Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж та наладка засобів охоронної та тривожної сигналізації
Очікувана вартість
36 081,32 UAH
UA-2020-08-06-002911-a 6ac741cf465f40a58c0b10f04bf3b402
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж та наладка засобів охоронної та тривожної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м.Жмеринка, вул.Братерства,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата по діючому договору проводиться в повному обсязі протягом 2 банківських днів з моменту підписання акта виконаних робіт Пiсляоплата 2 Банківські 100

Тендерна документація

06 серпня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони у Вінницькій області
#40109131
Переможець 36 081,32
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 11:52

Документи

06 серпня 2020 11:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 13:22
д.у. 15-192.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 13:20
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 11:57
Договір15-192.pdf укладений
06 серпня 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції п. 3.1.-3.6 Договору: "3.1. Вартість монтажних робіт становить 11260,36 грн. з ПДВ; 3.2. Вартість пусконалагоджувальних робіт становить 455,23грн.з ПДВ; 3.3. Вартість матеріалів та обладнання, необхідних для монтажу системи сигналізації становить: 18276,89грн.з ПДВ; 3.4.Вартість проектних робіт становить: 0,00грн. з ПДВ; 3.5. Загальна вартість виконаних робіт, матеріалів і обладнання становить: 29992,48грн. з ПДВ; 3.6. Оплата по діючому договору проводиться в повному обсязі протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання акта виконаних робіт і становить: 29992,48 грн. з ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 15-192/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 992,48
UAH (в тому числі ПДВ 4 998,75 UAH)