Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси )
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-06-004220-a c5f0b54da8854bd9985a43e8e4383241
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Ліфінцев

+380987359363 shev4enko14@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Хрестівської сільської ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 24755720
Місцезнаходження: 75223, Україна , Херсонська обл., Чаплинський р-н, с. Шевченка, вул. Шкільна, 30
Контактна особа: Володимир Ліфінцев
+380987359363
shev4enko14@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75223, Україна, Херсонська область, с.Шевченка, с.Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні комплекси ) Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:47
додаток 3.docx
06 серпня 2020 16:47
додаток 1.docx
06 серпня 2020 16:47
протокол.doc
06 серпня 2020 16:47
додаток 2.docx
06 серпня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 16:47
додаток 3.docx
06 серпня 2020 16:47
додаток 1.docx
06 серпня 2020 16:47
протокол.doc
06 серпня 2020 16:47
додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 06 серпня 2020 13:45
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:30
Прохання завантажити документацію
Відповідь: документацію завантажено
Тендер
Дата подання: 09 серпня 2020 13:00
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:46
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь:
Доброго дня. Згідно вимог Додатку 2 Постачальник забезпечує доставку монтаж та введення в експлуатацію пропонованого обладнання
Тендер
Дата подання: 09 серпня 2020 15:01
Дата відповіді: 10 серпня 2020 10:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропоновані учасником характеристики не повинні відрізнятися від вимог що викладенні у Додатку 2 Тендерної документації. Вони можуть бути аналогічними або кращими.
Порада
Дата подання: 11 серпня 2020 13:27
Дата відповіді: 12 серпня 2020 10:44
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що налаштування мультимедійного обладнання повинно здійснюватися кваліфікованими спеціалістами, які наявні в штаті Учасника! Це забезпечить безпечність та якість встановлення мультимедійного обладнання. Радимо додати до документації Вимогу про надання: Допуску до електробезпеки осіб, що будуть здійснювати монтаж та налаштування інтерактивних комплексів. Обовʼязково підтвердити наявність в штаті осіб, що будуть здійснювати налаштування. Рекумендуємо додати вимогу щодо обовʼязкового надання «Гарантійного листа від виробника і програмного забезпечення про проведення виробником майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим спікером з обов’язковим наданням сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання, виданого органами Міністерства освіти і науки України. А також надати сертифікат спікера, виданого розробникам програмного забезпечення.” Це дає Вам можливість отримати змістовний майстер-клас для Ваших вчителів по користуванню інтерактивним обладнання. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» \ зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником в першу чергу закуповується товар, тому вимога щодо надання специфічних документів для виконання робіт, тобто послуг є недопустимою.
Враховуючи вищесказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-004220-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 11 серпня 2020 13:22
Вимога
Шановний Замовник!
просимо внести зміни до пунктів :
2.6. Учасник повинен надатикопіїсвідоцтва про визнаннявідповідностіпедагогічнимвимогам на інтерактивний комплекс АБО на їх окремо кожну складову !!! виданий відповідним органом МіністерстваосвітиУкраїни (ДНУ «Інститутмодернізаціїзмістуосвіти»)

2.7. Копія чинного на дату поданнясертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексів. АБО на їх окремо кожну складову !!

Так як ви зазначали в інших пунктах вимоги щодо надання документів,адже це є дискримінаційною вимогую тому що на ринку є лише один постачальник який може надати документ на інтерактивний комплекс, а це звужує коло учасників і суперечить чинному законодавству.

2.8. Гарантійний лист відвиробника мультимедійних комплексів ( статус виробника інтерактивних комплексів підтверджується наданням копії титульної сторінки ТУ на виробництво мультимедійногообладнання) щодонаданняофіційноїгарантії та безкоштовнігарантійніремонтні та обслуговуючі роботи протягом гарантійноготерміну

А також ,вимагаємо виключити цю вимогу адже це також є дисримінаціною вимогою , про що ми зазначили вище!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2020 10:55
Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» \ зі змінами (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети».
В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Вимога щодо надання ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на виробництво інтерактивних комплексівне є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України.
Враховуючи вищесказане зміни до тендерної документації вноситися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА 387 240,00
UAH з ПДВ
387 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2020 11:40
Сec бфп новий.pdf
20 серпня 2020 11:40
Epson L4150, L4160, L6170, L6160 new.pdf
20 серпня 2020 11:40
дійсність ТУ та ССЕС.PDF
20 серпня 2020 11:40
СЕС Кабінети.pdf
20 серпня 2020 11:40
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІ-ПРО.ЮА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІ-ПРО.ЮА
#43080587
Переможець 387 240,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА
#43080587
387 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 14:23
img20200907_11560112.pdf укладений
07 вересня 2020 14:18