Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон))
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2020-08-06-002905-b ● e93178b337934846b4cf7228b1e0a5c0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Кілійська багатопрофільна лікарня" Кілійської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998762 |
Місцезнаходження: | 68302, Україна , Одеська обл., місто Кілія, вул.Кубишкіна, 19 |
Контактна особа: |
Щербак Любов Денисівна +380484341475 ekkcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2020 23:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 285 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68302, Україна, Одеська область, місто Кілія, вул.Кубишкіна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2020 00:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2020 23:58 |
ТД КР Кілія БПЛ.docx | |
06 серпня 2020 23:58 |
Додаток 3.docx | |
06 серпня 2020 23:58 |
Додаток 2.docx | |
06 серпня 2020 23:58 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002905-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2610516790
Дата подання: 01 вересня 2020 22:47
вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
У протоколі тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради від 01.09.2020р. № 13 було викладено рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», учасника - ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ:
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОИ ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» з наступних підстав:
1) Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті;
Відповідь: По-перше, згідно тендерної документації , пропонується виконати не повністю «капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу», а лише заміна вікон. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав «в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- календарний графік виконання робіт.»
Згідно наданої кошторисної документації трудомісткість даних робіт, становить всього 522,41 люд-год.
Відповідно до п. 4.4 , Розділ 1. Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг-по 31 грудня 2020 року.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, керуючись строками та об’ємами робіт, що пропонується виконати , провів розрахунки та встановив кількість необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Будь-ласка, надайте відповідь скільки працівників, на думку Замовника, яка не підтверджується ні якими розрахунками, тобто суб’єктивну та опереджену, потрібно, шоб виконати роботи по демонтажу та встановленню 20 віконних конструкцій???
2) Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон;
Цей пункт вимог більш всього суперечливий. Замовник, сам згоден, що нічого конкретного не вимагав.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Інші довідки», де в «Довідці про дотримання вимог із захисту довкілля» вказано, що «Для виконання робіт Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович використовуватиме якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля».
3) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, а також «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (в т.ч. переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації» Замовник не вимагав надання «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань».
По-друге, відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790»
Розгорнути
Згорнути
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОИ ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» з наступних підстав:
1) Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті;
Відповідь: По-перше, згідно тендерної документації , пропонується виконати не повністю «капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу», а лише заміна вікон. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав «в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- календарний графік виконання робіт.»
Згідно наданої кошторисної документації трудомісткість даних робіт, становить всього 522,41 люд-год.
Відповідно до п. 4.4 , Розділ 1. Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг-по 31 грудня 2020 року.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, керуючись строками та об’ємами робіт, що пропонується виконати , провів розрахунки та встановив кількість необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Будь-ласка, надайте відповідь скільки працівників, на думку Замовника, яка не підтверджується ні якими розрахунками, тобто суб’єктивну та опереджену, потрібно, шоб виконати роботи по демонтажу та встановленню 20 віконних конструкцій???
2) Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон;
Цей пункт вимог більш всього суперечливий. Замовник, сам згоден, що нічого конкретного не вимагав.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Інші довідки», де в «Довідці про дотримання вимог із захисту довкілля» вказано, що «Для виконання робіт Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович використовуватиме якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля».
3) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України.
По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, а також «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (в т.ч. переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації» Замовник не вимагав надання «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань».
По-друге, відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Виходячи із аргументації, наведеної нами, вимагаємо відмінити рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790»
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 вересня 2020 13:35
Тендерним комітетом була уважно вивчена ситуація по дискваліфікації учасника торгів ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, також тендерна документація з технічним завданням. Після більш детального розгляду, прийнято рішення надати Антимонопольному комітету України обгрунтовані пояснення щодо відміни закупівлі для доопрацювання і усунення технічних помилок у документації і технічному завдані, що призвели до порушення законодавства, та неможливості їх усунення.
А саме: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів.
А саме: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002905-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ "Агробуд", Код ЄДРПОУ:00416410
Дата подання: 09 вересня 2020 17:16
Не відповідність тендерної пропозиції Переможця
Замовником, протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради №14 від 08 вересня 2020 року Учасника ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» було визнано переможцем відкритих торгів по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» незважаючи на невідповідність документації, а саме:
1. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в листі повинна бути наявна інформація про найменування техніки, марка техніки, власна/ орендована/ лізинг/ користування, рік випуску техніки, стан техніки. Проте, ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу №228 від 19.08.2020 року не було зазначено стан техніки». Також, якщо Учасник є власником техніки, то він надає документи на право власності, проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці не надало копії документів на право власності на автомобіль ГАЗ САЗ – 3507 1988 року, ЗАЗ Lanos 2013 року, екскаватор «Борекс – 2206» 2007 року. Це є порушенням умов Тендерної документації.
2. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці 1. ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» надало довідку №229 від 19.08.2020 року в якій зазначено, що Малихін Віталій Іванович займає посаду «Заступник директора з механізації», але виходячи з наказу №9 від 20.10.2004 року Малихін В.І. був прийнятий на посаду начальника відділу постачання. Згідно наказу №27 від 03 липня 2020 року Крестянішин Дмитро Сергійович був прийнятий на роботу з 06 липня 2020 року (запис №1 у трудовій книзі) на посаду електрика за сумісництвом, в той час як «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці №229 від 19.08.2020 року додає копію посвідчення №17/10 з перевірки знань з охорони праці, видане Крестянішину Д.С. 02.10.2017 року та посвідчення №1/363-У від 01.06.2020 року, що є порушенням.
3. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 3.2. «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)» ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у файлі «Аналогічний договір» виклало договір №188 від 30.11.2017 року на «Капітальний ремонт Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кілійської районної ради Одеської області», проте додаток №1 до цього договору викладений не в повному обсязі, а саме: відсутня пояснювальна записка щодо вартісних показників, врахованих в Договірній ціні. Також зазначаємо, що згідно розділу 5 ТД в п.3 про «Відхилення тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» виклало договірну ціну та протокол погодження цін на матеріальні ресурси до аналогічного договору №188 від 30.11.2017 року на російській мові. Також на російській мові були викладені та не мають перекладу на українську мову акти приймання виконаних робіт: Грудень 2017р-1, Грудень 2017р-2, Лютий 2018р, Березень 2018р, Травень 2018р-1, Травень 2018р-2. Це є порушенням умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
4. Згідно Додатку 2 «Технічна специфікація» з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в якому інформує щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам у Одеській області (відповідно до ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013), але у тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» цей лист відсутній.
5. Також зазначаємо, що в гарантійному листі (виконати роботи) №234 від 19.08.2020 року, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи, які є предметом закупівлі, якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва немає посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Учасник закупівлі ТДВ «АГРОБУД» вимагає відхилити пропозицію Учасника «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» через невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в листі повинна бути наявна інформація про найменування техніки, марка техніки, власна/ орендована/ лізинг/ користування, рік випуску техніки, стан техніки. Проте, ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу №228 від 19.08.2020 року не було зазначено стан техніки». Також, якщо Учасник є власником техніки, то він надає документи на право власності, проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці не надало копії документів на право власності на автомобіль ГАЗ САЗ – 3507 1988 року, ЗАЗ Lanos 2013 року, екскаватор «Борекс – 2206» 2007 року. Це є порушенням умов Тендерної документації.
2. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 2 « Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації за формою Таблиці 1. ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» надало довідку №229 від 19.08.2020 року в якій зазначено, що Малихін Віталій Іванович займає посаду «Заступник директора з механізації», але виходячи з наказу №9 від 20.10.2004 року Малихін В.І. був прийнятий на посаду начальника відділу постачання. Згідно наказу №27 від 03 липня 2020 року Крестянішин Дмитро Сергійович був прийнятий на роботу з 06 липня 2020 року (запис №1 у трудовій книзі) на посаду електрика за сумісництвом, в той час як «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» у своїй довідці №229 від 19.08.2020 року додає копію посвідчення №17/10 з перевірки знань з охорони праці, видане Крестянішину Д.С. 02.10.2017 року та посвідчення №1/363-У від 01.06.2020 року, що є порушенням.
3. Згідно додатку 1 в п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні Закупівлі» в п.п 3.2. «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)» ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» у файлі «Аналогічний договір» виклало договір №188 від 30.11.2017 року на «Капітальний ремонт Дмитрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Кілійської районної ради Одеської області», проте додаток №1 до цього договору викладений не в повному обсязі, а саме: відсутня пояснювальна записка щодо вартісних показників, врахованих в Договірній ціні. Також зазначаємо, що згідно розділу 5 ТД в п.3 про «Відхилення тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Проте ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» виклало договірну ціну та протокол погодження цін на матеріальні ресурси до аналогічного договору №188 від 30.11.2017 року на російській мові. Також на російській мові були викладені та не мають перекладу на українську мову акти приймання виконаних робіт: Грудень 2017р-1, Грудень 2017р-2, Лютий 2018р, Березень 2018р, Травень 2018р-1, Травень 2018р-2. Це є порушенням умов ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
4. Згідно Додатку 2 «Технічна специфікація» з метою необґрунтованого заниження та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в якому інформує щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам у Одеській області (відповідно до ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013), але у тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-монтажне управління №6» цей лист відсутній.
5. Також зазначаємо, що в гарантійному листі (виконати роботи) №234 від 19.08.2020 року, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи, які є предметом закупівлі, якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва немає посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, що не відповідає умовам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Учасник закупівлі ТДВ «АГРОБУД» вимагає відхилити пропозицію Учасника «ТОВ Будівельно-монтажне управління №6» через невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 вересня 2020 17:07
Тендерний комітет надає пояснення, що після рішення Антимонопольному комітету України, якому Замовник надасть обгрунтовані пояснення щодо відміни закупівлі, по доопрацюванню і усуненню технічних помилок у документації і технічному завдані, що призвели до порушення законодавства, та неможливості їх усунення, - закупівля буде відмінена.
По причині: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів.
На вимогу пояснення, чому замовником не було дискваліфіковані усі тендерні пропозиції, надається відповідь: на думку замовника торгів, більшість учасників яких було б дискваліфіковано до рішення АМКУ, оскаржували таке рішення.
Дякуємо за розуміння
По причині: у технічному завданні тендерної документації недостатньо інформації по використанню будівельних матеріалів по заміні вікон на об’єкті, відсутні вимоги щодо якості використаних в будівництві матеріалів (вимог, щодо завантаження сертифікатів або посвідчень якості на використані матеріали). Відсутність даних вимог в подальшому може негативно вплинути на проведення робіт, при використанні підрядником в будівництві неякісних та не сертифікованих матеріалів.
На вимогу пояснення, чому замовником не було дискваліфіковані усі тендерні пропозиції, надається відповідь: на думку замовника торгів, більшість учасників яких було б дискваліфіковано до рішення АМКУ, оскаржували таке рішення.
Дякуємо за розуміння
Номер вимоги: UA-2020-08-06-002905-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2610516790
Дата подання: 14 вересня 2020 22:45
питання щодо позиції замовника
Дайте відповідь на питання .Чому замовник ,відповідаючи на вимогу 06.09,2020 року заявив про готовність відмінити торги про закупівлю, але вже 09.09.2020 визнав переможцем ТОВ" Будівельно-монтажне управління №6".Складається враження ,що замовник готовий був відмінити торги в будь-якому разі ,якщо переможцем буде НЕ ТОВ" Будівельно-монтажне управління №6", що явно свідчить про упередженість замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2020 14:33
Шановний учаснику, прийнято рішення місцевою владою (адміністрацією) про закриття виділених асигнувань на проведення закупівлі відкритих торгів по «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Сесія щодо цього питання відбудеться 18 вересня 2020 року. Тендерним комітетом це рішення разом з протоколом відміни буде відправлено до АМКУ, з поясненням щодо цієї закупівлі. Дякуємо, що приділили нашим торгам увагу
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-08-06-002905-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2610516790
вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-06-002905-b. ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подав тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 13 від 01.09.2020р).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«1.Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОИ ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» з наступних підстав:
1)Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті;
2)Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон;
3)Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України.
2.Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ч. 2 ст. 31 Закону.» (відповідно до протоколу)
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне –
1) Згідно Додатку 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» пункту «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати достатню кількість працівників для виконання робіт. Але учасником ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надана довідка, в якій вказано лише троє робітників з посадами «монтажник будівельник» і примітка, що учасник у разі потреби збільшить штат. Що також, не може відповідати кваліфікації на торги по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник вважає наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті;
Відповідь: По-перше, згідно тендерної документації , пропонується виконати не повністю «капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу», а лише заміна вікон. Відповідно до вимог додатку 2 тендерної документації ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав «в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, завірені підписом уповноваженої особи учасника, а саме:
- договірну ціну та пояснювальну записку до неї;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів;
- розрахунок заробітної плати;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013;
- календарний графік виконання робіт.»
Згідно наданої кошторисної документації трудомісткість даних робіт, становить всього 522,41 люд-год.
Відповідно до п. 4.4 , Розділ 1. Загальні положення тендерної документації на закупівлю робіт: строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг-по 31 грудня 2020 року.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, керуючись строками та об’ємами робіт, що пропонується виконати, провів розрахунки та встановив кількість необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
По-друге, Замовником не встановлено жодних вимог до кількості та посад необхідних працівників, які мають необхідні знання та досвід. Вважаємо позицію Замовника, щодо «наявність у учасника трьох робітників лише з посадами «монтажник будівельник», недостатнім для виконання робіт на об’єкті», такою що не підтверджується жодними розрахунками, тобто суб’єктивну та упереджену.
2) Також зазначаємо, що відсутня будь яка інформація по використанню будівельних матеріалів (заміною вікон) на об’єкті по «капітальному ремонту будівлі головного лікарняного корпусу». Замовник не вимагав конкретних сертифікатів або посвідчень якості. Достатньо було надати загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон;
Відповідь: Цей пункт вимог більш всього суперечливий. Замовник, сам згоден, що нічого конкретного не вимагав.
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Інші довідки», де в «Довідці про дотримання вимог із захисту довкілля» вих. №38 від 21.08.2020 року вказано, що «Для виконання робіт Фізична особа-підприємець Трохименко Микола Васильович використовуватиме якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого законодавства, а також застосовуватися заходи із захисту довкілля».
Також, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надав файл «Довідки про якість_ціну», де в «Гарантійний лист» вих. №22 від 21.08.2020 року від вказано, що «гарантує замовнику виконати роботи, які є предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-08-06-002905-b, якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також зазначає, що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, буде відповідати вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва.
ФОП Трохименко Микола Васильович гарантує, що ціна, за яку учасник згоден виконати обсяги робіт (надати послуги), розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.»
Тобто, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ надано загальну інформацію по будівельним матеріалам щодо замін вікон, що вимагав Замовник.
3) Відсутній витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, є лише виписка, датована датою видачі органом ДФС України.
Відповідь:По-перше, відповідно до вимог тендерної документації, а також «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (в т.ч. переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації» Замовник не вимагав надання «витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
По-друге, відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи» - «ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ - за Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 13 від «01» вересня 2020 року та всі наступні рішення.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-06-002905-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2610516790
Дата подання: 09 вересня 2020 12:13
Дата подання: 09 вересня 2020 12:13
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2020 18:48
рішення від 14.09.2020№17190+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 18:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2020№17834.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2020 18:25
рішення від 22.09.2020№17834.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 22:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет ознайомлений з рішенням Органу оскарження. Також голова тендерного комітету Полежаєва Р.С. повідомляє Антимонопольний комітет України, ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ (Код в ЄДРПОУ / ІПН 2610516790), КОЧЕРЖИНСЬКИЙ ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ (Код в ЄДРПОУ / ІПН 3366211999), ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 (Код в ЄДРПОУ / ІПН 33010707), ТДВ "Агробуд" (Код в ЄДРПОУ / ІПН 00416410) прийнято рішення місцевою владою (адміністрацією) про закриття виділених асигнувань на проведення закупівлі відкритих торгів по «Капітальний ремонт будівлі головного лікарняного корпусу КНП «Кілійська багатопрофільна лікарня» Кілійської міської ради Одеської області (заміна вікон)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи». Сесія щодо цього питання відбулася 18 вересня 2020 року. Тендерним комітетом це рішення разом з протоколом відміни буде оприлюднено на електронному майданчику після розблокування системи. Закупівля буде відмінена.
Листи, що додаються:
- протокол відміни (дата на момент розблокування системою електронного майданчику буде оновлена);
- довідка про повернення асигнувань.
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2020 19:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОЧЕРЖИНСЬКИЙ ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ |
254 829,00
UAH з ПДВ
|
202,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ |
242 115,51
UAH з ПДВ
|
209 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 |
252 064,80
UAH з ПДВ
|
209 998,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "Агробуд" |
266 223,00
UAH з ПДВ
|
266 223,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОЧЕРЖИНСЬКИЙ ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ #3366211999 |
Очікує рішення |
202,20
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 19:04
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 30 вересня 2020 00:00
|
КОЧЕРЖИНСЬКИЙ ФЕДІР АНАТОЛІЙОВИЧ #3366211999 |
Рішення скасоване |
202,20
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 19:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 серпня 2020 16:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 серпня 2020 00:00
|
ФОП ТРОХИМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ #2610516790 |
Рішення скасоване |
209 997,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 19:04
|
|
ТОВ Будівельно-монтажне управління №6 #33010707 |
Рішення скасоване |
209 998,80
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2020 19:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2020 19:03 |
Кінець періоду оскарження: | 10 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 10 жовтня 2020 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг |
Документи:
29 вересня 2020 19:03
|
Електронний підпис |
29 вересня 2020 18:59
|
повідомлення |
29 вересня 2020 18:59
|
протокол |