Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Міської ради міста Кропивницького |
Код ЄДРПОУ: | 23227605 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКА ОБЛАСТЬ/М.КРОПИВНИЦЬКИЙ, вул. Велика Перспективна, 41, каб. 410 |
Контактна особа: |
Хоменко Сергій Анатолійович 0522246658 ukb@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:47 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 6 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Нове будівництво об'єкта благоустрою (сквер "Жадівський") по вул. Героїв України"
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник надає підряднику попередню оплату відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Розмір попередньої становить 30% вартості від бюджетного призначення на відповідний рік. Генпідрядник протягом двох місяців з дня надходження коштів попередньої оплати підтверджує їх використання за призначенням згідно з формами КБ-2В, КБ-3 за звітний період. По закінченні двомісячного терміну Генпідрядник надає підтверджуючі документи щодо використання авансу. У разі не надання таких документів Генпідрядник повертає Замовнику не використану суму авансу. Попередня оплата по Об’єкту може надаватися тільки у разі відкриття Підрядником в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку рахунку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на придбання матеріально-товарних цінностей, будівельних матеріалів та послуг" | Аванс | 60 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником в межах фактичних надходжень зі спеціального фонду міського бюджету у відповідному місяці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 15:46 |
4.1 Додаток № 6.pdf | |
06 серпня 2020 15:46 |
4. Тендерна документація Жадівськйи.pdf |
Скарги до процедури
Дата подання: 16 вересня 2020 11:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000018 ● 2189c7120b88487aae2bfd8dcafa7900
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 14:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2020 № 59
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.09.2020 № 59
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-08-06-004262-с 06.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-28 11:39:25
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Нове будівництво об'єкта благоустрою (сквер "Жадівський") по вул. Героїв України" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-08-06-004262-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
Чому при проведенні вищезазначеної процедури закупівлі Вами неправомірно відхилено тендерну пропозицію малого приватного підприємства «Тарон» (далі – МПП «Тарон»), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною ?
Так, підставою для відхилення тендерної пропозиції МПП «Тарон» згідно протоколу засідання тендерного комітету від 08.09.2020 № 81-20 визначено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - учасник не надав в складі тендерної пропозиції лист – гарантію про намір укласти договір з субпідрядником в обсязі до 20 % від вартості укладеного договору (у разі залучення субпідрядника при подальшому виконанні договору).
Проте, проведеним аналізом відповідності тендерної пропозиції МПП «Тарон» вимогам тендерної документації встановлено слідуюче.
Відповідно до частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники, у складі тендерної пропозиції, зобов’язані завантажити документи з інформацією про субпідрядника(ків) відповідно до Додатку 4 та пункту 7 розділу 3 до цієї тендерної документації, інші документи, передбачені вимогами цієї тендерної документації – згідно Додатку 3.
Пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками листа-гарантії в довільній формі про намір укласти договір з субпідрядниками в обсязі до 20 % від вартості укладеного договору (у разі залучення субпідрядника при подальшому виконанні договору).
У Додатку 4 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: у разі залучення субпідрядника(ків) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю учасник повинен надати довідку (за встановленою формою), яка містить інформацію про таких субпідрядників.
На виконання вищевказаних вимог Замовника, МПП «Тарон» у складі своєї тендерної пропозиції надав Лист – пояснення від 20.08.2020 № 6, яким повідомлено, що у разі акцепту даної пропозиції та укладання договору по даній закупівлі, залучення субпідрядних організацій в обсязі не менш ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю не планується та в обсязі меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, також, не планується.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, МПП «Тарон» не порушив вимоги частини 1 розділу 3 тендерної документації, Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-30 16:22:41
про зупинення рішення про початок моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2020 62
Кропивницький
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, і з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги в електронній системі закупівель ID: UA-2020-08-06-004262-c.c1
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-08-06-004262-с, прийняте наказом Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 23.09.2020 № 59 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дані зауваження прийняті до відома. Повідомляємо про недопущення даних зауважень в подальших процедурах закупівель.
2020-10-19 15:13:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАР КРАФТ" |
6 670 000,00
UAH з ПДВ
|
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале приватне підприємство "Тарон" |
6 279 372,00
UAH з ПДВ
|
5 669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" |
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАР КРАФТ" #41589299 |
Рішення скасоване |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 13:58
|
|
Мале приватне підприємство "Тарон" #13758371 |
Рішення скасоване |
5 669 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 15:57
|
ТОВ "АЛЬФА БУДМАРКЕТ" #38436051 |
Рішення скасоване |
6 590 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 11:14
|
ТОВ "СТАР КРАФТ" #41589299 |
Відхилено |
3 990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 15:50
|
|
Мале приватне підприємство "Тарон" #13758371 |
Переможець |
5 669 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:21
|
23. Додаткова угода від 12.12.2023 року № 7-21-20 (Продовженя строку дії договору до 31.12.24).pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:00
|
22.1 Додаткова угода від 22.12. 2022 року № 6-21-20 (Продовженя строку дії договору до 31.12.23).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:50
|
21.1 Додаткова угода від 22.12.2021 року № 5-21-20 (Продовженя строку дії договору).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 17:09
|
16.1 Договір генпідряду від 19.10.2020 року № 21-20.pdf | укладений |
19 жовтня 2020 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/21-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6/21-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 21-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7/21-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |