Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Перемоги,18 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
485 000,00 UAH
UA-2020-08-06-004058-c dc1a73bbc3c44a8d96e475368cf8fec2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельнік Олена Вадимівна

380444270340 ukbshrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470154
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул.Богдана Хмельницького,24
Контактна особа: Мельнік Олена Вадимівна
380444270340
ukbshrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 485 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 документації,код ЄДРПОУ 37470154, місцезнаходження Замовника: вул.Кирпоноса,12, м.Київ,І категорія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: проспект Перемоги,18 у Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання виконаних робіт при наявності відповідного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 4 Інформаційна довідка про обстеження об'єкту.doc
06 серпня 2020 15:32
Документація.doc
06 серпня 2020 15:32
ДОДАТОК 2 Форма пропозиції.doc
06 серпня 2020 15:32
ДОДАТОК 3 Технічне завдання.doc
06 серпня 2020 15:32
ДОДАТОК 1 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс для придбання матеріалів - попередня оплата
Дата подання: 07 серпня 2020 08:32
Дата відповіді: 07 серпня 2020 10:01
Відповідно до постанови від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України встановлена попередня оплата. Розмір та строк попередньої оплати, регламентнується пунктами 1 та 2 цієї постанови. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Прошу Вас вказати чи Замовник виконає постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України в частині авансування робіт, тоб-то чи переможець торгів отримає попереднью оплату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні договором не передбачено попередня оплата та аванс
Аванс для придбання матеріалів
Дата подання: 07 серпня 2020 11:42
Дата відповіді: 07 серпня 2020 13:15
Шановний ЗАМОВНИК, мене, як учасника торгів,не задовільнила Ваша відповідь. Ваша відповідь не повна. Прошу Вас роз’яснити : на яким законодавчим актом Замовник скасував Постанову від 4 грудня 2019 р. № 1070 Кабінету Міністрів України про про попередню оплатау (авансування робіт). Якщо Замовник не скасував Постанову № 1070 Кабінету Міністрів України, прошу зкорегувати умови оплати робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник може надати аванс але не зобов'язаний.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пеленг 475 747,20
UAH з ПДВ
475 747,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 09:05
13 Проект договору.pdf
14 серпня 2020 09:05
12 Лист про аванс.pdf
14 серпня 2020 09:05
10 Лист про ліцензію.pdf
14 серпня 2020 09:05
9.1 Фото Перемоги 18.pdf
14 серпня 2020 09:05
19 Аналогічні договори.pdf
14 серпня 2020 09:05
7 Довідка з ДФС.pdf
14 серпня 2020 09:05
5.2 Наказ N2-17.pdf
14 серпня 2020 09:05
5.1 Протокол N2-17.pdf
14 серпня 2020 09:05
16 Пропозиція.pdf
14 серпня 2020 09:05
3.2 Статут.pdf
14 серпня 2020 09:05
3.1 Опис для статуту.pdf
14 серпня 2020 09:05
3 Довідка про Статут.pdf
14 серпня 2020 09:05
2 Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Пеленг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пеленг
#30419243
Переможець 475 747,20
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 16:47

Документи

17 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:46
531.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пеленг
#30419243
475 747,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:46
531.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 09:40
Додатки до ДУ2В517.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:39
ДУ2В517.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:09
Додатки до ДУ1В517.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:09
ДУ1В517.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 09:37
Додатки до догВ517.pdf укладений
01 вересня 2020 09:36
ДогВ517.pdf укладений
01 вересня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення договірної ціни після отримання позитивного експертного звіту
Номер договору про закупівлю: В-517
Договір:
Номер додаткової угоди: В-517,ДУ1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення договірної ціни після фактичного виконання робіт
Номер договору про закупівлю: В-517
Договір:
Номер додаткової угоди: В-517,ДУ2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 386 457,60
UAH (в тому числі ПДВ 64 409,60 UAH)