Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання для інклюзивних груп (ноутбук, принтер, ламинатор, плівка для ламінування, акустична система) за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
35 000,00 UAH
UA-2020-08-06-003784-a 121ca62493c748de90b3e706bdf47c59
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Зайцева

+380985652020 dnz165mariupol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №165 "Катруся" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 25795526
Місцезнаходження: 87557, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Київська, 74
Контактна особа: Світлана Зайцева
+380985652020
dnz165mariupol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2020 17:00
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання для інклюзивних груп (ноутбук, принтер, ламинатор, плівка для ламінування, акустична система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87557, Україна, Донецька область, Мариуполь, вул.Київська,74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комплект комп’ютерного обладнання для інклюзивних груп Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:00
Оголошення №165.docx
06 серпня 2020 13:00
Додаток4 Договір.docx
06 серпня 2020 13:00
Додаток 3 Відповідність.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-06-003784-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 07 серпня 2020 09:55
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2020 11:09
Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.

Документи

10 серпня 2020 11:09
відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ 34 260,00
UAH з ПДВ
34 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 09:05
L3156_L3160_DoC _1_.pdf
31 серпня 2020 09:05
L3156_L3160_DoC.pdf
31 серпня 2020 09:04
4AA7-4136RUE.pdf
31 серпня 2020 09:04
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
31 серпня 2020 09:04
250 G7 HP.pdf
31 серпня 2020 09:04
Додаток4 Договір.pdf
31 серпня 2020 09:04
Гарантійний лист.pdf
30 серпня 2020 22:12
Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2020 16:11
Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2020 16:11
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
Переможець 34 260,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:21

Документи

31 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:19
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПРИХОДЬКО ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ
#2229521031
34 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 16:21
Електронний підпис
31 серпня 2020 16:19
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:26
Договор №165.pdf укладений
24 листопада 2020 14:34