Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
123 937,66 UAH
UA-2020-08-06-003675-a 2002db7d6c7742c5954a2fdefcccafda
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Дмитро Володимирович

(044) 461-22-84 fedorov-dv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Федоров Дмитро Володимирович
(044) 461-22-84
fedorov-dv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 серпня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 17:30
Початок аукціону: 26 серпня 2020 14:42
Очікувана вартість: 123 937,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 239,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-06-19-005586-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Папір офісний». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1670 пач.
Папір офісний (30197630-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, Маяковського, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний оплатити вартість переданих товарів протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з дати поставки товару, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 104 375,00
UAH
104 375,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 118 236,00
UAH
118 236,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 17:13
Електронний підпис
25 серпня 2020 17:12
Smart Line.pdf
25 серпня 2020 17:12
ч.2 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
цп.pdf
25 серпня 2020 17:12
тв.pdf
25 серпня 2020 17:12
Структура власності.pdf
25 серпня 2020 17:12
Свідоцтво ПДВ (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
Протокол №19 (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
Протокол (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
проект договору.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.9 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.7 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.6 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.4 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.3 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.2 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.13 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.12 ст 17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.11 ст 17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п.10 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
п. 8 ч.1 ст.17.pdf
25 серпня 2020 17:12
Опитувальник.pdf
25 серпня 2020 17:12
Опис.pdf
25 серпня 2020 17:12
Наказ (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
мтб.pdf
25 серпня 2020 17:12
копія відгуку пн-зах.pdf
25 серпня 2020 17:12
Звітність на 25.02.2020р..pdf
25 серпня 2020 17:12
Довідка.pdf
25 серпня 2020 17:12
довідка санкції.pdf
25 серпня 2020 17:12
Довідка ЄДРПОУ (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
дов_дка про досв_д.pdf
25 серпня 2020 17:12
гарантійний лист.pdf
25 серпня 2020 17:12
Витяг ПДВ Ромус (1).pdf
25 серпня 2020 17:12
Виписка (1).pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 16:36
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 104 375,00
UAH
15 вересня 2020 17:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 серпня 2020 15:42
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 118 236,00
UAH
22 вересня 2020 16:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

І) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана інформація (накладна) не містить посилання на договір, що підтверджує повне або часткове виконання цього/цих договору/-ів: копія/-ї накладної/-их або акту/-ів приймання товару. 1.2. Учасником не надано протокол про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/ організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). ІІ) Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Додаток ІІ до тендерної документації п.2.1.2: Скан-копія/-ї (з оригіналу/-ів або копії/-й) аналогічного/-их договору/-ів*, **, інформацію про який/-і зазначено в п.2.1.1. даного додатку та документи, що підтверджують повне або часткове виконання цього/цих договору/-ів: копія/-ї накладної/-их або акту/-ів приймання товару. 2.2. П. 4 Додатку ІІ до тендерної документації - Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). ІІІ) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати інформацію, що підтверджує повне або часткове виконання цього/цих договору/-ів: копія/-ї накладної/-их або акту/-ів приймання товару. 3.2. рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення).

Документи

15 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
15 вересня 2020 17:12
Протокол_1001_20_082_р_2.pdf
01 вересня 2020 16:10
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:10
Протокол 1001_20_082_пр_1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

22 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:57
Протокол_1001_20_082_р_3.pdf
15 вересня 2020 17:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
22 вересня 2020 16:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі