлення товарів)
Очікувана вартість
46 830,00 UAH
UA-2020-08-06-004418-a 48b7df0bfd57420c87ef319ba3144cfc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Квіткіна

+380442546680 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Наталія Квіткіна
+380442546680
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 14:44
Очікувана вартість: 46 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66130000-0: Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
66133000-1 Послуги з митного оформлення та розмитнення.
Митне оформлення товарів - Комплекс послуг з митного оформлення вантажів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66130000-0 — Брокерські послуги та пов’язані послуги на ринках цінних паперів і товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:49
Оголошення - митне оформлення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ 29 900,00
UAH з ПДВ
26 998,00
UAH з ПДВ
Документи
МП "Рокада" у формі ТОВ 36 000,00
UAH з ПДВ
26 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОЕР" 38 990,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙЛОК" 46 830,00
UAH з ПДВ
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ЗЕД" 36 000,00
UAH з ПДВ
35 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 14:15
1_Гарантійний лист.PDF
16 серпня 2020 14:15
4_Наказ_директор.pdf
16 серпня 2020 14:15
3_Рішення_директор.pdf
16 серпня 2020 14:15
2_ІД_право підпису.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ

МП "Рокада" у формі ТОВ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОЕР"

ТОВ "АЙЛОК"

ТОВ "СЕРВІС ЗЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЕНЕДИК МАКСИМ ІГОРОВИЧ
#3331112456
Відхилено 26 998,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:03
МП "Рокада" у формі ТОВ
#19488642
Переможець 26 999,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МП "Рокада" у формі ТОВ
#19488642
26 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:42
повідомлення ДУ 2 53.20-193 МП ТОВ Рокада ч.6 ст.41.docx зміни до договору
08 грудня 2020 15:39
53.20-193 ДУ№2.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:39
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 10:57
повідомлення ДУ1 53.20-193 МП ТОВ Рокада п.5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
04 вересня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:54
53.20-193.pdf укладений
03 вересня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 53.20-193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 53.20-193
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 1 799,92
UAH (в тому числі ПДВ 299,99 UAH)