Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу біля буд. № 36/5 - 38 на вул. Татарській у Шевченківському районі»
Очікувана вартість
1 600 371,00 UAH
UA-2020-08-06-002991-a a45158cda994486f8b277803476989f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:24
Очікувана вартість: 1 600 371,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 001,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції: українська мова.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу біля буд. № 36/5 - 38 на вул. Татарській у Шевченківському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер біля буд. № 36/5 - 38 на вул. Татарській у Шевченківському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 серпня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 11:55
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аванс
Дата подання: 06 серпня 2020 13:42
Дата відповіді: 07 серпня 2020 08:56
в умовах фінансування написано післяоплата 100%. чи буде фінансування авансу? чи можливе фінансування відповідно до актів виконаних частково робіт? чи повністю за весь об’єм робіт?
Відповідь: Доброго дня! Надання авансу умовами тендерної документації не передбачено.
Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ" 1 598 159,28
UAH з ПДВ
1 598 159,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 1 600 187,92
UAH з ПДВ
1 600 187,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:34
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:33
Статут.pdf
04 вересня 2020 11:33
Протокол.pdf
04 вересня 2020 11:33
Наказ Директор.pdf
04 вересня 2020 11:33
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 11:33
ДовідкаЮО.zip
04 вересня 2020 11:33
ДовідкаФО.zip
04 вересня 2020 11:33
ДовідкаНебанкруцтво.pdf
04 вересня 2020 11:33
Довідка Повноваження.pdf
02 вересня 2020 17:15
Електронний підпис
02 вересня 2020 17:15
public_doc (4).pdf
02 вересня 2020 17:15
public_doc (2).p7s
02 вересня 2020 17:15
Довідка 2.pdf
02 вересня 2020 17:15
Довідка 1.pdf
02 вересня 2020 17:15
Довідка МВС.pdf
02 вересня 2020 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
21 серпня 2020 17:52
Електронний підпис
21 серпня 2020 17:51
26_ДовідкаФО.zip
21 серпня 2020 17:51
25_ДовідкаЮО.zip
21 серпня 2020 17:51
22_Підтвердження ціни.pdf
21 серпня 2020 17:51
21_Розрахунок ЗП.pdf
21 серпня 2020 17:51
20_Розрахунок АВ.pdf
21 серпня 2020 17:51
19_Кошторис.rar
21 серпня 2020 17:51
44.imd
21 серпня 2020 17:51
16_Досвід Доброхотова.rar
21 серпня 2020 17:51
15_Досвід Вернадського.rar
21 серпня 2020 17:51
14_Досвід_Освітлення.rar
21 серпня 2020 17:51
13_Досвід_Благоустрій.rar
21 серпня 2020 17:51
11_Наказ виконроб.pdf
21 серпня 2020 17:51
10_МТБ_Субпідрядник.pdf
21 серпня 2020 17:51
9_Договір озеленення.pdf
21 серпня 2020 17:51
8_Лист Плант Сервіс.pdf
21 серпня 2020 17:51
7_Договір_техніка.pdf
21 серпня 2020 17:51
5_Копії установчих.rar
21 серпня 2020 17:51
4_Технічні вимоги.pdf
21 серпня 2020 17:51
3_Лист-згода.pdf
21 серпня 2020 17:51
2_Проект договору.pdf
21 серпня 2020 17:51
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:01
Статут (комлект).pdf
21 серпня 2020 18:01
Досвід 1.pdf
21 серпня 2020 18:01
Досвід 2.pdf
21 серпня 2020 18:01
Договір озеленення..pdf
21 серпня 2020 18:01
Анти програма та наказ.pdf
21 серпня 2020 18:01
Договір техніка..pdf
21 серпня 2020 18:01
Комерційні пропозиції.pdf
21 серпня 2020 18:01
23.imd
21 серпня 2020 18:01
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
Переможець 1 598 159,28
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 10:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОМПЛІТ"
#42538376
1 598 159,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:41
ду3_296.9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:34
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:26
Дод угода Татарскій.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 10:54
ДУ 1 від 20.11.2020 до Д 296.9 від 15.09.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:50
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:18
Договір зміни до договору
15 вересня 2020 17:07

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2020 17:39
82 480,16 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA873348510000000002600896419
ТОВ"Буд-Комплiт"
Оплачений
15 грудня 2020 17:41
110 662,46 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA873348510000000002600896419
ТОВ"Буд-Комплiт"
Оплачений
15 грудня 2020 17:46
521 775,67 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA873348510000000002600896419
ТОВ"Буд-Комплiт"
Оплачений
15 грудня 2020 17:46
883 185,18 UAH UA298201720344371001100049144
КО "Київзеленбуд"
UA873348510000000002600896419
ТОВ"Буд-Комплiт"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.11.2020 № 1785 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» та у зв’язку із зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1.,2.1. Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 296/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти скоригований Календарний графік робіт (Додаток №7 до Договору) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 296/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 296/9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 598 103,47
UAH (в тому числі ПДВ 266 350,57 UAH)