Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-06-003941-c 023a89c6292342408a7c90ed6a5ed5d4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 20:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:48
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28380 кілограми
ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 15:30
Тендерна документація.pdf
06 серпня 2020 15:30
Тендерна документація овочі та фрукти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000002 ● 41af754c7d254606ba1c769ab5e4b1a2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.09.2020 № 189

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.09.2020 № 189


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2020-08-06-003941-c, Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради, код ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Лист про виконання рішення Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 06.08.2020 № 2020/75-б; тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Царюк О.В.; протокол тендерного комітету Замовника щодо визначення ФОП Царюк О.В. переможцем від 26.08.2020 № 2020/81-б, укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т. Оголошення про проведення зазначених відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктом 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД (далі – розділ ІІ Порядку ТД) передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону. Крім того, пунктом 2.2 розділу ІІ Порядку ТД передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації, та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зазначені вимоги Законом не передбачено; - Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – розділ VI ТД) визначено підстави стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону; - пунктом 2 розділу VI ТД передбачено умови щодо строків укладання договору, які не відповідають умовам частини 6 статті 33 Закону; - у пункті 4 розділу VI ТД зазначено, що істотні умови зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та викладено в проекті Договору про закупівлю, що не відповідає вимогам статей 41 та 43 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 32, частини 6 статті 33, статей 41 та 43 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції учасника-переможця – ФОП Царюк О.В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, дослідженням зазначеної процедури встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III Інструкції ТД Замовником установлено необхідність надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із наданням довідки у довільній формі з копіями усіх договорів (із додатками), які вказані у довідці, та копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів (п. 2.1, 2.2 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). Також учасник має надати оригінали або копії відгуків, виданих суб’єктами господарювання, з якими було укладено договори, та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (п. 3.3 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Царюк О.В. в складі тендерної пропозиції не надано копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного вказаного у довідці договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Царюк О.В. не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерним комітетом КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР для усунення порушення було розірвано укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т., в односторонньому порядку, за яким складено додаткову угоду № 01 , що є невід’ємним додатком до договору від 15.09.2020 № 52/30-т. На ваші листи запити № 04-08-31-14/3952 від 30.09.2020р., та № 04-08-31-14/3953 від 30.09.2020р., згідно до частини дев’ятої статті 8 Закону, уразі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації електронній системі закупівель, службова ( посадова) особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усуненні замовником згідно висновку.

2020-10-01 10:51:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Царюк О.В. 261 440,00
UAH з ПДВ
256 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СОЛПІТ" 271 990,00
UAH з ПДВ
256 857,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бован Олександр Іванович" 275 860,00
UAH з ПДВ
275 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 14:44
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:26
Довідка.zip
27 серпня 2020 12:26
5 Банкрутство.pdf
27 серпня 2020 12:26
4 Дозвіл.pdf
27 серпня 2020 12:26
1 корупция.pdf
27 серпня 2020 09:23
НОВА ЦП ОВОЧІ.pdf
22 серпня 2020 11:57
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:53
48 ЦП Д1.pdf
22 серпня 2020 11:53
47 АКТ санобробка 21082020.pdf
22 серпня 2020 11:53
40 Банк гарантія.pdf
22 серпня 2020 11:53
45 ДВ СВАМ .pdf
22 серпня 2020 11:53
38 Таб 1 порівняльна .pdf
22 серпня 2020 11:53
37 захист персон данні.pdf
22 серпня 2020 11:53
34 захист довкілля.pdf
22 серпня 2020 11:53
35 ст 17 раніше укл дог.pdf
22 серпня 2020 11:53
33 дозвіл.pdf
22 серпня 2020 11:53
32 ст 236.pdf
22 серпня 2020 11:53
31 санкциї.pdf
22 серпня 2020 11:53
30 гарант лист ст 17.pdf
22 серпня 2020 11:53
29 відповідність ст 17.pdf
22 серпня 2020 11:53
19 довідка авто.pdf
22 серпня 2020 11:53
18 довідка склад.pdf
22 серпня 2020 11:53
17 гарант лист.pdf
22 серпня 2020 11:53
16 анкета.pdf
22 серпня 2020 11:53
6 Оригінал статистика.pdf
22 серпня 2020 11:53
5 Завірений Витяг ЄДР.pdf
22 серпня 2020 11:53
4 Оригінал Витяг ЄД ПОД.pdf
22 серпня 2020 11:53
14 МК Царюк 04062021.pdf
22 серпня 2020 11:53
21 лист згода дог.pdf
22 серпня 2020 11:53
20 довідка працівник.pdf
22 серпня 2020 11:53
3 Оригінал Виписка ЄДР .pdf
22 серпня 2020 11:53
2 Оригінал паспорта.pdf
22 серпня 2020 11:53
1 Оригинал ІНН.pdf

Публічні документи

24 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
24 серпня 2020 13:47
24.Документи ДСТУ ISO.pdf
24 серпня 2020 13:47
21.Лист відгук овочі.PDF
24 серпня 2020 13:47
20.Виписка.pdf
24 серпня 2020 13:47
19.Витяг єдиний податок.pdf
24 серпня 2020 13:47
18.Проект договору.pdf
24 серпня 2020 13:47
16.Довідка.pdf
24 серпня 2020 13:47
14.Лист - гарантія.pdf
24 серпня 2020 13:47
12.Гарантійний лист.pdf
24 серпня 2020 13:47
5.Довідка про Учасника.pdf
24 серпня 2020 13:47
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Царюк О.В.

ПП "СОЛПІТ"

ФОП "Бован Олександр Іванович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
Переможець 256 850,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Царюк О.В.
#3041908989
256 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 10:55
ду 01 овочі.jpg укладений
01 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:43
договір 52-30 т.pdf укладений
18 вересня 2020 14:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 01 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 66 756,00
UAH
Причини розірвання договору: УПРАВЛІННЮ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Лист про виконання рішення Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Веселівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 06.08.2020 № 2020/75-б; тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Царюк О.В.; протокол тендерного комітету Замовника щодо визначення ФОП Царюк О.В. переможцем від 26.08.2020 № 2020/81-б, укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т. Оголошення про проведення зазначених відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримано вимоги пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема: - пунктом 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД (далі – розділ ІІ Порядку ТД) передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, чим не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону. Крім того, пунктом 2.2 розділу ІІ Порядку ТД передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7 Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації, та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зазначені вимоги Законом не передбачено; - Замовником у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону; - пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – розділ VI ТД) визначено підстави стосовно відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, які не відповідають підставам, визначеним статтею 32 Закону; - пунктом 2 розділу VI ТД передбачено умови щодо строків укладання договору, які не відповідають умовам частини 6 статті 33 Закону; - у пункті 4 розділу VI ТД зазначено, що істотні умови зазначаються відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону та викладено в проекті Договору про закупівлю, що не відповідає вимогам статей 41 та 43 Закону. Отже, дослідженням тендерної документації Замовника встановлено її порушення вимог пункту 11 частини 2 статті 22, частини 2 статті 24, статті 32, частини 6 статті 33, статей 41 та 43 Закону. Дослідженням тендерної пропозиції учасника-переможця – ФОП Царюк О.В. встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Так, дослідженням зазначеної процедури встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу III Інструкції ТД Замовником установлено необхідність надання документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, зокрема наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із наданням довідки у довільній формі з копіями усіх договорів (із додатками), які вказані у довідці, та копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів (п. 2.1, 2.2 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). Також учасник має надати оригінали або копії відгуків, виданих суб’єктами господарювання, з якими було укладено договори, та/або інші документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (п. 3.3 Таблиця 1 Додатку 2 до ТД). На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником-переможцем торгів ФОП Царюк О.В. в складі тендерної пропозиції не надано копії не менше 1 накладної (акту приймання-передачі) до кожного вказаного у довідці договору, що свідчить про його виконання, або офіційні листи замовників, що засвідчують укладання та виконання договорів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу III Інструкції ТД. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Царюк О.В. не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та підлягала відхиленню на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації чинному законодавству, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тендерним комітетом КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР для усунення порушення було розірвано укладений договір від 15.09.2020 № 52/30-т., в односторонньому порядку, за яким складено додаткову угоду № 01 , що є невід’ємним додатком до договору від 15.09.2020 № 52/30-т. На ваші листи запити № 04-08-31-14/3952 від 30.09.2020р., та № 04-08-31-14/3953 від 30.09.2020р., згідно до частини дев’ятої статті 8 Закону, уразі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації електронній системі закупівель, службова ( посадова) особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усуненні замовником згідно висновку.