Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення (омолоджувальне обрізування дерев твердих та м’яких порід; садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг
Очікувана вартість
1 701 990,00 UAH
UA-2020-08-06-003843-a 9ad009adb9d540e49a3de7d023c12660
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломка Сергій Іванович

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Соломка Сергій Іванович
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:14
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:14
Очікувана вартість: 1 701 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Омолоджувальне обрізування дерев; садіння хвойних, листяних дерев та кущів.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення (омолоджувальне обрізування дерев твердих та м’яких порід; садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за даним договором здійснюється Замовником в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавцяне пізніше 30 днів з моменту закінчення надання послуг на підставі рахунку та Акту приймання-передачі наданих послуг. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:05
ТД Озеленення 06.08.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 1 611 990,53
UAH з ПДВ
1 611 990,53
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 1 625 828,81
UAH з ПДВ
1 625 828,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 10:35
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:54
2 Дефектний акт 2 ч.pdf
24 серпня 2020 17:54
1 Дефектний акт 1ч.pdf
24 серпня 2020 17:33
Електронний підпис
24 серпня 2020 17:25
Свідоцтво Мирза Алієв.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 7 Довід.Працівники.pdf
24 серпня 2020 17:25
Чемісов Посвідчення (2).jpg
24 серпня 2020 17:25
Чемісов Посвідчення (1).jpg
24 серпня 2020 17:25
Локальний коштрис -3.pdf
24 серпня 2020 17:25
Локальний кошторис-2.pdf
24 серпня 2020 17:25
Локальний кошторис-1.pdf
24 серпня 2020 17:25
ІНН Косенко.pdf
24 серпня 2020 17:25
Д. 7 Проект договору.pdf
24 серпня 2020 17:25
Відомість ресурсів.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 20-28 Листи-згоди.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 16-19 Ст. 17.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 15 п.5 ч.1 ст.17.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 13 Субпідрядники.pdf
24 серпня 2020 17:25
Доповн. до додатку 3.pdf
24 серпня 2020 17:25
Камаз самосвал 02.pdf
24 серпня 2020 17:25
Камаз самосвал 01.pdf
24 серпня 2020 17:25
Техпаспорт ЗИЛ 131 ЗНГ.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 6 Матер.техн. база.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 5 Санкції.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 3 Вивіз гілок.pdf
24 серпня 2020 17:25
Вих. 2 Довкілля.pdf
24 серпня 2020 17:25
Д. 1 Тендерна пропозиц..pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:04
9 Виписка.rar
21 серпня 2020 18:04
7 Акти обстеження.rar
21 серпня 2020 18:04
6 Додатки до ТД.rar
21 серпня 2020 18:04
5 Договори.rar
21 серпня 2020 18:04
3 Проєкт договору.pdf
21 серпня 2020 18:04
1 Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#3458309920
Переможець 1 611 990,53
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#3458309920
1 611 990,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 10:02
ДУ №3 до договору №66.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 09:49
Локальний кошторис 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Локальний кошторис 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Дефектний акт.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Договірна Ціна.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Пояснювальна записка.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Відомість ресурсів.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Додаткова Угода №2 до Договору 66ВТ.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:45
ДУ №1 до Договору №66ВТ.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:45
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 13:23
Договір № 66ВТ від 17.09.2020.pdf укладений
17 вересня 2020 13:22
Локальний кошторис 1.pdf укладений
17 вересня 2020 13:22
Локальний кошторис 2.pdf укладений
17 вересня 2020 13:22
дефектний акт.pdf укладений
17 вересня 2020 13:22
Додатки до договору.pdf укладений
17 вересня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 13.5 Розділу 13 до Договору № 66 від 17.09.2020, Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, розшити і покращити асортимент посадкового матеріалу, а саме: додати саджанці листяних кущів сорту «Чубушник» та саджанці хвойних кущів сорту «Ялівець Козацький».
Номер договору про закупівлю: 66ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 13.5 Розділу 13 до Договору № 66 від 17.09.2020, Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме замінити найменування дерев твердих та м’яких порід, які підлягають омолоджувальному обрізуванню на дерева інших порід, аналогічних за розміром та об’ємом кубатури, у закладах: - Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 72; - КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) № 57 фізкультурно-здоровчого напряму" Криворізької міської ради; - КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 191" Криворізької міської ради; - КЗ "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 301" Криворізької міської ради; - КПНЗ «Станція юних техніків» Саксаганського району;
Номер договору про закупівлю: 66ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з перепрофілюванням та реорганізацією деяких закладів, Сторони дійшли згоди внести зміни до договору .
Номер договору про закупівлю: 66ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 611 990,53
UAH