Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СРV): 39830000-9-Продукція для чищення (засіб для миття скла,засіб для прибирання, засіб для миття посуду,санітарно/гігієнічний засіб гель «Сантрі-Мілам», миючий гель «Domestos», чистячий гель для унітазів «Туалетне каченя», чистячий порошок «Gala», порошок для прання автомат «Gala»,порошок для прання «Ariel», ополіскувач «Silan», засіб для помякшення води «Calgon», засіб чистячий Unox (набір))
Очікувана вартість
49 370,00 UAH
UA-2020-08-06-004235-c c0c1d62d377447a0978a82d63914257d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Третяк Юлія Юріївна

+380612526286 zp.inter4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціалізована школа - інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Козацький ліцей"" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20508841
Вебсайт: http://internat4.ucoz.net
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Контактна особа: Третяк Юлія Юріївна
+380612526286
zp.inter4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 49 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 247,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
засіб для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
47 шт
засіб для прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
162 шт
засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
24 шт
санітарно/гігієнічний засіб гель «Сантрі-Мілам»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
84 шт
миючий гель «Domestos»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
74 шт
чистячий гель для унітазів «Туалетне каченя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
376 шт
чистячий порошок «Gala»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
170 шт
порошок для прання автомат «Gala»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
16 шт
порошок для прання «Ariel»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
6 шт
ополіскувач «Silan»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
6 шт
засіб для помякшення води «Calgon»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1 комплекти
засіб чистячий Unox (набір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Щаслива, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 вересня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:45
проект договора.docx
06 серпня 2020 15:45
оголошення моющие (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 48 102,00
UAH з ПДВ
48 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:06
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:06
ISO укр.PDF
14 серпня 2020 16:06
CЕС ч 2.pdf
14 серпня 2020 16:06
Статут (нова редакція).PDF
14 серпня 2020 16:06
СЕС ч 3.pdf
14 серпня 2020 16:06
СЕС ч 1.pdf
14 серпня 2020 16:06
Санкції.jpg
14 серпня 2020 16:06
Санкції, ст 236 ГКУ.jpg
14 серпня 2020 16:06
Рішення Гуменюк.PDF
14 серпня 2020 16:06
Пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:06
Пояснення.jpg
14 серпня 2020 16:06
пояснення ліцензія.jpg
14 серпня 2020 16:06
Письмова згода.jpg
14 серпня 2020 16:06
Наказ Гуменюк.PDF
14 серпня 2020 16:06
Лист -довідка.pdf
14 серпня 2020 16:06
Копія видаткової.jpg
14 серпня 2020 16:06
Згода з договором.jpg
14 серпня 2020 16:06
договір _30.20.pdf
14 серпня 2020 16:06
Довідка банк на 07.07.20.pdf
14 серпня 2020 16:06
Гарантійний лист.jpg
14 серпня 2020 16:06
Витяг ПДВ.PDF
14 серпня 2020 16:06
виписка.PDF
14 серпня 2020 16:06
Анкета учасника.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Переможець 48 102,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 17:02

Документи

18 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:56
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
48 102,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
18 серпня 2020 16:56
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:33
звіт укладений
22 січня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 10:07
1 (11).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 08:30
1.jpeg.jpeg зміни до договору
05 жовтня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 15:04
договір укладений
26 серпня 2020 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 116
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 165,28
UAH (в тому числі ПДВ 6 860,88 UAH)