Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-місний, Стілець учнівський Т-подібний, Тумба 2-секційна з лотками, Стіл учителя, Стінка дитяча з 5-ти елементів з фотодруком, Стіл «Осередок творчості учня» (з лотками), Дошка аудиторна на п'ять робочих поверхонь під крейду
Очікувана вартість
424 166,00 UAH
UA-2020-08-06-002984-c cca3896eee6a4adabb67e052c7309737
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Юрій Михайлович

380673923953
viddilosvitu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Жидачівської районної державної адмінстрації
Код ЄДРПОУ: 02144536
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., Жидачів, Івана Франка, 19
Контактна особа: Гурський Юрій Михайлович
380673923953,
viddilosvitu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 12:10
Очікувана вартість: 424 166,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 120,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12700 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
12 700.00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
574 штуки
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 39160000-1 - Шкільні меблі (Стіл учнівський 1-місний, Стілець учнівський Т-подібний, Тумба 2-секційна з лотками, Стіл учителя, Стінка дитяча з 5-ти елементів з фотодруком, Стіл «Осередок творчості учня» (з лотками), Дошка аудиторна на п'ять робочих поверхонь під крейду
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Строк оплати - протягом 10 робочих днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника, але не пізніше 31.10.2020 р. Оплата здійснюється після поставки товару на підставі наданої Постачальником видаткової накладної на товар, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний в цьому Договорі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2020 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 23:57
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx
15 серпня 2020 23:57
3-Перелік змін,що вносяться-14.08.2020.doc
06 серпня 2020 23:50
2-ТД-Меблі НУШ.docx
15 серпня 2020 23:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 23:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2020 23:57
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Меблі НУШ.docx
15 серпня 2020 23:57
3-Перелік змін,що вносяться-14.08.2020.doc
06 серпня 2020 23:50
2-ТД-Меблі НУШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Яворська Ольга Михайлівна 422 400,00
UAH з ПДВ
419 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІ-ПРО.ЮА 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
22 серпня 2020 11:16
Цінова пропозиція.pdf
22 серпня 2020 11:16
техпаспорт 001.jpg
22 серпня 2020 11:16
Технічна специфікація.pdf
22 серпня 2020 11:16
Проєкт договору.pdf
22 серпня 2020 11:16
Порівняльна таблиця.pdf
22 серпня 2020 11:16
Довідка опис.pdf
22 серпня 2020 11:16
паспорт.pdf
22 серпня 2020 11:16
Дилерський договір.pdf
22 серпня 2020 11:15
довідки 12700.pdf
22 серпня 2020 11:15
Довідка про транспорт.pdf
22 серпня 2020 11:15
Витяг Яворська О.М.pdf
22 серпня 2020 11:15
GARANTIYA_12 700UAH.zip
22 серпня 2020 11:15
90172_90292_watermark (3).pdf
22 серпня 2020 11:15
5415 - 15_watermark.pdf
22 серпня 2020 11:15
5411 - 11_watermark (3).pdf
22 серпня 2020 11:15
5410 - 10_watermark (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Яворська Ольга Михайлівна

ТОВ БІ-ПРО.ЮА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Яворська Ольга Михайлівна
#2435216249
Переможець 419 900,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 09:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Яворська Ольга Михайлівна
#2435216249
419 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 23:55
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:29
ДОГОВІР.zip укладений
14 вересня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 419 900,00
UAH