Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті "Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5б у с. Сінгури Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
59 642,40 UAH
UA-2020-08-06-003997-a d0e265d2302c45c8b512255960f3ac8b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кальченко Іван Вікторович

+380939654149 David16.04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Кальченко Іван Вікторович
+380939654149
David16.04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 13:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 13:23
Початок аукціону: 19 серпня 2020 11:53
Очікувана вартість: 59 642,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті "Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5б у с. Сінгури Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12444, Україна, Житомирська область, с.Сінгури, Шкільна 5б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту, актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської кошторисної документації Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 09:09
Оголошенняа амбулаторія сінгури (2).docx
06 серпня 2020 13:19
Договір з додатками _ копия.docx
06 серпня 2020 13:19
Тех Завд Сiнгури 4164 .xls
11 серпня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 09:09
Оголошенняа амбулаторія сінгури (2).docx
06 серпня 2020 13:19
Оголошенняа амбулаторія сінгури.docx
06 серпня 2020 13:19
Договір з додатками _ копия.docx
06 серпня 2020 13:19
Тех Завд Сiнгури 4164 .xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович 43 075,06
UAH з ПДВ
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія" 43 800,00
UAH з ПДВ
40 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2020 22:07
сертифікат.pdf
15 серпня 2020 22:07
паспорт.pdf
15 серпня 2020 22:07
іідентифікаційний.pdf
15 серпня 2020 22:07
диплом.pdf
15 серпня 2020 22:07
виписка.pdf
15 серпня 2020 22:07
відгук.pdf
15 серпня 2020 22:07
Листи.pdf
15 серпня 2020 22:07
Лист гарантія.pdf
15 серпня 2020 22:07
Довідки.pdf
15 серпня 2020 22:07
Наказ.pdf
15 серпня 2020 22:07
Відомість прокомпанію.pdf
15 серпня 2020 22:07
Технічне завдання.pdf
15 серпня 2020 22:07
Договір з додатками.pdf
15 серпня 2020 22:07
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

18 серпня 2020 12:48
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:46
Статут завірено.pdf
18 серпня 2020 12:46
Цінова пропозиція.pdf
18 серпня 2020 12:46
Статут Опис.pdf
18 серпня 2020 12:46
Статут опис завірено.pdf
18 серпня 2020 12:46
Диплом Богданов О.О..pdf
18 серпня 2020 12:46
Виписка з ЄДР завірено.pdf
18 серпня 2020 12:46
Диплом Черненко І.С..pdf
18 серпня 2020 12:46
Диплом Болтков.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
Переможець 40 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:29

Документи

25 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:26
Протокол рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Ільюк Василь Михайлович
#1790207355
40 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:28
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:26
Протокол рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:39
Електронний підпис укладений
02 грудня 2021 09:49
Додаткова угода _4 від 30.11.2021 р..pdf зміни до договору
02 грудня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 16:47
ДУ _3 від 07.06.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 16:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:01
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:00
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 11:42
ТН 64-20 Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 11:37
договір укладений
07 вересня 2020 10:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2020 12:02
21 248,99 UAH UA298201720344231015148091523
Департамент регіонального розвитку
UA903117440000026003055821057
ФОП "Iльюк Василь Михайлович"
Оплачений
18 грудня 2020 12:23
8 264,32 UAH UA298201720344231015148091523
Департамент регіонального розвитку
UA903117440000026003055821057
ФОП "Iльюк Василь Михайлович"
Оплачений
29 грудня 2020 12:46
9 014,78 UAH UA298201720344231015148091523
Департамент регіонального розвитку
UA903117440000026003055821057
ФОП "Iльюк Василь Михайлович"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ТН64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ТН 64-20 Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: ТН64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651, 654 Цивільного кодексу України та до п.9.1, 9.6 розділу 9 «ІНШІ УМОВИ» Договору №ТН64-20 від 02.09.2020 року, Сторони дійшли згоди: 1. Доповнити підпунктами 4.1.1., 4.1.2. пункт 4.1. розділу 4 «РОЗМІР І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» Договору наступного змісту: «4.1.1. Обсяг фінансування в 2020 році становить 38 528,09 грн (тридцять вісім тисяч п'ятсот двадцять вісім гривень 09 копійок) в т.ч. єдиний податок за ставкою 5%». «4.1.2. Обсяг фінансування в 2021 році становить 1471,91 грн (одна тисяча чотириста сімдесят одна гривня 91копійка) в т.ч. єдиний податок за ставкою 5%». 2. Додаток №3 «Календарний план робіт» викласти у новій редакції, що додається. 3. У зв’язку зі зміною реквізитів, Сторони погодили внести зміни до розділу 10 Договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: ТН64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Викласти пункти 4.1.2. та 4.2 розділу Договору в новій редакції. Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: ТН64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 726,97
UAH