Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
17 451,90 UAH
UA-2020-08-06-003975-c ad9115a0de5a4a76b00dddb49b056a3a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Байкова Ірина Петрівна

380961407091
380414863733
irina-zalizko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна психіатрична лікарня" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991464
Місцезнаходження: 11191, Україна , Житомирська обл., село Прилуки, вулиця Молодіжна, будинок 1а
Контактна особа: Байкова Ірина Петрівна
380961407091,380414863733
irina-zalizko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає умовам цього
Договору, документації та цінової пропозиції учасника. Товар, що постачається, повинен мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення або свідоцтва про реєстрацію, інструкції українською мовою, затверджені в установленому порядку, супроводжуватися документами щодо кількості, термінів придатності, найменування виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися документом який посвідчує якість товару.
Постачальник гарантує якість Товару, що постачається Замовнику за цим Договором. Гарантія
якості діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці. Постачальник зобов’язується у випадку продажі товару неналежної якості замінити товар,
визначений в Договорі товаром належної якості, протягом 5днів. Всі витрати пов’язані із
заміною товару неналежної якості несе Постачальник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Медичні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11191, Україна, Житомирська область, село Прилуки, вулиця Молодіжна, будинок 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

06 серпня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 17 451,90
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 15:33

Документи

06 серпня 2020 15:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:37
Договір.pdf укладений
06 серпня 2020 15:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 451,90
UAH (в тому числі ПДВ 251,99 UAH)